Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pri jizde zhasne motor ....


Lihous

Recommended Posts

Stale nas nic nenapadlo ...
Zeptam se jako amater - ten ventil na cerpadle ktery se nam otevre jen na 80% je v poradku?

Me z toho prichazi jen repas cerpadla - kdy pokud jedu v klidu tak staci dotlacit do "reilu" dostatek tlaku ale pokud je pozadavek "skokove" na vykon tlak zacne klesat cerpadlo ho nestihne dotlacit a cele to spadne ... :myslim
Ale urcite nejsem motorar.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten ventil na fotke na cerpadle s oranzovym konektorom je odpojovac tretieho piestika v tom cerpadle 

ked je male zatazenie motora  tak ventil otvori (laicky povedane do valceka kade beha piestik urobi dieru) a ten piestik beha ako by naprazdno nejde do tlaku netlaci naftu do railu 

ak je poziadavka na vyssi tlak ventil zavrie valcek a ten zacne vyrabat tlak  a pomaha zvysnym dvom piestikom v cerpadle tlacit do railu

na diag ho vidis pod nazvom odpojovac tretieho piestu  ma len dve funkcie  zavrety alebo otvoreny ,na diag pise bud ano alebo nie 

da sa zopnut aj cez diag v akcnych clenoch 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krtek2 - Ty přepouštěcí ventilky v čerpadle odchází často ?

HonzaC2 - U HDI 2.0 když jsem vytrhl konektor čidla tlaku, tak se nic nestalo. Ale hrozně tomu vadí špatný kontakt.Taky jsem to měl vykloktané.

Lihous - V tom přídě to můžu mít taky v pr..li, protože jezdím povětšinou do 3000 otáček, do 3500 málokdy. Takže nic nepoznám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HonzaC2 no nam to dela "jen" pokud mame "pozadavek na vykon tedy skokove seslapnuti plyn.pedalu viz videa.
Pokud jedeme "v klidu" tak se nic nedeje a na jednom z videii se frcelo kolem 170/180 nevim presne ale dalo by se to odecist z grafu prevodovky vuci otackam a prevod.stupni ...?
Jelikoz mame mimo jine i chip priklanime se ze bude na konci zivota prave cerpadlo viz nekde popsane drive.
Proste nam to nestihne dotlacit a mame problem.
A kdyby to byla ele.instalace tak to udela i pri mensi zatezi nase cesty nejsou nemecka dalnice ale spis "polygon" pro tanky a i tam co jsme to zkouseli tak to neni idealni rovinka ...?
 

mirasat no ono to nema s otackama nic spolecne ale se seslapnutim plyn pedalu - pokud se seslapne "jen" do pulky jede auto OK problem nastava predevsim kdyz se slapne na plno a prudce - tam je citit asi tak 1/2 vteriny
zrychlovani a skokove konec.
Jinak pokud neni olej v motoru ohraty jedeme v klidu - kdyz je ohraty jezdime jako s "benzinem" .... otacky kolem 4tis nejsou az tak velky problem.


Me na tom stve ze je to bez varovani = celkem loterie az ruleta kam a do koho to nasledne zaparkujeme vetsinou na rozhodnuti bylo mene nez cca 2 vteriny - tak ze stojime uz asi 14dnu na dvore a marne hledame logicke vysvetleni!
Za nas vice mene cerpadlo ven - udelat GO a verit ze investovanych cca 30tis bude odmeneno zase tim ze budeme jezdit a cas od casu nastveme auticka o tridu "vejs" kdyz nekde na okrsce  "zmizime" ;)


krtek 2 zkusime jeste kouknout to me nenapadlo ... podivat se zda se to vubec nejak meni.
 

Upraveno uživatelem Lihous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najprv by som spravil prepady vstrekov(ci tam neuteka moc paliva) ak by to bolo ok potom isiel po cerpadle 

 

A ted jsem si vsiml ze RCO elektro.magnet. ventil byl vzdy otevren "jen" na 80% je to v poradku - pripadne mame jiny nebo vadny ....?

asi myslis  tymto elektromagnetom DRV ventil  ,viac to neotvori to je max (respektive to neotvara ale tlaci voci prepadu cerpadla ,cim viac percent tym viac tlaci)a podla obrazku na zaciatku vlakna drv skrti maximalne  prepad z cerpadla  80 percent  a realny tlak je nieco okolo 1000 barov co je malo preto ta hlaska 

inak to co vidis v percentach RCo  neni to co realne ventil robi respektive v akej polohe je 

ale to co rj motora chce aby ten ventil robil   co neznamena ze to ventil aj realne vykonava ked je napr  vadny 

 

 

 

Mirasat-neodchadza ,tie bosch cerpadla su docela spolahlive  ak tam davas normal naftu a menis pravidelne  filter

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobra zkusime prepady ale neprijde me to jako realne sice maji uz asi 2roky po celkove go ale pokud vydrzi v "pozvolnem" tempu cca 1350Baru tak proc skokove nepodrzi nejakych 1000Baru a pravda je

ze 900/950Baru je hranice kdy bud jedeme a nebo stojime ....?
Mrkneme.

A k spolehlivosti ano jsou spolehlive ale myslim si a uz jsem to i mozna psal pokud ma auto cca 300tis priznanych kdy jsme ho kupovali s cca 120tis a pri repasu/Go vstriku v cca 230tis ( nevim presne ) mel motor uz na vsech napsano "REPAS" verim ze mame kousek ktery ma o mozna dost vic km ne ktere si myslim ;) pocitam tak + 100 / 150tis min.

Jinak rozhodnuto auto jde na dilnu a ikdyz to neni ekonomicky krok - udelame GO cerpadla a preventivne i vstriku - co bude pak uvidime
Bud radost a na delsi cas klid a nebo naopak "smutek" ......

Upraveno uživatelem Lihous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale pokud vydrzi v "pozvolnem" tempu cca 1350Baru tak proc skokove nepodrzi nejakych 1000Baru a pravda j

 

no ked sliapnes na plyn   tak poziadavka na davku nafty pre vstrek  sa zvysi , cize vstreky si viac vezmu  z toho railu  co je vlastne  ubytok  paliva z railu  = ubytok tlaku v railu a ked to cerpadlo nedotlakuje  za urcity cas  z hocijakeho dovodu nemusi byt chyba v nom  ale napr v tych netesnych prepadoch  tak  to rj motora odstavi 

ono je uplne jedno kde ta strata tlaku paliva   je ci v cerpadle (vybehane cerpadlo)  na drv ventil (zaneseny ,zadrety)   alebo vstrekoch(spatne prepady) alebo este podavacie cerpadlo v nadrzi   vysledok bude stejny  tlak padne  ked je poziadavka na vysoky tlak a davku nafty 

a ty musis zistit kde ten unik -strata  paliva je 

preto ti pisem sprav prepady lebo to je najjednoduchsie  a takmer nic to nestoji a vylucis  tym jeden komponent vysokotlakej sustavy

to ze mas vstreky po repasu som nevedel  ale to nevadi 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teraz som kukol tvoje videa a niesom si stopro isty lebo  notas vo videu je maly a video mi trochu seka a nemam zosynchonizovany zvuk a obraz  takze pipnutie a to co rozpravate  mam v inej dobe nez obraz

ale   vmomente  vypadku  motora  je rozdiel  tlaku medzi  nameranym a pozadovanym od RJ motora  350 barov 

ale teraz neviem ci sa odcitava  pozadovany  od nameraneho alebo opacne toto nemam rad lepsie ak by to tam ukazovalo aj pozadovany ako som sa pytal na zaciatku 

ale podla toho ze realny tlak  pada dole a rozdiel stupa do plusu  tak sa asi odcitava  namerany tlak od pozadovaneho 

aj diag hlasi ze nizky tlak takze asi to bude tak

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

krtek 2 DRV ventil je novej nebudu tvrdit ze nemuze byt spatny - muze
              Na reilu je cidlo taky nove opet muze byt spatne
              Cerpadlo v nadrzi mame pujcene z vrakoviste - prace ho dostat ven  - jak jsem psal ti co toto pustili do vyroby by bylo potreba min povolat a ukazat jak docilit aniz by se muselo rezat strihat ....!!!
              Filtr je novej tusim "Purflux"
              Vstriky jsou po GO ale maji rekneme 60/70tis ??
              Cerpadlo je puvodni ....

Zitra casne z rana jedu s cerpadlem i vstrikama - s pozadavkem repas ci GO ale se 100% vysledkem na funkci - ANO je to neekonomicke!
Nic mene prepady zkouset s flaskama v motoru nekde na ceste je pro me spis horor a na dvore tu to zavadu nejsme schopni dosahnout ....

Uvidime ted je to uz celkem jedno vse mame diky nasemu dvornimu mechanikov na ponku ... :)

A k videu zkusit to predelat treba ve "formatfaktory" na mensi rozliseni pak by to snad melo jit prehrat i s realnym zvukem ??
V kazdem pripade diky a 100% dam vedet jak jsme dopadli myslim si ze pokracovani bude v ut ci st ....

A k videu je to jen sestrih trapili jsme tam auto asi dve hodiny a najeli 20km kdy se doslo k zaveru viz jaky je ....

Upraveno uživatelem Lihous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uprime uz nam delal nekolik aut vetsina ma najeto >80/100tis km a jezdi tak ze vstriky verim ze bude klid.
A cerpadlo je prvni ale take verim ze bude podobny scenar.
Me jde o funkci ale jak jsem napsal treba se nam bude zavada i nadale opakovat a pak si nastane to co nechcem ale prodavat auto s timto problemem je hloupost tak ze na dily a zbytek vrakoviste.
A ze jsme blazni tak se jeste bez nejake vleke protekce udelala STK a vse Ok snad jen kourivost nebyla uplne top.
Ale to mohl delat prave ten vstrik.
Nevim nejsem motorar a toto je pro me hodne velke neprobadane ....

Urcite napisu jak se dal vede ci nevede ....

Pripadny nastupce nas laka C6/C5 3,0 V6 HDi ale bojim se ze by nas na servisu spapala za ziva .... Preci jen povest je jaka je a neni az tak daleko od pravdy.

 

Upraveno uživatelem Lihous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dvorni mechanik si udelal cas nad ramec - veci namontoval a snad budeme vrcet .....
Odpoledne jsme jen trosku pojezdili asi dvakrat zkusili jet trosku vic a rychleji ( do 130km/h ) a proste zkusime najet par km jen tak v klidu

no a pak budeme pridavat az nekdy nekde v nedeli si dame podobne zkouseni jako tuhle ;)
A budeme doufat ze to bude OK .... "rikam a pisu" snad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...