Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

StibTo - co pořídit po 407 2.2 ?


Guest StibTo

Recommended Posts

Insignia je pěkná, to ne že ne, ale v benzínu prej naprosto neskutečně uchlastana. A to jak v V6 tak i 2.0T, o verzi OPC ani nemluvím :)

EDIT : a protože tuším, že se mi tu někdo hned vysmeje co řeším uchlastanost když přemýšlím o 3.6 V6 o Insignii V6 se lze dočíst reálné zkušenosti typu 13L na 100 kombinace apod 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

StibTo ptej se lidí co to mají nebo měli a hodně dlouho, stejně jako vidíš, že Superba s V6 Ti po skutečném jezdění lidi jako ojetinu nedoporučí, tak to samé Mondea. Nový, fajn záruka, ale co dál. Neříkám, že vždy, ale stává se z toho pěkná kasička už cca od 150 tis. km. Navíc je tu věc nejaké prestiže, já osobně bych nechtěl mít auto, které potkávám na každém rohu, ale když vidím, že už koukáš i po oktávce, tak tohle ty asi neřešíš. U koncernu by mě asi nejvíc trápila nenechavost těch lidí, kteří si budou libovat nad tím, že máš (měl si) auto s pěknou výbavou. Sám aktuálně trochu pokukuju po C5 ale nevím, jestli Tobě bych jí doporučil, od 407 to není žádný velký skok někam, generačně jsou si spíš podobné se 407 než jako adekvátní náhrada za např 508. Každopádně přeji štastnou ruku ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuju za rady, mozna Te to prekvapi, ale PTAM se lidi, co s tim maji zkusenosti, v pripade V6 i dlouhodobe. Uz jsem si ji byl i projet, to jeste pred koncem roku, nze se vubec zacal resit (skutecne, ne v teoreticke rovine, jako predtim) prodej 407. Ptal jsem se na vsechno, servis, spotreba, povinne a havarijni ...

Ano - je otazka, zda chci mit neco, co potkava clovek uplne vsude. Proto taky varianta Passat V6 (vic by se mi libilo CC ale to je neprakticke - v podstate je to 4-dv kupe). Tu Octavii jsem tak nahodil bo ve verzi L&K a s motorem 1.8T ci 2.0T je to skutecne lakave ve smyslu motor+vybava. Ale je pravda, ze Octavia se mi nelibi, no mozna tak aktualni RS 245, ale to je jak s tou Mazdou 6 revolution Top - 700+ za to nedam.

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, Péťa napsal:

Nedokážu argumentovat, ale vím, že Ford bych si dobrovolně nekoupil. Ale je pravda, že to samé se říká o Francouzích, Fiatech,... Dlouhou dobu jsem tvrdil, že další auto bude japonské, až jsem nakonec koupil medvěda :D

@Scratch MUSÍ být spokojený, ten by si nepřiznal nic jiného. Teď řeší, z čeho zaplatí spojku...

ja si to klidne priznam, ze jsem koupil auto tuctove, a ve stylu za par korun hodne muziky v nejsilnejsim dehtu, protoze 2,0 ecoboost je vetsinou s automatem...... :D.................... spojka nevim proc se zase chova normalne.... a ze resim za kolik ji koupim? No resim to, kdo by to neresil, dvouhmota proste nebyla levna nikdy a nikde, to za prve, za druhe me prekvapilo, ze klouzla ve 160 tkm, ale dle techniku od Forda se to obcas stane a pri normalni jizde by mela vydrzet do 200 alespon... (njn nutno uznat ze vymena spojky v 406 ve 250tkm jen z rozmaru byla fajn :D). Kdysi jsem si rikal, ze forda nikdy, hodne tu povest zkazily MK3 s TDDI a TDCI motory, tam bylo spatne vse, vstriky, cerpadla, u mk4 je to zda se vychytane, uz je na trhu od 2007 a auta maji vysoke najezdy......... Presvedcil me ford tranzit 2,2 tdci, diky nemu a klukum v praci jsem objevil focuse, byl to spinavy delnik, ale makal......... pak jsem zacal pokukovat po mondeu a proste nelituji. Sel jsem po velikosti kufru, prostoru a sile motoru, to byly moje 3 hlavni preference a vse je splneno. Pak jsem se prave sel svezt i tou C5 (nezkousnu ten tlacitkovej panel ala 90.leta a napr. ovladani navigace je docela silenost (a ty s tim lcd se shanej hur a stejne neni dotykac, myslim), na jeji obranu musim rict ze hydroactiv super a i jizda byla moc prijemna (diky Jezkovi Voci :D). Mazda 6 dle meho vyborna volba, Nebal bych se Hondy, Nissanu, Toyoty (tam by ses narozdil od 407 opravdu odlisoval, promin ale 407 jezdi opravdu hafo, kor kdyz se to auto uz da koupit za par susni..... 406 taky bylo celkem dost, ale v prvnich 5 letech vyroby jich jezdilo v CR o dost min, pak klesla cena a najednou jich bylo na silnicich hafo. Stejny pripad 407.  Tedy na ceskych silnicich, mimo francie to je raritka uz 406 potkat na nejakem dalnicnim tahu, regionálně se najdou :D. Supik taky neni spatna volba ale co mi rikal Krtek, tak je to blato podvozkem a brzdama oproti passatu R36, ale asi s tim neplanujes honicky za piraty, ze :D. BMW z roku 2009 s najezdem pod 250 bych vubec neveril, a ani bych ty prachy za nej nedal. Taky jsem mel v hledacku 530 xDrive. Mercedes E 250 CDI byl cerny kun, ale nenasel jsem nic co by se rovnalo ocekavanim rozpoctu apod. Napada me, jestli nechces zkusit Subaru?

před 22 hodinami, Charlie 1 napsal:

Tak ja si kupuju taky auto,abych ho ukočíroval i servisně...je pěkný mít auto vlajkovou lod ,která stála 1000000Kč ,ale servis je taky uplně jinde...a pak člověk řeší,co tam dát,protože je všechno ukrutně drahý....

příklad muj švagr koupil Audi A8 2003,brzdy v originále 35000Kč,ATE cca polovinu,tak koupil Starline a po jizdě 3km z kopce a brždění,byly zvlněný a na vyhození......

A protoze nejsem zastance tohoto "setreni" a ani nechci aby po me nekdo koupil auto v Starline edition, tak to resim. Myslim, ze kazdy normalni clovek by resil investici 30tkc do povozu. Holt ta spojka draha je, protoze kroutak. Stejne tak DPF mam u 2,2 holt za 40 misto za 20 u 2,0. Chtel jsem to, mam to. Az pribude druhy prijem do rodiny, tak to zase bude uplne s prstem v nose. Ted proste dokud to nebude opravdu nutny, tech 30 zustane schovanejch v keseni a az se to vysere, tak to do auta vrazim..... Drive jsem vrazel x tisic do repraku, tak to hodim ted do dilu...... A mimochodem na A8 jsou blata skoro vsechny brzdy mimo keramickych, ale ty zacinaj na 150 :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Superb ma sdilenou platformu s jinymi vozy mimojine Octavii, a na to je V6 motor priserne tezkej. Takze to je trochu plavnejsi ve vyssich rychlostech - ale zase jak casto s tim rychle clovek muze v CR jezdit ? Se 407 kdyz jsem trochu spechal jsem jel treba Praha - Mnisek u Liberce za 60 minut, tj dalnice mezi 170 a 190. A bylo to uz trochu moc - kazdy to zna kdyz dojede levym pruhem debila, co se sice podiva dso zrcatka a nejspis te vidi, ale stejne ti to tam rychlosti 120kmh posle. Pak se mimochodem hodi 1) dobry brzdy, 2) dobry kroutak na rozjeti svizne na puvodni rychlost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Béďa  :  Najel jsem 50.000 za 3 roky a 5 měsíců, tedy 1200/měsíc. OPC je moc moc hezká ale jak jsem psal, musel bych něco víc načíst, je to neskutečně uchlastaný :)

 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Charlie 1  Jak jsem už psal, s tím se bude asi dost hýbat. Napíšu to asi takhle - myšlenkově se pohybuju tak do 300.000 nicméně jak píšeš - člověk pak na něco narazí a tohle přehodnocuje (třeba ten SII s V6, to spíš na 300 začíná, a to i 8 let staré :nevim).

Naopak co se třeba Mazdy 6 týká tím, že se mi vcelku líbí i ta předchozí generace (2008-2012) tam i max nadupaný kus zpravidla nejde přes 250, tak by se hýbalo dolů :)  (akorát nevím, zda by mi 125kw v tom 2.5 litru stačilo - či jak dlouho)

 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 53 minutami, Béďa napsal:

@StibTo jasný no, já jen abys ji případně zařadil taky do seznamu možných nástupců, jelikož si myslím že stojí za úvahu.. ;) 

Ja bych od ty insignie dal ruce pryc, delal jsem kdysi pro polaky (pro ne oblibeny auto), ale nebyl jedinej, kterej by neupel na servise. Znamej mel ted ten dvoulitr a upel opet s tim, ze byl vic v servise, az se toho zbavil a sel do kokty......

konec koncu, taky jsem si ji proklepaval.... vypadaji moc hezky, ale spotreba je silena a udrzba taky..... to je snad horsi nez ford (pro neustale se opakujici remcali.....)

Upraveno uživatelem Scratch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scratch / Béďa - no ja mam reference na Insignii dve, jednu spokojenost (ale nafta) druhou tragedie presne ve stylu jak pises - 2.0T 220hp, koupili (manzelsky par, 1 dite), spotreba 13L/100 a nize neslo, vysypali se do toho (vic v servisu nez na silnici) a nakonec se toho z vyraznou ztratou a radi zbavili :-/

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to neni moc dobra reference, po tom by se mi do ni taky nechtelo :D pritom na spritmonitoru maj spotrebu kolem 10, na dvoulitr je to docela dost, ale na druhou stranu je to tezka becka. Za tohle jezdi baworacky trilitry, mel jsem jednou pujcenyho lexusa ve trilitru a ten jezdil snad za 9, jsem nechapal, ale to takovy duchodcovsky auto - zadnej zvukovej projev, takze me s tim litat ani moc nebavilo :) 

Kdyz bych vybiral benzinaka do 300, tak bych sel bud do auta typu golf gti apod, nebo bmw 3er (casem bych rad nejakou zachovalou e46 coupe nebo e92, az koupim manzelce 508mu :D )

Edit: koukam ze vyber u 3er do 300 nic moc :( ale je tam pekna 523i z roku 2008 malo najeto

Upraveno uživatelem Ajdamek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@skuci  by mohl poreferovat o voze jako takovem, na ty benzinovy motory si budu muset najit nekoho jineho :)

Ad Mazda 6 - prikladam dva (pro me) zajimave inzeraty, mam k tomu jiz vyzadane nejake informace a tak :

http://www.autoliva.cz/1361-mazda-6-25i-16v-dynamic-keyless-xenony

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17679946

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...