o.kaplavka@gmail.com Odesláno 27. duben 2018 Sdílet Odesláno 27. duben 2018 (upraveno) Dobrý den, prosím vás mohli by jste mi poradit, turbo za jízdy nějak víc syčí, občas to pocukává a na diagnostice je chyba P2563 - Turbo valve position copy signal - value higher then setting. Může to způsobovat tento špatný ventil - měnič tlaku turbodmychadla Pierburg cis. dílu 7.00612.00? Nebo to ovládá něco jiného? Děkuji moc za odpovědi. Upraveno 27. duben 2018 uživatelem o.kaplavka@gmail.com Chyba brixtr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 27. duben 2018 Sdílet Odesláno 27. duben 2018 jako první by si mohl napsat alespoň o jaké auto/ motor se jedná. Pak bude jednodušší ti odpovědět a poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o.kaplavka@gmail.com Odesláno 27. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Doplněno, zapomněl jsem, omlouvám se.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 27. duben 2018 Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Ty jo. Brixtr.......jako novy mod jsi nenafasoval velkou sklenenou koulicku nebo co....!!! No PeTre stydte se ve vedeni . brixtr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 27. duben 2018 Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Koule pro nováčky došly A už dost a koukejte mu poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 27. duben 2018 Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Jo aha. Tak o.kaplavko.......nejdriv kontrola podtlaku a potom mereni podtalku primo k ovladani turba. Pokud nepomuze a mereni bude ok tak kontrola zpetne vazby turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o.kaplavka@gmail.com Odesláno 27. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Aha... A tak ten ventil s tím nesouvisí teda vůbec? A jak ty podtlaky zkontrolovat (změřit)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 27. duben 2018 Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Nemusi. Podtlaky se meri nejlepe merakem na podtlak. Pokud ho nemas tak nevim.Treba drzet ovladani turba a pripojovat odpojovat podtlak jestli se hybe. Pokud taky ne tak treba prilozit prst na hadicku k ventilu a jestli ti ho "vtahne" do hadicky. Nevim jak jinak.Mam merak a nepatral jsem to nikdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o.kaplavka@gmail.com Odesláno 27. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Jojo děkuji. A jak a kudy se tam prosím vás dostáváte k tomu turbu dozadu? Je tam nic moc přístup teda se mi zdá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 27. duben 2018 Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Laboroval si s hadičkami prívodu nafty. Pozri na vákuovú pumpu,či si tam neuvoľnil rýchlospojku,alebo ten "Y" kus. Viem,že si podtlakové hadičky kontroloval,ale stačí malá prasklina v kolienku a "uniká" podtlak. A už sa tu riešil aj prípad,že ťažko chodilo naklápanie lopatiek v rozvádzacom kolese turba - zakarbonované. Pri naštartovaní musí tiahlo turba potiahnuť hore,po vypnutí vysunúť úplne dole . Tiahlo môžeš odpojiť a skúsiť ako ide naklápanie tej páčky na turbe,musí ísť uplne ľahko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o.kaplavka@gmail.com Odesláno 29. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2018 Dobrý den, tak jsem odpojil konektor od EGR ventilu a je po cukani, nicméně ta chyba turba je tam na diagnostice porad. Můžete někdo prosím poradit co dál. Můžu jezdit prozatím s odpojeným konektorem od EGR? Nevadí to nějak motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipnicak Odesláno 10. červen 2018 Sdílet Odesláno 10. červen 2018 Zdravim. Mám podobný problém 2.0HDI 100KW RHR. Snímač polohy na turbu hlásí pořád 93% ať je odpojen nebo zapojen nebo v provozu.. Turbo netlačí jak má, jsou velké rozdíly mezi požadovaným a skutečným tlakem. Potlaková regulace elektro ventilem je ve stavu, kde není podtlak v membráně naklápění lopatek. Bohužel netuším jaké hodnoty mají být na snímači. Jestli je to jen potenciometr, nebo digitální převodník.. Podtlaky jsou OK, měřeno, podtlakové ventily jsou nové a chodí, původní totiž KO. Membrána na turbu cvičí. Kabely od konektoru snímače do konektoru řídící jednotky proměřeny a jeví se OK.. Nemáte někdo tucha, jaký signál má dávat ten snímač na turbu?? Dík za odpověď.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 10. červen 2018 Sdílet Odesláno 10. červen 2018 Pomôže príloha? RHR.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipnicak Odesláno 10. červen 2018 Sdílet Odesláno 10. červen 2018 Tak jsem to našel! Uvnitř snímače je tahový potenciometr. Uhlíková dráha bude vydřená. Potenciometr vydržel necelých 40t km. Jinak všechny tři regulátory tlaku sem měl před tím v háji. Prasklou podtlakovou hadičkou si to přisávalo vlhkost až to všechny oddělalo. Jeden nedžel podtlak vůbec, druhý ucházel a třetí se pro změnu nehejbal. Pokud to vše dobře těsní, tak v podtlakovém systému zůstává podtlak nahromaděn klidně několik hodin..po chcípnutí motoru. V opačném případě během chvilky zmizí, což ovlivní regulaci a při nejhorším i posilovač brzd. Přikládám pár informativních fotek, tak snad pomohou. 307rg, Péťa, brutall a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipnicak Odesláno 10. červen 2018 Sdílet Odesláno 10. červen 2018 před 54 minutami, ferinko2 napsal: Pomôže príloha? RHR.pdf Díky, to se taky hodí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vomy Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 Zdravim, diky lipnicak za super popis. Mam jeste jeden dotaz, mozna uplne hloupej, ale ty ventily se daji zkouset i odpojeny od auta? Musi v tu chvili VAC udrzet podtlak? Nebo je potreba je zkouset zapojeny v aute jestli pusti podtlak do OUT? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david.latr Odesláno 30. červenec 2019 Sdílet Odesláno 30. červenec 2019 Zdravím, taky jeden dotaz, na 407 2.0hdi 100kw je normální mít ve předu na motoru 2 regulátory a jeden nikam nepripojen? Nebo si s tím někdo hrál? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 30. červenec 2019 Sdílet Odesláno 30. červenec 2019 (upraveno) vomy -da sa vyskusat na stole ak na ventil napojis 12 volt a zopne tak ti to prepoji natrubky VAC a OUT ten filtrik je zavrety ,cize ventil zopnes napetim 12volt na VAC vytvoris podtlak hoci aj ustami natrubok OUT ucpes prstom a musi to drzat podtlak nesmie to prisavat cez ten filtrik ak je ventil vypnuty tak su prepojene vsetky tri cesty VAC OUT a FILTRIK cize na VAC vytvoris podtlak , OUT ucpes prstom a musi to prisavat cez FILTRIK cize podtlak padne respektive ho ani nevytvoris po chipnuti motoru podtlak v sustave neostava ,padne prave cez tie FILTRIKY na ventiloch takmer okamzite jedina vec co si udrzi podtlak je posilovac brzd lebo ma na sebe spetny ventil Upraveno 30. červenec 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 30. červenec 2019 Sdílet Odesláno 30. červenec 2019 před 40 minutami, david.latr napsal: Zdravím, taky jeden dotaz, na 407 2.0hdi 100kw je normální mít ve předu na motoru 2 regulátory a jeden nikam nepripojen? Nebo si s tím někdo hrál? Díky moc 2 ventily vpredu sú pre klapky v saní.....bypass intercoolera. Vstrekovanie Delphi. Niekto sa stým hral a asi máš bypass vyhodený. Vstrekovanie Siemens nemá bypass intercoolera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vomy Odesláno 30. červenec 2019 Sdílet Odesláno 30. červenec 2019 krtek 2: diky za popis. Z popisu tady jsem pochopil, ze VAC musi drzet podtlak i ve vypnutem stavu, takze jsem uz malem kupoval dva ventily. Takze pokud pripojim 12V - filtrik se ucpe a propojeny je jen VAC a OUT. Pokud tam nic nepripojim tka je propojeny vsechno... Diky ferinko: ja mam vstrikovani Siemens a mam bypass intercooleru, to znamena dva ventily vepredu dole pred motorem a jeden nahore vzadu za motorem. Z tech dvou vepredu horni ridi klapku sani vzduchu spodni ridi klapku pro bypass intercooleru (nebo aspon u me to tak je) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.