Lecho Odesláno 23. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2018 Chlapi, že Vás to baví, do sebe šťourat . Každému se líbí něco jiného, máte snad stejný manželky? To by byla nuda! Obě auta jsou pěkný, rozhodující bude technika , a bohužel cena, máme poměrně nízký limit. Jsme ale na fóru Peugeot, tak výherce je jasný. radim.1008, Péťa a Laďa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 23. duben 2018 Sdílet Odesláno 23. duben 2018 Mercedes Viano Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 24. duben 2018 Sdílet Odesláno 24. duben 2018 No když mercedes, tak R. škoda, že už ho nedělají. Pro mě byla v době nákupu jen 2 MPV, která by se mi líbila víc. R-ko od MB a S-Max. Dnes se mi líbí víc taky C4GP a novy Espace. Srovnatelně hezká byla i Zafira, ale tam mi vadila, že vzadu byla prakticky jen 2 sedadla. Lecho: Přátelé lva jsou víc než tolerantní, nejen k manželkám .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. duben 2018 Sdílet Odesláno 24. duben 2018 před 16 hodinami, Lecho napsal: Chlapi, že Vás to baví, do sebe šťourat . Každému se líbí něco jiného, máte snad stejný manželky? To by byla nuda! Obě auta jsou pěkný, rozhodující bude technika , a bohužel cena, máme poměrně nízký limit. Jsme ale na fóru Peugeot, tak výherce je jasný. nejde o šťourání, jde o formu není třeba hned psát ,,hnus'¨a přidat blijícího smajlíka , stačí napsat, že se mi Renault nelíbí...,nejsme na koncernovém foru, umíme se přece chovat slušně radim.1008, Laďa, Milan+ a 3 další ohodnotil 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 24. duben 2018 Sdílet Odesláno 24. duben 2018 Tedˇjsem zrovna dočetl jedno vlákno a myslel jsem, že jsem na koncernovém foru pavelu96 a Dodo1976 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrewe Odesláno 24. duben 2018 Sdílet Odesláno 24. duben 2018 Mozno nieco k teme kedze vlastnime P5008 1.6Hdi 84KW 2014 a svokor Granda 1.9Dci 96KW 2010. Scenic ma prijemnejsi podvozok = tolko neskace (oba 16ky kolesa), vpredu ploche sedacky a autobusovy posed ale nie az taky ako u 1. generacie, lepsie sa sedi vzadu na krajnych sedadlach lebo su sirsie, nekupovat otvaraciu panoramu - podstatne znizuje priestor. O nieco vacsi kufor pri 5miestnej verzii. 5008ka je tissia, subjektivne kvalitnejsi interier a komfortnejsie sedacky vpredu, vzadu vhodnejsie pre toho kto ma 3 decka - inac menej pohodlne pre dospelych. Panorama bez vyhrad, na slovensku bola standard takze nebolo na vyber:) Motory sa moc nedaju porovnat, dci akoby este zo starej skoly, klasicke kadla-kadla a pocitovo moc netaha pod 1800otacok. Hdicko tiche len netreba cakat vykonove zazraky, cca liter mensia spotreba. Spolahlivost rovnaka, prakticky zatial oba bez zavad. Takzee u mna je jednoznacna volba pezot;) pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lecho Odesláno 25. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 25. duben 2018 A jak je to s protikorozní ochranou? Včera jsem viděl spodek a lemy blatníku u GS 2009- 2010, rezatej jako liška. Jak je to u 5008? Rezne, nebo děláte různá opatření? Dutiny apod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 25. duben 2018 Sdílet Odesláno 25. duben 2018 Mám rok 2013 a rez jsem kromě horní hrany starých kotoučů neviděl... Předek, nárazník a blatníky jsou z plastu, takže jako trabant Podvozek je taky oplastovaný, takže asi dobrý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 25. duben 2018 Sdílet Odesláno 25. duben 2018 mám rok 2012, já jsem měnil zadní tepelný chránič podvozku nad výfukem. Povolil kolem šroubu a začal mi klepat. Když jsem se pak podíval, zjistil jsem, že je pěkně "ožranej", pravděpodobně sůl, tak jsem ho nechal vyměnit. A to podvozek pravidelně myji, během zimy a hlavně po ní. Jinak jak je uvedeno výše, rez jen na kotoučích, případně na čepici náboje kola, když měním zimní/letní. Po výměně kol vždy v místech pro hever preventivně stříknu spray na povozek, pokud bych heverem při výměně strhl ochranou vrstvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 25. duben 2018 Sdílet Odesláno 25. duben 2018 Tepelný chránič jsem měl taky zoxidovaný od soli, ale né zadní, ale prostřední, nad FAPem. Okolo šroubů (všech) vyhnilý. Dal jsem větší podložky a zatím drží. Tapelný štít nad zadním tlumičem drží z větší části nádobu na EOLYS Powerflex. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lecho Odesláno 26. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2018 Tak jsme demokraticky doma rozhodli, že to bude 5008, což není žádné velké překvapení, nejspíš 1.6, na kratší vzdálenosti to bude menší spotřeba, když píšete rozdíl klidně i 2l. Ale komunikace zadrhla na prevodovce. Žena jedině manuál, je prý zvyklá na klacek v ruce, já spíše robota nebo automat. Co vy na to? Musím přiznat, že jezdí někdy jako prase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAVA Odesláno 26. duben 2018 Sdílet Odesláno 26. duben 2018 Robota bych vyloučil. Pokud je někdo zvyklý na "klacek", tak ho robot IMHO jenom nas..e pomalým řazením a nutností vyšlapávat plyn. Manuál je OK, já mám teda kvůli manželce klasický automat (s motorem 2.0HDi). Neměnil bych. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 27. duben 2018 Sdílet Odesláno 27. duben 2018 @VAVA Jak dlouho a jestli vůbec někdy jsi s robotem jezdil??? Řazení rozhodně není pomalé, robot řadí velice intuitivně. Při stupních 1,2,3 lehce přes 2500 ot/m, 4,5 2200ot/m a na 6 pod 2000 ot/m. Maximálně při rychlé jízdě do prudkého kopce by tam ta 6 mohla jít rychleji, ale od toho je tam řazení manuální a jde si vše korigovat i v AUTO režimu. U režimu Sport si při řazení přičti zhruba o 500 ot/m více. No a o "nutnosti vyšlapávat plyn" mi něco povyprávěj @VAVA - nějak jsem to za ty roky a 60000 km nepostřehl - Ale třeba něco dělám špatně a rád se nechám poučit... Každopádně robota doporučuji. Zvykl jsem si hned při předváděcí jízdě a i moje žena si velice rychle zvykla (po prvním šlápnutí levačkou na brzdu,ale já taky). Základ je nechat levou nohu na opěrce. Cestování po městě i po dálnici je velice příjemné - na rozjezd hodíš A a o nic se nestaráš, jen plynem a brzdou ovládáš rychlost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 27. duben 2018 Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Automat s 1.6HDi až po FL, tedy 2014 a novější. Před FL jedině robot. Já robota opustil kvůli tomu, že se mi s ním špatně podélně parkovalo z kopce / do kopce. Měl jsem půjčené auto od prodejce a jezdil jsem s nim stále, abych si ho vyzkoušel. Tohle mne odradilo. Při tom, jak provozuji auto dnes, by mi nejspíš nevadil, ale hydroměnič je jiná liga (a hlavě nemáš spojku a dvouhmotu ). pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lecho Odesláno 27. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Proč automat až po 2014? Vzhledem k cenové relaci, kterou máme, nam vychází cca rok 2011- 2012, max. 2013. Záleží na výbavě a stupni ojetí. Přes rok 2014 se nedostanu. Tak jedině manuál nebo robot. Tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 27. duben 2018 Sdílet Odesláno 27. duben 2018 Před face je v 1,6 jen manuál a robot a ve 2,0 manuál a automat. Po face je automat i v 1,6... Jestli se nepletu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 28. duben 2018 Sdílet Odesláno 28. duben 2018 Není pravda, že po face je 1,6 automat. Teď jsem se díval na dvě 5008 po face v 1,6 a jsou to roboti. Jedna 12/2013 a druhá 04/2014. Já bych řekl, že automat přišel až bylo BlueHDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lecho Odesláno 28. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2018 Pokud bych přitlačil na cenu, vyplatilo by se vzít BleuHDI? Je mi jasný, jak to po technický stránce funguje, rozdíly atd, jde mi spíše o uživatelské vlastnosti, co otravuje, co je super atak. Připomínám pro zběhlé v naftě, že já jsem naopak nepolíben. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 28. duben 2018 Sdílet Odesláno 28. duben 2018 Tak vždy je lepší přitlačit na cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 28. duben 2018 Sdílet Odesláno 28. duben 2018 před 3 hodinami, Lecho napsal: Pokud bych přitlačil na cenu, vyplatilo by se vzít BleuHDI? Je mi jasný, jak to po technický stránce funguje, rozdíly atd, jde mi spíše o uživatelské vlastnosti, co otravuje, co je super atak. Připomínám pro zběhlé v naftě, že já jsem naopak nepolíben. Pri tom najezdu co pises,tak na naftu zapomen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.