Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chyba turba P2563 Peugeot 307 2.0 hdi 100kw RHR


Recommended Posts

Dobrý den, prosím vás mohli by jste mi poradit, turbo za jízdy nějak víc syčí, občas to pocukává a na diagnostice je chyba P2563 - Turbo valve position copy signal - value higher then setting. Může to způsobovat tento špatný ventil - měnič tlaku turbodmychadla Pierburg cis. dílu 7.00612.00? Nebo to ovládá něco jiného? Děkuji moc za odpovědi.

Upraveno uživatelem o.kaplavka@gmail.com
Chyba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusi.

Podtlaky se meri nejlepe merakem na podtlak.

Pokud ho nemas tak nevim.Treba drzet ovladani turba a pripojovat odpojovat podtlak jestli se hybe.

Pokud taky ne tak treba prilozit prst na hadicku k ventilu a jestli ti ho "vtahne" do hadicky.

Nevim jak jinak.Mam merak a nepatral jsem to nikdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Laboroval si s hadičkami prívodu nafty. Pozri na vákuovú pumpu,či si tam neuvoľnil rýchlospojku,alebo ten "Y" kus.

Viem,že si podtlakové hadičky kontroloval,ale stačí malá prasklina v kolienku a "uniká" podtlak.

A už sa tu riešil aj prípad,že ťažko chodilo naklápanie lopatiek v rozvádzacom kolese turba - zakarbonované.

Pri naštartovaní musí tiahlo turba potiahnuť hore,po vypnutí vysunúť úplne dole .

Tiahlo môžeš odpojiť a skúsiť ako ide naklápanie tej páčky na turbe,musí ísť uplne ľahko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravim. Mám podobný problém 2.0HDI 100KW RHR. Snímač polohy na turbu hlásí pořád 93% ať je odpojen nebo zapojen nebo v provozu.. Turbo netlačí jak má, jsou velké rozdíly mezi požadovaným a skutečným tlakem. Potlaková regulace elektro ventilem je ve stavu, kde není podtlak v membráně naklápění lopatek.  Bohužel netuším jaké hodnoty mají být na snímači. Jestli je to jen potenciometr, nebo digitální převodník.. Podtlaky jsou OK, měřeno, podtlakové ventily jsou nové a chodí, původní totiž KO. Membrána na turbu cvičí. Kabely od konektoru snímače do konektoru řídící jednotky proměřeny a jeví se OK..

Nemáte někdo tucha, jaký signál má dávat ten snímač na turbu??  Dík za odpověď..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to našel!  Uvnitř snímače je tahový potenciometr. Uhlíková dráha bude vydřená. Potenciometr vydržel necelých 40t km.

Jinak všechny tři regulátory tlaku sem měl před tím v háji. Prasklou podtlakovou hadičkou si to přisávalo vlhkost až to všechny oddělalo. Jeden nedžel podtlak vůbec, druhý ucházel a třetí se pro změnu nehejbal. Pokud to vše dobře těsní, tak v podtlakovém systému zůstává podtlak nahromaděn klidně několik hodin..po chcípnutí motoru. V opačném případě během chvilky zmizí, což ovlivní regulaci a při nejhorším i posilovač brzd.

Přikládám pár informativních fotek, tak snad pomohou.IMG_20180610_213126.thumb.jpg.64ef727eec51880d3cf67253396c0b54.jpgIMG_20180610_213313.thumb.jpg.e72c14b6dd4cd3c822ca5c9e866e87ba.jpgIMG_20180610_213013.thumb.jpg.255aec3ed8949814b1066b2cf12e97ee.jpg

IMG_20180610_212406.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

vomy -da sa vyskusat na stole 

ak na ventil napojis 12 volt a zopne tak ti to prepoji natrubky VAC a OUT    ten filtrik je zavrety ,cize ventil   zopnes napetim 12volt   na VAC vytvoris podtlak  hoci aj ustami  natrubok OUT ucpes prstom a musi to drzat podtlak nesmie to prisavat cez ten filtrik 

 

ak je  ventil vypnuty tak su prepojene vsetky tri cesty  VAC  OUT   a FILTRIK 

cize  na VAC  vytvoris podtlak , OUT ucpes prstom  a musi to prisavat  cez FILTRIK cize podtlak padne  respektive  ho ani nevytvoris 

 

po chipnuti motoru podtlak v sustave neostava  ,padne  prave cez tie FILTRIKY  na ventiloch takmer okamzite 

jedina vec co si udrzi podtlak je posilovac brzd lebo ma na sebe spetny ventil 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 40 minutami, david.latr napsal:

Zdravím, taky jeden dotaz, na 407 2.0hdi 100kw je normální mít ve předu na motoru 2 regulátory a jeden nikam nepripojen? Nebo si s tím někdo hrál? Díky moc 

 

2 ventily vpredu sú pre klapky v saní.....bypass intercoolera. Vstrekovanie Delphi. Niekto sa stým hral a asi máš bypass vyhodený.

Vstrekovanie Siemens nemá bypass intercoolera.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

krtek 2: diky za popis. Z popisu tady jsem pochopil, ze VAC musi drzet podtlak i ve vypnutem stavu, takze jsem uz malem kupoval dva ventily. Takze pokud pripojim 12V - filtrik se ucpe a propojeny je jen VAC a OUT. Pokud tam nic nepripojim tka je propojeny vsechno... Diky :)

ferinko: ja mam vstrikovani Siemens a mam bypass intercooleru, to znamena dva ventily vepredu dole pred motorem a jeden nahore vzadu za motorem. Z tech dvou vepredu horni ridi klapku sani vzduchu spodni ridi klapku pro bypass intercooleru (nebo aspon u me to tak je)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...