Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

StibTo - co pořídit po 407 2.2 ?


Guest StibTo

Recommended Posts

Nedokážu argumentovat, ale vím, že Ford bych si dobrovolně nekoupil. Ale je pravda, že to samé se říká o Francouzích, Fiatech,... Dlouhou dobu jsem tvrdil, že další auto bude japonské, až jsem nakonec koupil medvěda :D

@Scratch MUSÍ být spokojený, ten by si nepřiznal nic jiného. Teď řeší, z čeho zaplatí spojku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 38 minutami, Péťa napsal:

Nedokážu argumentovat, ale vím, že Ford bych si dobrovolně nekoupil. Ale je pravda, že to samé se říká o Francouzích, Fiatech,... Dlouhou dobu jsem tvrdil, že další auto bude japonské, až jsem nakonec koupil medvěda :D

@Scratch MUSÍ být spokojený, ten by si nepřiznal nic jiného. Teď řeší, z čeho zaplatí spojku...

Tak ja si kupuju taky auto,abych ho ukočíroval i servisně...je pěkný mít auto vlajkovou lod ,která stála 1000000Kč ,ale servis je taky uplně jinde...a pak člověk řeší,co tam dát,protože je všechno ukrutně drahý....

příklad muj švagr koupil Audi A8 2003,brzdy v originále 35000Kč,ATE cca polovinu,tak koupil Starline a po jizdě 3km z kopce a brždění,byly zvlněný a na vyhození......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, StibTo napsal:

Možná nějaké Volviště ... ale tam mi nějak většinou nesednou ty interiéry, za to T5 pětivál s turbem by mi nevadil :)

No něco takového jsem měl viz podpis  - 2 generace obsah 2,435 / 147 kW / 220 Hp, ale jak se tu píše výše :roker   Výhodná koupě od šefa - značkové servisování, ale za dva roky skoro 50.000 na servisu ??? A celkem cca za 100 000 na servisech :bacha

Upraveno uživatelem Klemoň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

50.000 za dva roky ? To jsem měl s 407 skoro taky ... No i když - před prodejem jsem to vlastně počítal, mám dojem, že včetně těch 18" ALU a nových letních gum mě to auto "na servisu" stálo za celou dobu používání asi 65.000, tj 3 roky + 5 měsíců.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4x4 jsem nikdy neměl takže to není podmínka vůbec .. Ale nevnímám to jako mínus, naopak. A když už se tu diskutují kritéria vypíšu sem ty moje. Vězte, že zatímco přes něco "vlak nejede" na něčem by se dalo slevit ...

1) Stáří - 306 jsem kupoval jako osmiletou, 407 také jako osmiletou. Takže ideálně rok 2010 a mladší. Ovšem raději koupím 10 let starý vůz po prvním, pečlivém majiteli s poctivě vedenou servisní knížköu, než 5 let starý vůz s minimálním nájezdem po praseti.

2) (váže se k bodu 1) Kilometrový nájezd - 306 jsem kupoval s 142.000km, 407 dokonce se 177.000km, ale 3,5 roku jsem s ní jezdil a ještě jí dobře prodal. Takže pokud je nějaký limit, nad který bych čistě pro dobrý pocit nerad chodil je to 200.000km. Záleží na stavu.

3) - hodně důležité - Motor : není tajemstvím, že nafta mi do garáže nesmí. Zároveň nic, co má míň, jak 4 hrnky. A protože to jsou moje peníze, budu to živit já, tak nejspíš ani nic, co má míň, jak 2L objemu. Na tomhle se dá ještě ale pracovat - kupříkladu jsem okukoval jednu pěknou Octavii (ano, Škodu Octavii ...) s 1.8 TSI 132kw v edici Laurin&Klement včetně Webasto. Na druhé straně spektra se nebráním V6, ale to je trochu "sen" a samozřejmě ne příliš praktické řešení pro "daily car"...

4) výbava - stejně jako u motoru jsou věci, ze kterých slevovat nehodlám. Ze 407 jsem si zvykl například na : 4x okna v el. automatu, tempomat s omezovačem rychlosti, parkovací senzory, rádio s mp3+AUX, duální automatická klimatizace, ESP, ovládání rádia pod volantem, ... chyběly mi xenony, přední parkovací senzory, to bych v novém voze obojí vyžadoval.

5) cena - zde se to také hodně hýbe. Za 85 tisíc, za které jsem prodal předevčírem 407 si dle výše uvedených kritérií nový povoz v žádném případě nekoupím. Zároveň se mi nechce pořizovat něco úplně nového, jako třeba Mazda 6 s 2.5 bo to ve výbavě, který by mě zajímala (Revolution Top) stojí zpravidla přes 700 ...

6) převodovka - ještě tak před rokem bych napsal, že manuál a nikdy jinak, nicméně od Nového roku jsem začal dojíždět přes celou Prahu do nové práce, půlku času v koloně a manuál (a zvlášť 6-ti kvalt) mě začal lehce srát. Nad to jsem se docela zakoukal do DSG, kór ještě ve verzi s F1 řazením. Tak nevím ...

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pspbně mám dost naježděno s 2kovym Superbem 3,6l DSG 4x4 a mám z toho takový rozporuplný zážitky, jede to krásně, o tom žádná, dá se s tím jezdit do 10l naprosto v pohodě

ale co se pohodlí a kvality týče, tak z toho už tak nadšenej nejsem, pohodlí ještě jakštaš, ikdyž středovej tunel není k pravý noze řidiče moc přítelskej. Auto s kterým jezdím má cca 120tkm (máme ho odnova) a auto vrže skřípe, když se motor nastartuje studenej, tak se to tam hádá, no asi bych si ho domu nekoupil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Milan+  Prostě dával sem do 407 za ty 3 roky všelicos a stejně to na můj vkus svítilo málo ... Takže xenony ideál.

K té V6 - jo, tak každý auto má svý mouchy. 10.0L/100 je v ideálním případě KOMBINOVANÁ spotřeba. To předpokládá určitý balanc město/mimoměsto/dálnice a toho já nikdy nedosáhnu. Leda že bych se odstěhoval z Prahy či začal pracovat mimo Prahu. Ale stejně jezdím spíš periferii - pro příklad 407 2.2 má spotřebu ve městě udávanou tuším přes 11.0, já najezdil 50.000km se spotřebou (dá-li se věřit PP) 9.2-9.4. Dlouhodobě jsem se tak přes 10.0 nikdy nedostal ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 51 minutami, kveton napsal:

Pspbně mám dost naježděno s 2kovym Superbem 3,6l DSG 4x4 a mám z toho takový rozporuplný zážitky, jede to krásně, o tom žádná, dá se s tím jezdit do 10l naprosto v pohodě

ale co se pohodlí a kvality týče, tak z toho už tak nadšenej nejsem, pohodlí ještě jakštaš, ikdyž středovej tunel není k pravý noze řidiče moc přítelskej. Auto s kterým jezdím má cca 120tkm (máme ho odnova) a auto vrže skřípe, když se motor nastartuje studenej, tak se to tam hádá, no asi bych si ho domu nekoupil

To samé ma synovec vo full výbave.  Najazdené tuším ďaleko cez 200 tis. Celkom fajn auto spotreba pod 10 naozaj nieje problém akurát mám pocit že to DSG sa začína hlásiť. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...