Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 307 cc 2.0 103kw


blackwhit

Recommended Posts

Ahoj,

jsem nový v Peugeot světě! :-) I když jednou jsem rok používal P106 a najel na ni skoro 50tis! :-) Jako druhé auto do rodiny jsme si udělali radost cabrioletem. Dneska jsem si ho privezl a na pár věcí bych se rád zeptal:

1) prijde mi mrtva spojka - auto cuka pri rozjizdění na jednicku, pripadne pri couvani. Jakmile se prida vic plynu ,je to ok. Myslím si to dobre? :-) Na kolik prijde nova spojka?

2) pri ca 130km/h (a ne vzdy) cuka volant, zejmena kdyz dam nohu z plynu. Nějaký nápad, co by to mohlo být? Auto taky delší dobu nejezdilo, mohly by to být třeba přední brzdy?

3) dá se nějak dodělat loketní opěrka, ideálně originál? a opět, na kolik to tak příjde?

4) jeden z klíčů má rozbité "vystřelování". Přemýšlím, jestli to vubec davat dokupy, ale i tak se zeptam - oprava předpokládám výměnou za nový?

5) klasická (asi) bolest - display na palubní desce. Za tepleho pocasi necitelný, s ochlazením je to lepsi a lepsi. Dá se s tím neco delat? Treba poridit nejaky novější?

 

Moc díky za odpovědi!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Počkej, třeba si sedne. Možná je to v místě zamaštěné. Otázka stojí tak, zda chceš spojku opravit preventivně, anebo až se pokazí - pak dojet do servisu na dvojku z místa, anebo odtah.

2) zkontrolovat nápravu, odstranit vůle, vyvážit kola. Brzdy by kopaly jen při brždění.

3) nevím

4) zkus u klíčaře, nový obal stojí i s frézováním nové planšety asi 600. Elektronika - destička - bývá různého tvaru, je lepší být u klíčaře, kdyby nepasovalo, tak vezme jiný obal anebo odejdeš s nepořízenou. Koupit z netu = těžké vrácení. Měj sebou nepoužívaný originál planžetu, klíčař rád dělá kopii z neopotřebovaného.

5) zkoušel jsem místo žárovek LEDky, náklad asi 50 Kč, ale to pomůže jen když je chladno. Z vrakáče je tentýž problém, takže jen nový, za plnou cenu asi 2000 (?).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4) někdy je u toho klíče jenom přeskočená pružina , takže stačí ten klíč rozebrat , pružinu znovu natáhnout a maká dál

5) někde tady je vlákno o displejích , kluci to sháněli někde na ebay , aliexpres apod. od číňanů a fungovalo to (v pežo určitě nebude za 2000,- , spíš počítej tak 5-6000,-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc děkuju za komenty. Mé další postřehy:

1) jezdím normálně automatem, možná to je spíš mnou. Jakmile vytočím při rozjezdu motor někam k 1.500, tak necuká a normálně jede. Při menších otáčkách (což je třeba při couvání), cuká... ale nevím, jestli je to spojkou nebo jestli se dusí

2) zvláštní, že to nedělalo pořád a fakt až u 130, jelikož teď jezdím po městě, tak mě to netrápí až tak, ale zkontrolovat podvozek bych mohl - nějaký tip na vyzkoušený nezávislý peugeot servis  v Praze?

5) vlákno zkusím pohledat

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5) vlákno zde https://www.peugeot-club.com/topic/59174-display-radia-307-sw/?page=4

horší je, že to pomůže jen když je displej chladný, že se nenahřívá žárovkami. Kdo by si chtěl hrát a nainstalovat hadičku chladného vzduchu od klimy... (ovšem v zimě bude ohřívat a displej zmizí...) anebo ventilátorek. LEDky jsou levné řešení, ale nedokonalé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě bych k 6) dodal, že to nedělá, když stojím na místě a motor vytáčím, tak žádný zvuk, takže v motoru to nebude. Napadlo mě, mohla by to dělat ta spojka, která se mi nezdá od začátku? protože, když vyřadím, tak to neslyším a navíc, když dám ruku na "šaltpáku", tak to jakoby cejtím v tý šaltpáce...

 

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...