Komar1981 Odesláno 5. duben 2018 Sdílet Odesláno 5. duben 2018 Panove, sice to je uz vyreseno a do konce zivota Wasabiho to vydrzi, ale nejde mi do hlavy situace, do ktere jsem se dostal a zajimalo by me, jestli se i nekdo dalsi zazil stejnou vec a jak ji vyresil. Auto jsem koupil s brzdama v bidnem stavu, rucni brzda byla posledni tresinka na dortu, aby byly brzdy uplne cajk. Vzhledem k tomu, ze auto vpredu melo pruhledne kotouce, desticky bez oblozeni a vzadu pakny holy jako nikdy a buben "vysoustruzeny" jako blazen, myslel jsem si, ze vymenou lanek, paken a nasledne i bubnu zacne rucni brzda fungovat. Omyl, pri zatazeni rucni brzdy se z bubnu ozyvalo dreni kov na kov a brzdny ucinek nula. Skoncil jsem v servisu, kde zjistili, ze paka, za kterou taham lanovodem a ktera ovlada pakny dre o stredovou cast bubnu - viz obrazky, v tom miste byl buben uz od te paky pekne vydreny. Stejna vec byla i na puvodnich hnusnych bubnech, tam jsem to ale prisuzoval tomu, ze nebylo dost silne oblozeni a buben byl vyjety nad pripustnou mez. Jedine reseni, ktere servismani vymysleli bylo, ze stoci stredovou cast na soustruhu o par milimetru.... brzda zabira, ale ze by auto blokovalo kola, kdy jedu, to ani nahodou. Smerem vzad je ucinek o mnoho lepsi... Auto je 1998 rocnik, 1.1 HDZ, 3 dira, na to jsem i ty kotouce kupoval, znacka vyrobce je Kamoka. Katalog vozidel > PEUGEOT > 106 II (1) > 1.1 i Konstrukční rok do: 03/2004 rafek, pocet der: 3 -díra montovací strana: zadní náprava Brzdná/jízdní dynamika: pro vozidla bez ABS http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=1001462286 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 5. duben 2018 Sdílet Odesláno 5. duben 2018 Řešil jsem tohle onehdá na Felicia a pomohla výměna tech rozpěrek. Stačí že je to malinko vymačkaný, nahoře třeba půl milimetru a dole na páce to může dělat jeden a půl milimetru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. duben 2018 Sdílet Odesláno 5. duben 2018 Tohle se obyčejně děje, když jsou už moc vyjetý bubny a sjetý obložení na paknách, možno i v kombinaci se špatným základním nastavením samostavů (pokud se dělalo toho na brzdách víc, tak u tohoto systému napřed našlapat a až po tom seřizovat ručku).... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komar1981 Odesláno 5. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. duben 2018 Řešil jsem tohle onehdá na Felicia a pomohla výměna tech rozpěrek. Stačí že je to malinko vymačkaný, nahoře třeba půl milimetru a dole na páce to může dělat jeden a půl milimetru.Jeste ověřim, jestli se dala nova ta rozperka. Jinak ted se nedavaly pakny, ty jsou rok stare a nejsou sjeté, daly se nove bubny, cca 14 dni zpet. Ted meli dat nove ty vnitrni pruzinky a tak.... treba se ta rozperka nezměnila a muze to byt ono.... zitra to overim, sundavat kvuli tomu buben se mo ted nechce [emoji19] SM-A520F Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.