Marenaf Odesláno 21. květen 2018 Sdílet Odesláno 21. květen 2018 Zdravím pežoťáci.uz nějaký čas mě trápí silně vibrace volantu,ale pouze pri brzdění.hazí mi volant asi tak o centimetr sem tam.mĕnil jsem kotouče a destičky a nějaký čas byl klid.teď to zase začíná.chtěl bych vyměnit čepy řízení,ramena a uložení.nepadá někoho něco jiného co by to mohlo dělat?a jak poznám špatné táhlo řízení co na něm je čep řízení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 21. květen 2018 Sdílet Odesláno 21. květen 2018 Krivy naboj. Mnohdy to nikdo moc neresi, proste prehodi kotouce a pak nastane to co u tebe. Pri vymene kotoucu by se mela premeriz hazivost naboju, a pokud je nad predepsanou toleranci, vymenit s kotoucema i naboje. Pokud totiz naboj haze, ty das novy kotouc, chvili to bude ok, ale po case ten kotouc bude vice a vice kopirovat krivost toho naboje. P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 21. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2018 Náboj mě nenapadl.nedavno jsem měnil ložiska a servisak nic neříkal.kdyz s kotoucem jen tak volně tocim tak se točí dobře a nikde neseka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 21. květen 2018 Sdílet Odesláno 21. květen 2018 (upraveno) Taky jsem to měl, ložisko v náboji křivě Měří se úchylkoměrem "hodinky" Upraveno 21. květen 2018 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. květen 2018 Sdílet Odesláno 21. květen 2018 před 6 hodinami, Marenaf napsal: Zdravím pežoťáci.uz nějaký čas mě trápí silně vibrace volantu,ale pouze pri brzdění.hazí mi volant asi tak o centimetr sem tam.mĕnil jsem kotouče a destičky a nějaký čas byl klid.teď to zase začíná.chtěl bych vyměnit čepy řízení,ramena a uložení.nepadá někoho něco jiného co by to mohlo dělat?a jak poznám špatné táhlo řízení co na něm je čep řízení? už jsi to měl na zvedáku, nebo na třasáku třeba na STK? zjistil jsi vůle na přední nápravě? je zbytečné něco měnit, když si nejsi jistý, že je to vadné táhlo řízení může být ohnuté (nějakým nárazem), nebo mít na obou koncích volný kulový čep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. květen 2018 Sdílet Odesláno 22. květen 2018 Tak potom dej vědět, čím to bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 22. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2018 Na zvedaku jsem to neměl.zitra bych chtěl rozebrat brzdy a vycistit a případně rozhýbat.horni uložení tlumiče mám určitě v háji tak proto ho vyměním a ramena cvakají tak budou špatný silentbloky a zároveň jsem objednal cepy rizeni že je vyměním.v sadě to bylo výhodný.pak uvidím co bude.jeste se zeptám,včera jsem hybal kolem že strany na stranu a potácel se mi při tom volant.je to normální?nikdy jsem si toho nevsiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. květen 2018 Sdílet Odesláno 22. květen 2018 když se hýbe koly, tak by se měl točit i volant, jinak bys jel furt rovně podle toho, cos napsal je to na generálku před. nápravy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 22. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2018 To jo,ale že bych měl sílu na to to rozhejbat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 22. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2018 A co všechno obnáší generálka spodní nápravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 22. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2018 Přední nápravy pardon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 22. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2018 Tlumiče mám nové,poloosy jsem měnil v prosinci,stabilizační tyčky asi před rokem.kotouce a desticky menene,co je jeste na predni naprave?zustavaji uz jen ty cepy a ramena?zitra zjistím jak jsou na tom ty čepy a táhla řízení.jednou už jsem zkoušel nějakou vůli v kolech ale ani se to nehlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. květen 2018 Sdílet Odesláno 22. květen 2018 před 6 minutami, Marenaf napsal: To jo,ale že bych měl sílu na to to rozhejbat? když je auto zvednuté, nebo na zvedáku, dá se koly točit do rejdu celkem lehce, jinak generálka znamená vyměnit všechny silentbloky a čepy nápravy, tlumiče včetně uložení, odstranění vůlí v řízení,samozřejmě se vymění i díly, které jsou zrezivělé atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 29. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2018 Pánové,mám dotaz jak mám povolit axialni kloub čepu rizeni?nemá vůbec žádné výřezy na klíč.je tam jen kloboucek a v něm kloub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 29. květen 2018 Sdílet Odesláno 29. květen 2018 No mě když to nešlo tak jsem to urizl prostě flexou ale to bylo asi už moc morbidní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 29. květen 2018 Sdílet Odesláno 29. květen 2018 (upraveno) Ten kloub axialniho tahla musis chytit hasakem, pokud na to nemas specialni klic. Ale dobre je i zaaretovat ten hreben, na to byvaji pripravky, kde se to chyti i za ten hreben a pak to normalne oddelavas proti sobe. Jde o to, ze neni dobre namahat ten hreben v pouzdre kroucenim. Dalsi moznost je chytit to dvemi hasaky na kazde strane za ten kloubek, ale to se da, kdyz mas cele to rizeni venku. Na aute to nejde, protoze ti vzdy jedna strana zajede do podbehu. Jinak k zajisteni - nekdy to zaxialni tahlo byva jeste zajistene podlozkou, aby se samo nepovolilo, jindy je tam treba lepidlo na srouby a ten zavit je zalepeny. Ale to spise az to tam budes davat, tak ja treba bych to zajistil pokud tam neni ta podlozka, tak tim lepidlem. Pro jistotu. Upraveno 29. květen 2018 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 30. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2018 Tak už chápu jak to povolit.ale tomu lepidlu nerozumím?A jaké lepidlo bych tam měl dát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. květen 2018 Sdílet Odesláno 30. květen 2018 nechci z toho dělat vědu, ale možná bys měl výměnu axiálních táhel nechat servisu řízení a brzdy--dvě oblasti, kde by laik neměl co hledat P607Olda a Laďa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 30. květen 2018 Sdílet Odesláno 30. květen 2018 (upraveno) V 21. 5. 2018 at 21:35, P607Olda napsal: Taky jsem to měl, ložisko v náboji křivě Měří se úchylkoměrem "hodinky" Co ložiska, měřil jsi? Anebo zatím řádíš jinde? Můžeš si přečíst zde. Ještě zdůrazním, že úchylkoměrem se měří házivost náboje bez kotouče. https://www.peugeot-club.com/topic/40219-brzdy-ate-power-disc/?do=findComment&comment=559985 Upraveno 30. květen 2018 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 30. květen 2018 Sdílet Odesláno 30. květen 2018 (upraveno) Před hodinou, ozzy56 napsal: řízení a brzdy--dvě oblasti, kde by laik neměl co hledat No, dovolím si s tímto tvrzením polemizovat. I v autorizobvaných servisech jsem potkal takové debily, že bych spíše tu tvou větu obrátil, že pokud ten kdo si to chce udělat sám, není jelito a má k tomu vercajk a informace co a jak udělat, tak si dovolím tvrdit, že to udělá minimálně stejně dobře, jako v kdejakém servise. Právě v těch servisech mnohdy dělají takový machři, že oni spoustu bodů toho co by se mělo udělat, prostě přeskočí, protože podle nich to není třeba. Tohle mám bohužel z osobní zkušenosti. Nikomu to nenutím, ale prostě jsem s tou tvojí větou tak jak byla nemohl souhlasit. A ještě odpovím k tomu lepidlu, prostě normálně se závit zajistí lepidlem na šrouby. Do závitu se dá přiměřené množství lepidla. Podle některých servisáků tohle také není třeba. Oni nepoužívají to lepidlo ani na ty táhla ani na brzdy. Upraveno 30. květen 2018 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.