dýzl Odesláno 23. březen 2018 Sdílet Odesláno 23. březen 2018 Dva dotazy na 106! První-"cukání motoru" při přidání-ubrání ,ne chod motoru ale škubne auto či jak to popsat-soudím na některý silenblok,ale jak identifikovat který,tuším že toto by mohl způsobovat ten spodní. Druhý dotaz se týká homokinetických kloubů-jsou-li KO (začíná "chroupat "tuším levý)je to nedělitelná součást poloosy či se dá koupit i samotný? Např na Seatu Ibiza jsem si je měnil sám, byl v podstatě naražený přes ocelový kroužek na poloosu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. březen 2018 Sdílet Odesláno 23. březen 2018 Bude to (s největší pravděpodobností) reakční silentblok dole pod autem.... U 106 je vnější kloub opravdu nevyměnitelný.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 24. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2018 Díky za radu.Se silenblokem jsem si toto myslel a totéž s poloosou.Takže sehnat novou.no nic Zatím to ještě není nejdražší auto co jsme koupili a navíc mladej musí jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. březen 2018 Sdílet Odesláno 24. březen 2018 Tu poloosu repas výměnným způsobem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.