petr.inout Odesláno 30. březen 2018 Sdílet Odesláno 30. březen 2018 Kluci, vím, že je to těžké, ale potřebuju radu od majitelů. Máme 806 2.1 a bohužel asi brzy dojezdí, kolísají otáčky, studený zdechá, nepřiměřeně se zahřívá. Tak hledáme něco dál. Mám na výběr 2.0 hdi 100 kw nebo 2.0i 16v, jezdíme převážně kolem komína do 50 km. Max dvakrát do roka delší vzdálenost. Nelíbí se mi spotřeba u benzínu, ale celkově proti naftě s náklady na servis to asi nebude takový rozdíl. Pomožte mi prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 30. březen 2018 Sdílet Odesláno 30. březen 2018 (upraveno) Za mě je 50km dostačující i na HDi. HDi nejsou špatný, ale nebudeš jej asi kupovat nový a babo raď kdo a jak s tím jezdil, co tomu dal, jestli co měl apod. Dnes už bych raději volil benzin taky už kvůli těm pitomým emisím. FAP je FAP a pak jen starost. To je za mě nyní. Měli jsme 2,2 HDI 94kW a až na klasické francouzské neduhy s elektrikou čtyři roky jezdilo v pohodě ale i tak spotřeba 5l nebyla. :-))) Asi se poohlížíš po 807 co jsem pochopil. Upraveno 30. březen 2018 uživatelem Péťa Odstraněna prapodivná citace - necitace wyziv ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wyziv Odesláno 30. březen 2018 Sdílet Odesláno 30. březen 2018 (upraveno) Já šel před 4 lety do 2.2 benzinu. Najezdím za rok cca 12000km. Když jsem říkal kámošům, tak si klepali na čelo, že takové velké hovado chci v benzinu, že mne to sežere (sami ale pak uznali, že na takové velké a těžké "hovado" je to dobrá spotřeba), ale vždy jsem měl benzin a měnit to dokud to nebude vzhledem k nabídce automobilů nutné - kupovat nástupce s bezninovým motorem o objemu 1.2 l je asi blbost a to už bych radši pak šel do nějaké benzinové ameriky. Spotřebu mám v průměru 8,5 - 9 l/100 km, což je dle mne super, nemusím řešit FAP a různé emisní limity do budoucna. Když jsme loni jeli Itálii, tak s námi jeli známí s VW Sharan 2.0 TDi. Já měl plný kufr a na tažným na nosiči 4 kola, oni pouze plný kufr a spotřebu jsme měli stejnou = 7,3l/100 km. Rozhodnutí bude jen na Tobě, ať půjdeš do nafty či benzinu, nech si auto dobře proklepnout, ať to Tě auto nezrujnuje. :-) Upraveno 30. březen 2018 uživatelem wyziv Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutý Měch Odesláno 30. březen 2018 Sdílet Odesláno 30. březen 2018 Já žiju v přesvědčení, že ten 100kW HDI motor je nejlepší motorizace v 807ce - a navíc prý jeden z nejpovedenějších současných naftových motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salmius Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 Naftu jsem měl a už nikdy víc, teď mám už čtvrtý rok benzín+lpg 2.0 spotřeba plynu cca 10-11 l auto je 13 let starý a měl jsem jedinou větší nesnáz a to ventily. Najedu tak asi 35-40 k ročně. Myslím, že je příznačné že se tahle varianta špatně shání btl.a ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 Je to jen na Tobě tady si budeš moct přečíst názory lidí a 100 lidí 100 názorů ty si to budeš muset vytřídit a pak se rozhodnout. Dříve bych napsal že přes 10000 km ročně do takhle velkýho auta jedině naftu. Já ji mám 100 kw 2 Hdi . Ano servis je v některých ohledech dražší ale řekl bych že dnes to není takový rozdíl B/N . Protože tady v okolí tyhle velký a starší auta nechce dělat nikdo a je jedno jestli to je B/N . Kolega donedávna jezdil dvoulitrovýho benzína v 807 tvrdil že jezdí do 8 L nikdo jsme mu to moc nevěřili ale to auto jsem tu měl na nějakou drobnost a vypadalo to tak že se spotřebou nekecá. Co se týče toho servisu tak díly podvozku brzdy atd. bude třeba dělat na takhle těžkém autě tak jako tak a tam to cenově rozdíl velký není. A na těch km co píšeš ročně to vidím že spíš než ježdění je to posunování domov- škola/školka-práce-školka/školka-domov občas proložené obchodem a na takovém posunování bude i ta 100kw baštit přes devět a nebude jí to dělat vůbec dobře. S přihlédnutím na současnou averzi k nafťákům celkově a ke všemu co se z Tvého popisu dá vyčíst bych se asi nebál i do tak velkého auta jít do benzínu bude žrát přes deset s tím počítej, pokud je v dohledné době výhled že začneš jezdit větší porce km tak bych naftu zvažoval ale jak je psáno výše je třeba být obezřetný a třeba se nebát zaplatit člověku který se v těhle autech vyzná aby to je s Tebou prohlídnout. wyziv ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.inout Odesláno 31. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 31. březen 2018 Díky všem za názor, jestě otázka. Rozhoduje u benzínu nájezd km, respektive je 200k na benzín moc? Nemám s benzínem žádné zkušenosti a ani možnost porovnat v okolí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 No jak je psáno, co člověk to názor. Já bych do nafty s větším nájezdem tj více jak 150- nešel. Hlavně ne tady...tady je to opravdu zajíc v pytli. My jsme měli na 2,2 teoreticky štěstí, bylo přímo z IT a v dobrém stavu a kondici. Jinak jak se ptáš na KM když opět nevíš jak a kdo s tím jezdil je to asi pomalu jedno, ale 200t km na benoš je normál podle roku výroby. Spíše bych šel s těmito nájezdy do benzinu. wyziv ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wyziv Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 (upraveno) před 10 hodinami, petr.inout napsal: Díky všem za názor, jestě otázka. Rozhoduje u benzínu nájezd km, respektive je 200k na benzín moc? Nemám s benzínem žádné zkušenosti a ani možnost porovnat v okolí. Já před 4 lety kupoval a měl nalítáno 183.500 km. Teď mám něco přes 220000 a v cajku :-) Máš něco vyhlídlého v českém autobazaru? Nedávno jsem koukal na týpka - někde od Ostravy - tahá je (807, C8, Ulyse a Lancii) z ciziny a ihned předělává do LPG. Upraveno 31. březen 2018 uživatelem wyziv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.inout Odesláno 31. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 31. březen 2018 (upraveno) před 2 hodinami, wyziv napsal: Já před 4 lety kupoval a měl nalítáno 183.500 km. Teď mám něco přes 220000 a v cajku :-) Máš něco vyhlídlého v českém autobazaru? Nedávno jsem koukal na týpka - někde od Ostravy - tahá je (807, C8, Ulyse a Lancii) z ciziny a ihned předělává do LPG. Nemáš někde odkaz? Upraveno 31. březen 2018 uživatelem petr.inout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wyziv Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 (upraveno) Odkaz máš v SZ, má tam teď nádhernou 807 rv. 2009 s LPG. Upraveno 31. březen 2018 uživatelem wyziv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 No automat nevim viz http://suvik.cz/clanky/prevodovky-ruzne.html Podle toho co tam píše tak rozumější automat na 807 je až u 3.0 benzinu. Jinak mám už v rodině 3 auto P 807 2.2 benzin z německa,první jsem našel sám a kupoval se známým co dováží,další 2 už jsem kupoval sám.Všechny přestavěny na LPG,spotřeba mezi 11-12,5 l LPG.Podle mě jediný problém u 2.2i je náchylnost k zamrzání motoru při dloho trvajících velkých mrazech a krátkých jízdách,ale tomu se dá předejít jednoduchou úpravou odvětrání motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 3. duben 2018 Sdílet Odesláno 3. duben 2018 Ja mam 2.2hdi 125kw automat. Najezdim do 10tis. Spotřeba 11L a vice město dalka 7.5l. Do dalšího dieslu bych nešel. Možná V6 benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.inout Odesláno 3. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2018 (upraveno) A s tím automatem, jak jsi spokojený, je to 4 nebo 6 ti kvalt? říkají že 200000 a převodoka jde srat? Nemám zkušenosti s tímto typem. Upraveno 3. duben 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 3. duben 2018 Sdílet Odesláno 3. duben 2018 Je to muj první automat. Vždy sem nyl zastánce manuálu. Ale jiný než automat už nechci. Mam 270.000km od koupě 20.000km. Nechal sem vyměnit olej pri koupi. 3500kc. Podle mechanika ten olej jeste nebyl měněny.Proplach nedoporučil kvuli filtru uvnitř převodovky. Takže mě čeká výměna po30.000km preventivně.Jinak ZATÍM klid. Je to 6ti. Ale pouziva tak jednou za rok. Řadí myslim nad 90km/h. Při 130km/h točí 2200ot/min. Ta spotřeba je podle techničaku. 11l město.PP 13.1L.Jinak táta ma fiata take automat. Začal kopat při řazení 3ky.(rána do sedačky)oprava 35.000kc 1ks hydroštel. Takže asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 8. duben 2018 Sdílet Odesláno 8. duben 2018 3.0 V6 se dela jen v provedení Pulman? 6sedaček?jinak takx kolem komína v Praze a jak píšu pod 11l se nedostanu. Zima spíš 13l.Diky bufiku. Ujedu 2km stojim a on se vyfouka. Pak zas 2km zahřeje a pak znova vyfouka.To pak jde spotreba nahoru.Teď dalka Německo 7.5l. DIKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.inout Odesláno 12. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2018 Tak nakonec jsme se rozhodli pro benzín, dovoz Švýcarsko, 1. majitel, doložená kompletní servisní historie, najeto 215000, auto jako nové, jak venku tak vevnitř,automat řadí že to ani poznat nejde, sice nemá elekt. dveře, ale to jsem oželel, ještě u prodejce jsme přišli na to, že má i TZ, ale koule byla daná v autě v tažce a snad nebyla ina pořádně používaná, a ještě ta nejlepší, co se dá na toto auto dát.Když není nasazená, nejde ani poznat, že to má TZ. Prostě spokojenost. Cesta z Prahy na Moravu cca 8,5 l/100 km, wyziv, Péťa a MP ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komar1981 Odesláno 25. duben 2018 Sdílet Odesláno 25. duben 2018 Nase C8 s 2.0 benzinem (103kw) mi prijde na tohle auto slaba co se tyce tociveho momentu v pripadech, ze se potrebujes s autem nekde do kopce rozjet nebo nedejboze couvnout. Ten motor se trapi. Spotrebu si muzes prohlednout na webu - manzelka s tim jezdi vicemene po Praze 3km na metro a zpet (rozvoz deti ) a na nakupy do Globusu. Taky ta spotreba podle toho vypada. Pokud se do cesty priplete dalnicni presun, spotreba vyrazne klesa. https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/768526.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plety Odesláno 2. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2018 V 8. 4. 2018 at 10:15, Vlado81 napsal: 3.0 V6 se dela jen v provedení Pulman? 6sedaček?jinak takx kolem komína v Praze a jak píšu pod 11l se nedostanu. Zima spíš 13l.Diky bufiku. Ujedu 2km stojim a on se vyfouka. Pak zas 2km zahřeje a pak znova vyfouka.To pak jde spotreba nahoru.Teď dalka Německo 7.5l. DIKY Mám 3,0 V6, 4automat, r 2006 a mám 5sedaček, v TP 7, spotřeba dle PC 11,6l, 30% město. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 2. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2018 Stim bych se chtěl jednou projed pro porovnání. Benzín V6 Plety ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.