Lihous Odesláno 20. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2018 (upraveno) A tady jsou nejaka videa predelana z 4K na plne HDcko a samozrejme sestrihane ...http://www.uschovna.cz/zasilka/ZER8W89R4SLVU244-S6W Upraveno 20. květen 2018 uživatelem Lihous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 20. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2018 A jeste video kdy jedeme vice mene s plnym plynem docela se to vytaci a ono to jede stale a nespadne nam to ? http://www.uschovna.cz/zasilka/ZE74MW944YGIE2XS-YVG Pokud dojde moznost stahovani napiste a obnovim to .... Je to asi na 30 stahnuti ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 22. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2018 Stale nas nic nenapadlo ... Zeptam se jako amater - ten ventil na cerpadle ktery se nam otevre jen na 80% je v poradku? Me z toho prichazi jen repas cerpadla - kdy pokud jedu v klidu tak staci dotlacit do "reilu" dostatek tlaku ale pokud je pozadavek "skokove" na vykon tlak zacne klesat cerpadlo ho nestihne dotlacit a cele to spadne ... Ale urcite nejsem motorar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 22. květen 2018 Sdílet Odesláno 22. květen 2018 Mne udivuje, ze kdyz odpoji cidlo na railu, ze se nic nestane. Prece kdyz nema poneti o tlaku v railu, tak chcipne ne? No, abych to neprotahoval, u mne u 1,6 hdi takove nahodne chcipani - vadny konektor na kabelu ke snimaci tlaku na railu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. květen 2018 Sdílet Odesláno 22. květen 2018 (upraveno) ten ventil na fotke na cerpadle s oranzovym konektorom je odpojovac tretieho piestika v tom cerpadle ked je male zatazenie motora tak ventil otvori (laicky povedane do valceka kade beha piestik urobi dieru) a ten piestik beha ako by naprazdno nejde do tlaku netlaci naftu do railu ak je poziadavka na vyssi tlak ventil zavrie valcek a ten zacne vyrabat tlak a pomaha zvysnym dvom piestikom v cerpadle tlacit do railu na diag ho vidis pod nazvom odpojovac tretieho piestu ma len dve funkcie zavrety alebo otvoreny ,na diag pise bud ano alebo nie da sa zopnut aj cez diag v akcnych clenoch Upraveno 22. květen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasat Odesláno 22. květen 2018 Sdílet Odesláno 22. květen 2018 Krtek2 - Ty přepouštěcí ventilky v čerpadle odchází často ? HonzaC2 - U HDI 2.0 když jsem vytrhl konektor čidla tlaku, tak se nic nestalo. Ale hrozně tomu vadí špatný kontakt.Taky jsem to měl vykloktané. Lihous - V tom přídě to můžu mít taky v pr..li, protože jezdím povětšinou do 3000 otáček, do 3500 málokdy. Takže nic nepoznám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 22. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2018 (upraveno) HonzaC2 no nam to dela "jen" pokud mame "pozadavek na vykon tedy skokove seslapnuti plyn.pedalu viz videa. Pokud jedeme "v klidu" tak se nic nedeje a na jednom z videii se frcelo kolem 170/180 nevim presne ale dalo by se to odecist z grafu prevodovky vuci otackam a prevod.stupni ...? Jelikoz mame mimo jine i chip priklanime se ze bude na konci zivota prave cerpadlo viz nekde popsane drive. Proste nam to nestihne dotlacit a mame problem. A kdyby to byla ele.instalace tak to udela i pri mensi zatezi nase cesty nejsou nemecka dalnice ale spis "polygon" pro tanky a i tam co jsme to zkouseli tak to neni idealni rovinka ...? mirasat no ono to nema s otackama nic spolecne ale se seslapnutim plyn pedalu - pokud se seslapne "jen" do pulky jede auto OK problem nastava predevsim kdyz se slapne na plno a prudce - tam je citit asi tak 1/2 vteriny zrychlovani a skokove konec. Jinak pokud neni olej v motoru ohraty jedeme v klidu - kdyz je ohraty jezdime jako s "benzinem" .... otacky kolem 4tis nejsou az tak velky problem. Me na tom stve ze je to bez varovani = celkem loterie az ruleta kam a do koho to nasledne zaparkujeme vetsinou na rozhodnuti bylo mene nez cca 2 vteriny - tak ze stojime uz asi 14dnu na dvore a marne hledame logicke vysvetleni! Za nas vice mene cerpadlo ven - udelat GO a verit ze investovanych cca 30tis bude odmeneno zase tim ze budeme jezdit a cas od casu nastveme auticka o tridu "vejs" kdyz nekde na okrsce "zmizime" krtek 2 zkusime jeste kouknout to me nenapadlo ... podivat se zda se to vubec nejak meni. Upraveno 22. květen 2018 uživatelem Lihous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. květen 2018 Sdílet Odesláno 23. květen 2018 (upraveno) najprv by som spravil prepady vstrekov(ci tam neuteka moc paliva) ak by to bolo ok potom isiel po cerpadle A ted jsem si vsiml ze RCO elektro.magnet. ventil byl vzdy otevren "jen" na 80% je to v poradku - pripadne mame jiny nebo vadny ....? asi myslis tymto elektromagnetom DRV ventil ,viac to neotvori to je max (respektive to neotvara ale tlaci voci prepadu cerpadla ,cim viac percent tym viac tlaci)a podla obrazku na zaciatku vlakna drv skrti maximalne prepad z cerpadla 80 percent a realny tlak je nieco okolo 1000 barov co je malo preto ta hlaska inak to co vidis v percentach RCo neni to co realne ventil robi respektive v akej polohe je ale to co rj motora chce aby ten ventil robil co neznamena ze to ventil aj realne vykonava ked je napr vadny Mirasat-neodchadza ,tie bosch cerpadla su docela spolahlive ak tam davas normal naftu a menis pravidelne filter Upraveno 23. květen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 23. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2018 (upraveno) Dobra zkusime prepady ale neprijde me to jako realne sice maji uz asi 2roky po celkove go ale pokud vydrzi v "pozvolnem" tempu cca 1350Baru tak proc skokove nepodrzi nejakych 1000Baru a pravda je ze 900/950Baru je hranice kdy bud jedeme a nebo stojime ....? Mrkneme. A k spolehlivosti ano jsou spolehlive ale myslim si a uz jsem to i mozna psal pokud ma auto cca 300tis priznanych kdy jsme ho kupovali s cca 120tis a pri repasu/Go vstriku v cca 230tis ( nevim presne ) mel motor uz na vsech napsano "REPAS" verim ze mame kousek ktery ma o mozna dost vic km ne ktere si myslim pocitam tak + 100 / 150tis min. Jinak rozhodnuto auto jde na dilnu a ikdyz to neni ekonomicky krok - udelame GO cerpadla a preventivne i vstriku - co bude pak uvidime Bud radost a na delsi cas klid a nebo naopak "smutek" ...... Upraveno 23. květen 2018 uživatelem Lihous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. květen 2018 Sdílet Odesláno 23. květen 2018 (upraveno) ale pokud vydrzi v "pozvolnem" tempu cca 1350Baru tak proc skokove nepodrzi nejakych 1000Baru a pravda j no ked sliapnes na plyn tak poziadavka na davku nafty pre vstrek sa zvysi , cize vstreky si viac vezmu z toho railu co je vlastne ubytok paliva z railu = ubytok tlaku v railu a ked to cerpadlo nedotlakuje za urcity cas z hocijakeho dovodu nemusi byt chyba v nom ale napr v tych netesnych prepadoch tak to rj motora odstavi ono je uplne jedno kde ta strata tlaku paliva je ci v cerpadle (vybehane cerpadlo) na drv ventil (zaneseny ,zadrety) alebo vstrekoch(spatne prepady) alebo este podavacie cerpadlo v nadrzi vysledok bude stejny tlak padne ked je poziadavka na vysoky tlak a davku nafty a ty musis zistit kde ten unik -strata paliva je preto ti pisem sprav prepady lebo to je najjednoduchsie a takmer nic to nestoji a vylucis tym jeden komponent vysokotlakej sustavy to ze mas vstreky po repasu som nevedel ale to nevadi Upraveno 23. květen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. květen 2018 Sdílet Odesláno 23. květen 2018 (upraveno) teraz som kukol tvoje videa a niesom si stopro isty lebo notas vo videu je maly a video mi trochu seka a nemam zosynchonizovany zvuk a obraz takze pipnutie a to co rozpravate mam v inej dobe nez obraz ale vmomente vypadku motora je rozdiel tlaku medzi nameranym a pozadovanym od RJ motora 350 barov ale teraz neviem ci sa odcitava pozadovany od nameraneho alebo opacne toto nemam rad lepsie ak by to tam ukazovalo aj pozadovany ako som sa pytal na zaciatku ale podla toho ze realny tlak pada dole a rozdiel stupa do plusu tak sa asi odcitava namerany tlak od pozadovaneho aj diag hlasi ze nizky tlak takze asi to bude tak Upraveno 23. květen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 23. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2018 (upraveno) krtek 2 DRV ventil je novej nebudu tvrdit ze nemuze byt spatny - muze Na reilu je cidlo taky nove opet muze byt spatne Cerpadlo v nadrzi mame pujcene z vrakoviste - prace ho dostat ven - jak jsem psal ti co toto pustili do vyroby by bylo potreba min povolat a ukazat jak docilit aniz by se muselo rezat strihat ....!!! Filtr je novej tusim "Purflux" Vstriky jsou po GO ale maji rekneme 60/70tis ?? Cerpadlo je puvodni .... Zitra casne z rana jedu s cerpadlem i vstrikama - s pozadavkem repas ci GO ale se 100% vysledkem na funkci - ANO je to neekonomicke! Nic mene prepady zkouset s flaskama v motoru nekde na ceste je pro me spis horor a na dvore tu to zavadu nejsme schopni dosahnout .... Uvidime ted je to uz celkem jedno vse mame diky nasemu dvornimu mechanikov na ponku ... A k videu zkusit to predelat treba ve "formatfaktory" na mensi rozliseni pak by to snad melo jit prehrat i s realnym zvukem ?? V kazdem pripade diky a 100% dam vedet jak jsme dopadli myslim si ze pokracovani bude v ut ci st .... A k videu je to jen sestrih trapili jsme tam auto asi dve hodiny a najeli 20km kdy se doslo k zaveru viz jaky je .... Upraveno 23. květen 2018 uživatelem Lihous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasat Odesláno 24. květen 2018 Sdílet Odesláno 24. květen 2018 Hlavně, abys měl v pořádku elektroinstalaci (kabeláž). Snad to bude ,,jen,, to čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 24. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2018 No taky v to doufam/e pokud ne a auticjko zacne zit "svim zivotem" bude asi rozumnejsi jako celek rozprodat na ND a poridit si snad jine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 29. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2018 Dnes dovezeno .... Zitra bude zastavba a mozna odpoledne s vecerem zkouska .... Snad bude mit nas dvorni mechanik chvilku casu ..... A pak snad zase min na 100tis km pokoj - pak uz nebude co opravovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. květen 2018 Sdílet Odesláno 29. květen 2018 (upraveno) to je repas ?asi hej vypada to jak nove Upraveno 29. květen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 29. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2018 Ano zadani bylo 100% funkce cena nas nezajimala. Cerpadlo je delane cele a vstriky cistil a jeden "nejak" opravil .... Uvidime .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. květen 2018 Sdílet Odesláno 29. květen 2018 a nejake info ohladom testu pred repasom nic? ci rovno repasovali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 29. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2018 (upraveno) Uprime uz nam delal nekolik aut vetsina ma najeto >80/100tis km a jezdi tak ze vstriky verim ze bude klid. A cerpadlo je prvni ale take verim ze bude podobny scenar. Me jde o funkci ale jak jsem napsal treba se nam bude zavada i nadale opakovat a pak si nastane to co nechcem ale prodavat auto s timto problemem je hloupost tak ze na dily a zbytek vrakoviste. A ze jsme blazni tak se jeste bez nejake vleke protekce udelala STK a vse Ok snad jen kourivost nebyla uplne top. Ale to mohl delat prave ten vstrik. Nevim nejsem motorar a toto je pro me hodne velke neprobadane .... Urcite napisu jak se dal vede ci nevede .... Pripadny nastupce nas laka C6/C5 3,0 V6 HDi ale bojim se ze by nas na servisu spapala za ziva .... Preci jen povest je jaka je a neni az tak daleko od pravdy. Upraveno 29. květen 2018 uživatelem Lihous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 30. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2018 Dvorni mechanik si udelal cas nad ramec - veci namontoval a snad budeme vrcet ..... Odpoledne jsme jen trosku pojezdili asi dvakrat zkusili jet trosku vic a rychleji ( do 130km/h ) a proste zkusime najet par km jen tak v klidu no a pak budeme pridavat az nekdy nekde v nedeli si dame podobne zkouseni jako tuhle A budeme doufat ze to bude OK .... "rikam a pisu" snad. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.