yaris1 Odesláno 16. srpen 2018 Sdílet Odesláno 16. srpen 2018 Díky moc VF30A9HR8CS193870 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 16. srpen 2018 Sdílet Odesláno 16. srpen 2018 (upraveno) Tak bohužel je to z pojistkovky , můžeš to změřit tak , že až ti nepůjde ventilátor , tak změř napětí na konektoru pojistkovky (ve žlutým kroužku) při nastartovaným motoru , když tam napájení půjde , tak je pojistkovka OK Upraveno 16. srpen 2018 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yaris1 Odesláno 16. srpen 2018 Sdílet Odesláno 16. srpen 2018 Děkuji Ti, změřím to večer , až budu mít auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quido Odesláno 24. srpen 2018 Sdílet Odesláno 24. srpen 2018 Zdarec chlapáci. Mám taky problém s větrákem, najednou přestal foukat, pojistka OK, motor se na přímo taky točí a předřadný odpor (doufám, že jsem to napsal správně) jsem tam měl z funkčního auta a taky nic.... Nenapadá vás co s tím??? Jo a doplnující info: napětí z resistoru jde normálně 14 volt, ale větrák se netočí. Dík za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. červen 2019 Sdílet Odesláno 7. červen 2019 V 16. 8. 2018 at 12:49, jarokare napsal: Tak bohužel je to z pojistkovky , můžeš to změřit tak , že až ti nepůjde ventilátor , tak změř napětí na konektoru pojistkovky (ve žlutým kroužku) při nastartovaným motoru , když tam napájení půjde , tak je pojistkovka OK @jarokare ja podľa môjho VIN (máš ho v správe) tiež mam relé, ktoré je súčasťou poistkovky? Môžem ten plastový kryt otvoriť a zmerať na rovnakom pine? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 7. červen 2019 Sdílet Odesláno 7. červen 2019 (upraveno) Jo ,,měla by ta pojistkovka být stejná Upraveno 7. červen 2019 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 8. červen 2019 Sdílet Odesláno 8. červen 2019 (upraveno) Tak a pricina mojho nefungujuceho ventilatoru je odhalena. Zhoreny kabel k regulatoru (ten najhrubsi) a samozrejme prehoreny aj pin do regulatora, cize je potrebne objednat novy regulator - jezek Elektrikar mi to vyhodnotil ako dlhodoby chod ventilatora na plny vykon. Dovodom je uplne pokrceny a nasilu napchaty pelovy filter po vymene v autorizovanom servise. Ked som tam vtedy bol a videl to mlade, zlaknute ucho, ktore sa mi v aute hrabalo namiesto 2 hod beznych, tak az celkovo 5 hodin!, nemal som uz vtedy dobry pocit. Navyse mam odtrhnuty spodny diel ofuku noh, ktory sa zasuval zospodu v tych kolajnickach. Strateny 1 torx z kastliku, odlomene zaklopky na spodnom diely nad nohami spolujazdca, hlboke ryhy v plastovych dieloch (asi od pacenia skrutkovacom), ....atď.V zivote už nikdy nepojdem na servis do ziadneho autorizaku, neverim im. Upraveno 13. červen 2019 uživatelem Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.