Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pri jizde zhasne motor ....


Lihous

Recommended Posts

Najeto cca 400km a prozatim vse OK.
Motor ztichl - prijde me tupejsi - ale jsou stare rozvody ....
Jinak jezdime spis ekonomicky tak ze vcera poprve cca 190 bez problemu / ano byl jsem hodne za povolenym "limitem"
Snad jen z vrakoviste pujcene cerpadlo v nadrzi je z 2,0HDi a ukazuje doslova hovadiny - pri pulce nadrze sotva ctvrtku po dotankovani cca 10l zase hned pulku.
A PC ukazuje na pul nadrze dojezd cca 200/300km coz je doslova pitomost.
Zeptam se ma 2,2 skutecne stejne cerpadlo v nadrzi jako 2,0 samozrejme HDi ...?
Mysleno coby plovaku a jeho ele.obvodu?
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsme si udelali par mereni v terenu a snad bude klid - pristi tyden si zajedu "jen tak" po dalnici prez Prahu Usti do Drazdan a zase zpatky prez Hrensko Decin Mladou Boleslav ....
Pojedeme spis svizne az rychle kdy se bude stridat vice mene stale min - max vykon a "dinamika" a uvidime bud se to podela a bude to KO a nebo ne a snad snad to bude OK.
Snad ......  :myslim

http://www.uschovna.cz/zasilka/ZSZU4FXMDG25V6PP-WDP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna dneska jsem měnil na parkovišti podávací čerpadlo Bosh - 19 let v provozu. Dával jsem komplet z vrakáče za 1000,- . Práce celkem v pohodě. Ta plastová matice, pokud není přípravek, se nejlépe povoluje (utahuje) ve dvou. Jeden ťuká, druhý tlačí. Jinak bez problému. Co se týká ukazatele množství paliva (potenciometr, táhlo, plovák) , tak to vypadá, že je jedno, z jakého auta to bylo (806, 406) pokud je oboje 2.0 HDI.

Upraveno uživatelem mirasat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najeto asi 980km auto jede celkem pekne stale je takove tupe neni to tak svizne jako pred zavadou.
Nic mene z prvotni spotreby nejakych 9l/100km jsem na vice mene stare hodnote cca 7,2l/100km a to auticko/motor nejak nesetrime.

Na ceste je nova matka s tesnenim - pravda je ze se dnes dojela nadrz az po rozsviceni "rezervy" a Pc hlasil dojezd od 50-90km dle rezimu ve kterem se prave jelo.
Po doliti 20l z kanistru to nejak tak odpovidalo realite ....
Pak jeste na benzince dalsich cca 20l tak ze asi nebude az tak velky problem v samotnem cerpadle.
Uvidime zitra jak dopadnem - urcite napisu a pripadne toto tema uzavreme v "nadpisu" VYRESENO.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak zda se ze to bude funkcni a snad i spolehlive vyresene.
Vcera cca 700km po dalnici prekvapive pomerne husty provoz tak ze u nas lehce nad limitem v D do tach.190/200 a zpatky taky spis v limitu .....
Snad jednou si "neco" slevilo nad Decinem smer C.Kamenice kdy v cca 100 na vterinku nebyl vykon ??
Dal auto jelo bez problemu diag cista tak ze nevime ...?
Celkove v PC je spotrba 7,2l a prumer 79km/h pokud se da hodnotam verit.
Vymenilo se postupne DRV cidlo na reilu podavaci cerpadlo v nadrzi /jako jednne z vrakoviste/ a nasledne repas vysokotlakeho cerpadla a kontrola vstriku ....
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tajne to urcite neni ale nase / pro nas / ceny jsou zcela jine nez pro bezne zakazniky.
To je na dele ale my delame pro ne a oni delaji pro nas - v hodne jednoduche zkratce.
Tak ze cerpadlo + vycisteni vstriku cca 7tis bez cesty s cestou cca 10/11tis
Pro bezneho zakaznika zhruba jednou tolik ...?Ale fakt netusim.
Nam delal nase auta a ty jezdi jak jsem napsal - uvidime cerpadlo je prvni ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zdravím, mám podobný problém , auto nenaštartuje bez zošlapnutia plynového pedálu, za studena nedrží skoro vôbec otáčky za tepla ako tak poskakujú ale nakoniec aj tak zdochne. Diagnostika ukázala že je chybný 1 vstrek, tak sme vstrek vymenili a chyba stále pretrváva. Niekto tu spomínal tiež čidlo teploty paliva .. to tiež je vymenené a stále to isté. je to 99rv. 2.1hdi 88kw 4068B. Dakujem pekne 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ac nerad ale musim :(

Asi 14dnu zpatky jedu po D11 nepredpisove cca 150/160 a sice si "nevibavuju" zda jsem vubec na plyn slapl ci nikoliv tak se nam u prvni Benzinky ozvalo v levem pruhu nase nechvalne zname dlouhe PIIIIIIP s rozsvicenim kontrolky motoru a nasledne vseho.
Mel jsem zase stesti na ridice a rozblikani varovaku me udelali prostor na opusteni leveho a naseldne i praveho pruhu doplachteni na onu benzinku a tam udelani diag.
ANO mame to zpatky - proc jen tusime - od zacatku byl jeden vstrik pomerne na korekci spatny .... Jasne ze korekce je jen hromada cisel - nam jede motor klidne startuje na pohled Ok.
Nasledne vyvolani zavady ukazalo "ze" pokud je motor roztoceny >2500/3000 ot/min je vse Ok a i prudke seslapnuti plynu neni problem.
Pokud ale mame motor kolem 2tis/ot/min a prudce pridame plyn mame proste smulu.
Pri predpokladu ze pridavame plyn jen klidne pomalu je vse OK  ?
Nase teorie je bud nam propousti vstrik - paradoxne pri zaberu jde korekce ke +2 a bez zateze k +5
A nebo se proste nepovedlo cerpadlo  ....?
Mam najeto cca 6500km od repasu cerpadla a "vycisteni" vstriku.


Doma je jine cerpadlo a vstriky ktere si odvezeme opet na GO a uvidime ...


Pravda jezdime trosku jinak nez bezne.
Pravda posledni dobou nas provoz stoji ne male penize ale pravda kdyz to funfovalo tak verim ze prijdeme na to cim to je ...
Konec koncu neverim ze mame cerpadlo i vstriky s vetsim najezdem / nase ma aktualne cca 311tis + 100/150 ktere min stocili /

Pokracovani bude po 20.8 to se nam pan opravar vrati z dovolene ....
 

 

Upraveno uživatelem Lihous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trosku netusim nac se ptame ale tusime ze jde o styl - ANO nejezdime stale jako na videu ale jen kdyz to jde.
A s radosti se projedeme kdyz je prostor navic mam rad kdyz je plyn.pedal plyn.pedalem tedy slapnu a jedu....

Kolega co nam servisuje auto mel podobny nazor - pak se projel / asi 80km / a prohlasil je to "navikova zalezitost" ;)
A konec koncu pravdu ma a proto jsme investovali a v podstate vyhodili oknem cca odhadem 25tis ??

No snad se dockame ze budeme vrcet bez problemu ktere ted mame ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Táhne mi na 40 a pozvolna přestávám závodit. Provoz je hustý, všude samej ,, uhlíkovej tempomat,,. Nejraději jezdím sám v autě a sám na silnici. Snažím se jezdit málo, není prostor.

Kdybys jezdil volně, tak o těchto závadách nebudeš vědět. Podle mě je lepší si zaplatit jízdu na okruhu, když už.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice mimo tema ale to neni o zavodeni.
Ale jen ze to jde a da se.
Nemusim slapat na plyn malem vzdy az k podlaze ale jen lehce sotva par mm a auto ma chut jet pral bych si podobne odladit brzdy obracene ale tam je asi smolik .....
Ale to si chce proste zkusit takhle si psat nema smysl.

A nemyslim si ze podobne naladenych clenu je tady malo .....

A k zavade ona by prisla s casem - vse se opotrebuje je jen otazka kdy se to podela.
No nic mene auto jezdilo snad 4roky po drobnych upravach tak ze upravou to asi nebylo.

A je jedno kdy ale problem byl a je ze se ozve PIIIIIIP a mame jedouci cca 1,6 tunovou vec bez brzd a posilovace  :myslim  a je jedno zda jsem na dalnici nebo na nejake dvojce ....
Na reseni je hodne malo casu - kam to zaparkovat "bezpecne" !!
 

Upraveno uživatelem Lihous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V těchto motorech, co máme, je hodně součástí k pokažení v podstatě jsou všechny stejně důležité. Jen je trochu škoda, že mraky věcí je ofiko předraženejch a lidi pak nechávají vstřiky být, čerpadla a turba taky. Ale znám lidi, co jsou fakt šikovný a ultrazvukovou lázeň si vyrobí.....Naučil jsem se jedno: je dobré používat selský rozum. Ovšem musíš k tomu mít potuchy, jak ten systém pracuje: mechanika, regulace, elektrika......Já jsem se dlouhou dobu potýkal s nejrůznějšíma ,,nouzovýma režimama,, a dneska jsem se propracoval ke klidu. A to mi podsvícení kontrolek furt funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

V PO odvezena druha sada dohodnute co se bude menit a opravovat ve ST vecer vymena vstriku po GO a ted najet cca 2tis km .....Coz nebude az tak velky problem.
Co bude dal se uvidi - "korekce" na nule motor dale ztichl skoro bez "vybraci" spotreba prekvapive sla dolu  :)
Dalnice D11 cca do 150km/h - zatim Ok .... :myslim zatim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Najeto cca 1800km zatim klid - snad jen sakne trosku jeden prepad .... cena cele "listy" jen snad 7500,- ?
Dnes jsem koketoval a slapl na plyn trosku vic a razneji bez diag. zatim OK .....
Uvidime za cca tyden si zkusime udelat "nejaky testik" a pripadne povezeme cerpadlo na GO ....
Ani netusim jak moc dobre ci spatne jsou korekce ....!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Dnes doslo zase na trosku vic protazeni auticka - chudak motor trapili jsme ho asi 3/4  az  1hod ale zda se  :myslim  ze to bude lepsi - jeste zkusime v case
jeden testik a tim bude z podtoceneho motoru prudce plny plyn opakovane - ale snad  .....

Video je zlomek toho co se delo - asi zbytecne koukat na notas 3/4hod a poslouchat hloupe kecani :D
Jinak voda byla na konci naseho testiku prez 90°C odhadem ke 100°C a olej byl taky prez 140°C - na diag.jsem nekoukal.

No a ted uz jen brzdy ale jake nevim a netusim .....
 

http://www.uschovna.cz/zasilka/EAC8I7V62SURSWXG-CEB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...