Přejít na obsah

Recommended Posts

Zdravím měl bych otázku zda někdo má zkušenosti s chiptuningem u Peugeota 406 1.8 66kw. Chtěl bych to zkusit ale bohužel nevím zda je to u tohohle motoru vůbec možné. Prosím nepište odpovědi ve stylu: kup si radši nový auto atd. Tento vůz ve volných chvílích renovuji tak proto. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak podla toho co som nasiel to hodis z povodnych 66kW / 132Nm na 82kw / 190Nm , samozrejme pri kazdom motore je to inac a musis pocitat aj s tym ze casom uz motor nejaky ten vykon stratil.
Zmena to mozno bude citelna ale ci sa ti to oplati za cca 200 Eur, je uz na tebe :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1.8   8 ventil  ten motor bol tusim este v 405-ke  a len zopar  406 inak 

ten novsi 16 ventilovy ma uz 81 kw stejny co je aj v 306

 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to skor by som tu 406 prekopal na 1.8 16 ventil  ako cipovat alebo bral 1.8 16ventil  alebo rovno 2.0  ten ide pekne mal som ho nejaku dobu 

ta 1.8 16 ventil je trochu lemra ale pojde aj svizne ale musis ist do vysokych otaciek  za cenu vyssej spotreby 

 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Atmosféru cipovat smysl nemá.. a hlavně když pripoctes všechny “nutné” věci k čipu tak jsi na jiné částce než si představuješ a když ty věci neudělaš ony se ozvou po nějaké době 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nevíš co s penězma jdi do toho. Já nechával nachipovat před 2,5 lety 407 ze 120kw na 130kw, jelo to samozřejmě pocitově líp, ale to je asi tak všechno. Teď na jaře před prodejem odměřeno 124kw tak buď se 6kw za 2,5 roku ježdění ztratilo, nebo tam ani nikdy 130kw nebylo ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

StibTo a meral si aj pred chipom? ci tam tych 120kW bolo. Vseobecne sa vykon vekom straca, a cize ak 407 v popise mala v 2006 120 kW, v 2015 to mohlo byt 110kW, ale nejdem to tvrdit naisto bolo to tvoje auto.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim srry že sem nějak nereagoval ale nikdo neodepisoval. Hele jak jsem psal je to projek chci ho celí zrekonstruovat. Jsem autolakyrník a karosář jak pracovně tak i papírově. Pouze se nevyznám moc v motorech ano je to 1.8 66kw (1998). Chtěl bych zvednout zároveň i vykon moturu a chip je asi nejjednodušší ale jak sem psal dase to? A pomuze to aspon o trochu zvednout? Peníze nereším. Jestli je i jiný způsob tak jsem sním pokud to není přestavba komplet motoru.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

za cip das cca 200 euro  a dostanes tak +5kw  trochu drahe nie? a s vykonom  niesi ani zdaleka pri tom dvojlitru 

za 800  kupis dvojlitra a budes s vykonom spokojny na urcity cas  oproti tomu co mas teraz urcite 

 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

len pri Engine SWAPe pozor na STK, nie vzdy ti to tam moze prejst u nich..ako ja osobne som este nezazil kontrolu kodu motora a porovnavanie s VIN informaciami , ale iny kraj iny mrav..
8v a 16v nieje az tak velky opticky rozdiel pokial ide o LAIKa, cize pravdepodobne ti to nebude nikto skumat.

Mimochodom prehlad mozneho chiptuningu najdes tu -> http://www.profituning.sk/vysledky-vyhladavania-aut/?typ=1&znacka=34&model=281&art_palivo=&art_motor=&art_o_kw=&rok=0%2C9999
 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pise se to tu furt dokola, atmosfery bez dalsich uprav motoru nema smysl cipovat. Prida ti to max 10 kW a to nepoznas. Neco jineho je treba muj chip v podpisu, to uz jako poznat opravdu je. Kdyz jsem kdysi mel 406 2,2 16V 160 hp tak jsem zvazoval ji chipnout, ale uz tenkrat me od toho chytre hlavy odradily. Pokud tedy chces vyhodit treba 5000, tak do toho jdi, ale necekej, ze neco poznas.......

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×