Pacho69 Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 Já tedy žiju v domnění že tam mám rozvodový řetěz, ne řemen. 240tkm je na řemen docela dost, možné novější verze motoru mají řemen a zkrácený interval. Ale jen tipuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 Mas rozvodovy remen. Vsak v servisnej knizke co fotil Honza aj ja je to uvedene. Takze ak uz mas najazd bliziaci sa k 180k km, tak treba vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza7 Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 Mimochodem, nevíte cca cenu v autorizáku za rozvody? Mám 181000 km. Za 3000 km mě čeká servis. Že bych to udělal pro jistotu při jednom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 Do 10 tisíc by jsi se měl vejít. Já to měl i s výměnou řemenu příslušenství a žárovkou denního svícení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza7 Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 5. únor 2020 Sdílet Odesláno 5. únor 2020 (upraveno) Já mám dle VIN a serviceboxu řetěz. Servisní knížky jsou polouniverzální a údaje v nich nemusí odpovídat. Prostě se vytisknou a pak se dávají ke všem autům. Mě se stalo to, že v servisu zmatlali zápis do servisní knížky, tak mi dali jinou, do které všechny zápisy přepsali. Protože byly všechny zápisy od nich, tak mne to nijak netrápilo. Původní servisní knížku mi vrátili taky. Upraveno 5. únor 2020 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 5. únor 2020 Sdílet Odesláno 5. únor 2020 To akoze podla tohto obrazka tvrdis, ze mas rozvodovu retaz? Lebo ja tam vidim remen - polozka c. 2. Ak pod pojmom rozvodova retaz myslis polozku c. 3, tak to je len pomocna retaz na pohon druhej vacky, ale to nie je primarny rozvod. Cize odporucam Ti ten remen vymenit. Ale ak si myslis, ze nemusis nic menit lebo mas retaz, tak Ta samozrejme nebudem presviedcat - je to Tvoje auto. BooST, ozzy56 a brutall ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 6. únor 2020 Sdílet Odesláno 6. únor 2020 mě na 2.0 HDI měnili řemen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 6. únor 2020 Sdílet Odesláno 6. únor 2020 Pánové, ale toto jsou základní znalosti motoru a motorů! ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marsamil Odesláno 23. únor 2020 Sdílet Odesláno 23. únor 2020 Ahoj všem, z mého P5008 2.0HDi FAP 150k (R.v. 2011) teče olej... je to tak kapka za den... v servise na to mrkli a řekli, že olej teče ze vzduchovodu (OE 0382RN) a přední hadice k intercooleru (OE 0382NF). Nabídli výměnu obou, kus cca za 2500 (materiál). Nicméně, můj dotaz je, kde se ve vzduchovodu vezme olej (odpověď servisu, že tam vždycky trochu oleje je, mě příliš neuspokojila...) Kamarád navrhoval, že je to známka agonie turba, které je těsně před smrtí, ale mám nalítáno 170tisíc, pravda, vůz příliš nešetřím, ale péči nezanedbávám, dopřávám mu kvalitní paliva (věc diskuze ), dochlazuju turbo po dojetí a pod. Je pravda, že už jsem měl pár záhadných oprav (např. při převzetí nového vozu jsem čekal na výměnu vadného čidla oleje ) ale jinak je to držák. Budu rád za názor, co zkontrolovat případně jestli je opravdu řešením výměna obou trubek a být v klidu... Díky za odezvu. Jinak protože se tu výše řešily brzdy, musím přiznat, že jedna z rarit byla výměna zadních kotoučů po 80 tis., protože odešly desky a už byl kotouč užraný. Je pravda, že se dá koupit pouze celek s nalisovaným ložiskem a senzorem ABS, takže kus byl skoro za 5tis. Byl jsem zvyklý, že napřed odejdou přední brzdy, ale bylo mi vysvětleno, že je to možná pomalou reakcí elektronické ruční brzdy u rozjezdů, asistentem rozjezdu v kopci a v neposlední řadě zásahy ESP... No, od té doby ty destičky vzadu hlídám víc... Ve 150 tis jsem měnil spojku, protože bylo značně zatuhlé ložisko spojky, samotná spojka byla v poho (raději jsem rovnou měnil komplet...) no a to snad stačí, ale mohl bych pokračovat... Ještě jednou díky, M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 Zaolejované trubky jsou jen důsledek. Ty se dají vyčistit. Příčina ale bude zřejmě v ložisku turba, které olej propouští do sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 Rychlý dotaz: Kam připojit kontakt "mínus" při dobíjení baterie??? Vím, že to je v návodu k obsluze, ale nejde mi otevřít... Plus jsem našel, ale mínus je velice šikovně schovaný pod plastovým krytem baterie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 Napravo, vedle airboxu. Je tam šroub. Dole na rámu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 To by jeden neřekl, kolik je šroubů pod kapotou... Nemáš fotku, třeba z návodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 když ho nenajdeš, připoj minus kdekoliv na čistou kovovou část motoru pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 (upraveno) před 2 hodinami, pavelu96 napsal: Rychlý dotaz: Kam připojit kontakt "mínus" při dobíjení baterie??? Vím, že to je v návodu k obsluze, ale nejde mi otevřít... Plus jsem našel, ale mínus je velice šikovně schovaný pod plastovým krytem baterie... Já se nedávno na to taky ptal, ale teď to nemůžu najít kde to je. Takže jsem to našel a když jsem to popisu pochopil já, tak ty určitě taky Upraveno 24. únor 2020 uživatelem Laďa pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 5008 nebo 5008SUV radim.1008 a pavelu96 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marsamil Odesláno 25. únor 2020 Sdílet Odesláno 25. únor 2020 před 20 hodinami, brutall napsal: Zaolejované trubky jsou jen důsledek. Ty se dají vyčistit. Příčina ale bude zřejmě v ložisku turba, které olej propouští do sání. Čili chvíli vydržet a pak hurá do výměny turba? Ajaj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 25. únor 2020 Sdílet Odesláno 25. únor 2020 Podle mě, pokud turbo nepíská jako meluzína, tak bych neměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marsamil Odesláno 25. únor 2020 Sdílet Odesláno 25. únor 2020 A kolik lze předpokládat, že vydrží? Až začne řvát tak chápu, že je konec, ale čekat až do té doby? Dá se nějak otestovat??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.