salik Odesláno 8. duben 2018 Sdílet Odesláno 8. duben 2018 Dobrý večer Které součásti motoru 1.6 HDi (r. 2008) mohou způsobovat malý tlak turba? Turbo je nové (repas z Velké Bíteše), hadice a spoje zkontrolované. Motor je líný, při zatížení trochu zakouří a spotřeba je skoro o 1l vyšší. Shrnu to: Turbo je po repasu, chování se nezměnilo. Hadice a spoje překontrolovány, nezdá se, že by to někde foukalo. Při testu komponent v diagnostice, se regulace turba pohybuje a test je vyhodnocen jako správný. Při testu komponent v diagnostice, je slyšet cvakání EGR ventilu a hodnoty nastavené a dosažené polohy EGR jsou téměř shodné. Podle diagnostiky je tlak za turbem nízký. Při vyšších otáčkách se zvedne, ale max o 100-150 hPa oproti atmosférickému. Na diagnostice mě zaujala jedna věc, při zkoušce vyšších otáček, po ubrání plynu se změřený tlak skokově zvedl a hned zase spadl. Díky vám za každý nápad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salik Odesláno 23. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2018 Navážu, protože jsem zatím neuspěl. Nějak ani nebyl čas se tomu věnovat. Dnes jsem udělal nějaká měření přes PP2000. Byl bych rád, kdyby na to někdo koukl a zkusil odhadnout, jestli tam není nějaký renonc. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. duben 2018 Sdílet Odesláno 24. duben 2018 (upraveno) skontroluj priechodnost katalizatoru moze byt ucpany a turbina sa neroztoci kolko treba lebo spomali to unik spalin z turba aj ked elektonika a vsetko okolo funguje asi nemas fap takze ti to tam nema co vypalit tie sadze takze ten kat je dost mozny Upraveno 24. duben 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salik Odesláno 24. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2018 Fap mám a měl by být i funkční. Průměrně, podle diagnostiky, regeneruje po 411 km, zaplnění 52%. Stává se, že se ucpe i katalyzátor samotný? Mohlo by tomu napovídat i to, že se mi nedaří utěsnit spoj turba a kat. a turbo je pořád lehce od sazí. Už jsem to 2x čistil a i sponu se snažil co nejlépe nasadit a utáhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. duben 2018 Sdílet Odesláno 25. duben 2018 (upraveno) niesom si isty ale bolo by dobre porovnat tlak spalin pred fap s nejakou inou 1.6 ak by bol vyrazne nizsi tak by som ho asi demontoval ten kat a vycistil Upraveno 25. duben 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salik Odesláno 25. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 25. duben 2018 Čidlo tlaku před katalyzátorem jsem tuším neviděl, ale diferenční tlak na DPF je při maximálních otáčkách 24 mbar. Na volnoběh 0, při 3000 otáčkách cca 15 mbar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. duben 2018 Sdílet Odesláno 25. duben 2018 no ono by malo byt medzi kat a fap to prve cidlo tlaku myslim diferencny tlak ti nepomoze lebo to je rozdiel tlakov pred a za filtrom ja by to zhodil a vycistil vapkou( s mensim tlakom) komplet ale presvedcovat ta nebudem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harvi_tn Odesláno 25. duben 2018 Sdílet Odesláno 25. duben 2018 je naozaj podtlak na banke turba pri otvoreni? hybe sa naozaj realne tiahlo? (napr pri nastartovani..)) nezadrhava? graf pozadovaneho mnozstva vzduchu/realneho... je dobre zapojeny snimac tlaku, nefuci tade, nieje upchaty, konektor je OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salik Odesláno 25. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 25. duben 2018 Testy všech ovladačů, které jsou v PP2000 proběhnou. Tam, kde má být slyšet cvakání, to cvaká. Podtlakový regulátor se hýbe ve velkém rozsahu. Jenom nevím, jestli má test probíhat tak, že začne na velkém rozsahu pohybu a ten postupně zmenšuje. Všechny spoje hadic jsem prošel, hadice a intercooler prohmatal, jestli to neuchází. Konektory zkoukl, vypadají čisté, po rozpojení zapíšou chybu do ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kerimek26CZ Odesláno 2. září 2018 Sdílet Odesláno 2. září 2018 (upraveno) Je to sice už hodně stará konverzace ale s dovolením napíšu co jsem na 307 1.6 HDI 80 kw rv 2005 řešil já . Auto jsem zakoupil s vadou kdy bylo bez výkonu s tím že auto bylo už ve 4 servisech kde závada nebyla odstraněná. Jeden řekl že je potřeba vyměnit turbo druhý že je nefukční regulace turba atd. Zavada byla vadný EGR ,senzor podtlaku za motorem a ucpaný DPF . Upraveno 2. září 2018 uživatelem Kerimek26CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kerimek26CZ Odesláno 2. září 2018 Sdílet Odesláno 2. září 2018 Když nejdou ven výfukové plyny neroztočí se turbo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salik Odesláno 2. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2018 Zatím ještě pátrám a myslím, že už jsem blízko. Na vzduchovém filtru je pruh vlhký od oleje. Je to v místě, kde sedí ten plastový rozvaděč vzduchu na hlavě motoru. U levé horní díry (z pohledu zepředu). Už jsem ho měl dole, vyčistil ho, prohlédl a vyměnil těsnící O kroužky. Ale asi jsem ještě něco přehlédl, protože tlak stále nemám a olejová stopa se na stejném místě filtru objevila znovu. Čeká mě druhý pokus, tentokrát se sprejem na odhalování netěsností. Ostatní možnosti jsem už postupně vyloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. září 2018 Sdílet Odesláno 2. září 2018 Zkontroluj podtlaky. U tohoto motoru se někdy stává, že je neprůchodná trubička od elektroventilu k turbu. Bohužel tato trubička je vedená za motorem a tak není vidět (je plastová). Zkusil bych nějakou gumovou tlustostěnnou hadičku provizorně propojit mezi elventilem a turbem a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kerimek26CZ Odesláno 2. září 2018 Sdílet Odesláno 2. září 2018 (upraveno) Jsou to celkem 3 podtlakové hadičky na tu regulaci podtlaku jedna turbo druhá posilovač třetí podtlak jako takový . sundej hadici k nasávaní turba dej jí bokem a nastartuj jestli se turbo bude točit že celkem zřetelně okem zaznamenáš lopatky pak když sundáš podtlakovou hadičku ,ucpeš jí prstem a ucítíš že ti saje není to v regulaci . turbo se musí točit že lopatky ti splývají a to i bez regulace!!! Upraveno 2. září 2018 uživatelem Kerimek26CZ polo24 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kerimek26CZ Odesláno 2. září 2018 Sdílet Odesláno 2. září 2018 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kerimek26CZ Odesláno 2. září 2018 Sdílet Odesláno 2. září 2018 https://www.youtube.com/watch?v=uDkXut_B3PU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salik Odesláno 2. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2018 Regulace sjede do krajní polohy a odtud se pohne jenom ve chvíli, kdy uberu plyn z vyšších otáček. Turbo se točí. Otestováno mám i chování s vyloučením intercooleru, EGR i odpojeným katalyzátorem a filtrem. Chování je beze změn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kerimek26CZ Odesláno 2. září 2018 Sdílet Odesláno 2. září 2018 Jestli lehce otočíš vrtulkou turba a nemá vůlí ale při kontrole bez hadice s nastartovaným motorem se sotva točí zaměř se na výfuk bude ucpaný fap . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kerimek26CZ Odesláno 2. září 2018 Sdílet Odesláno 2. září 2018 před 3 minutami, salik napsal: Regulace sjede do krajní polohy a odtud se pohne jenom ve chvíli, kdy uberu plyn z vyšších otáček. Turbo se točí. Otestováno mám i chování s vyloučením intercooleru, EGR i odpojeným katalyzátorem a filtrem. Chování je beze změn. jj přesně tak jak píše salik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. září 2018 Sdílet Odesláno 2. září 2018 Pokud regulace sjede do krajní polohy, tak bych se zaměřil na elektroventil (na obrázku položka 1). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.