Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 407 coupe


longstarr

Recommended Posts

V 12. 4. 2018 at 17:19, JVT napsal:

Co tak PEUGEOT 407 COUPE PACK 3.0 benzín s automatem? Černá metal, červená kůže a barevná navigace. O něčem bych asi věděl.

POZOR, vůbec není levný. Majitel chce prodat, ale netlačí ho vůbec čekání na peníze. Je to rok 2006 a cca 57.000 km. Prodáno v ČR.

 

 

300 tisic je fakt mimo muj tozpocet :-D nebojim se vyssiho najezdu a mydlim ze si i hodne veci zvladmu opravit

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Obrázky v citaci
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Hafity napsal:

Smradlavý benzín, smradlavá nafta, smradlavý plyn.... :myslim  Vivat Radovánek.... :aut  Bzum, bzum....

Mazej taky k Chocholouškovi ! :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 407 coupé 2.7 HDI už druhý rok a s motorom som zatiaľ žiaden problém nemal. Na automate už tých 11-12 rokov cítiť. A či je dobrá 2.7 HDI? Ja by som skôr povedal, že najviac záleží kto to auto pred tebou vlastnil a ako sa o to auto staral, ako ním jazdil, či pravidelne menil olej atd. Pokiaľ viem čo sa tu písali 3.0 benzín s automatom sa nerobili, alebo sa mýlim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3,0 benzin se delal v automatu i manualu. Myslim ze automatu vice. Ale priznam se by pro me byl vysneny kousek 3,0 v benzinu v manualu cca do 200k km.  Z toho automatu mam strach. V zivote jsem to neridil ani nezpravoval, tak ani nevim na co si dat majzla pri koupi. Navic automat od peugeotu moc nechvalili tak nevim :-( 

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Spíš si nejdříve polož otázku. Pokud koupím 2.7 HDI, tak kdo ti ten motor bude servisovat? Neříkám, že ho nejde udržovat. Ale servis ten motor musí dobře znát. Ten motor je prostě obrovský a pod kapotou je totálně našlapáno. Proti tomu je 3.0 benzin takové koťátko. Prostoru je všude dost. Zrovna měsíc zpět jsem nechal dělat rozvody. Každému sedí něco jiného. Někdo benzin, někdo naftu.

Další věc je, že 2.7 je jen s automatem. I nejmladší kousky už mají dnes 10 let. A ten automat, se může stát noční můrou. Je čím dál těžší najít dobrý kousek.

Zvuk 3.0 V6 tě nikdy neomrzí. Při vytočení je slyšet jak motor, tak i výfuk. Benzin má laděný výfuk s klapkou, která se při zatížení otevírá naplno. Ale při klidné jízdě neruší. Zvuk z výfuku je v otáčkách opravdu ostrý ryk, někdy si i střelý. Tohle ti nafta nikdy nevykouzlí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.7 HDI sice úplně nekadlá. Ale je jedno, co je to za naftové V6. Motor prostě hučí a v otáčkách hučí víc. Do toho je slyšet pískání turba. Někomu to může vyhovovat. V8 od Cummins také nezní špatně.

 

Ale ruku na srdce, když se člověk baví o sportovním zvuku motoru, jen málokdo to má spojené s naftou. Každého napadne ostrý zvuk vytočeného  více-válce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...