Guest Espero Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 (upraveno) Dnes jsem si poprvé prohlédl svůj nový Peugeot Boxer 3000 Blue HDi, (bude mít přezdívku Pižmoň), už po provedených úpravách u Hagemanna. (viz foto). Elektrická přípojka je udělaná ve vyříznutém otvoru v levém boku a vložené plastové krabici. Součástí dodávky je cca 4 m dlouhý el. kabel. Naftové topení Webasto je vložené pod přední pravé sedadlo v kabině a výdech do prostoru cestujících je skrze přepážku. Ovládání je udělané v podstropní poličce a lze ovládat jak z kabiny, tak ze zadního prostoru skrze okénko v přepážce. Teď mi budou ještě montovat výdřevu stěn, stropu a dveří a podlahu v provedení dubová překližka 10 mm s protiskluzovým tmavohnědým povrchem. Polepení koberců dělat nebudou, prý to nenabízí. Převzal jsem faktury a musím je nejpozději v pondělí zaplatit, aby do středy se to zobrazilo v účetnictví firmy a ve čtvrtek 29. 3. 2018 jsem mohl vůz převzít a odvézt. Vzhledem k dodatečným úpravám obložení stropu a dveří budu nakonec platit asi o 4-5 tis. Kč více, než jsem původně plánoval. Prostoru tam bude dost pro 3 lůžka, nouzově se vyspí i 4 lidi. Musím říci, že se mi vůz zatím moc líbí,červená peugeotí barva je skvělá. Ten člověk na fotce nejsem já, ale prodejce. Upraveno 25. březen 2018 uživatelem Espero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 Parádní vozidlo, ať dobře slouží a dělá jen radost.To je teda pořádná bedna na přípojku, ale zas můžeš veškeré budoucí přípojky schovat do jedněch dvířek. Ale ten rámeček by to chtělo také do barvy, takhle je to jak pěst na oko. Otypované to je předpokládám jako N1, nebo Peugeot umí 3místnou plechovku i jako M1? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 Je to N1 a co se týká rámečku, pak asi ano, ale tohle Hagemann nedělá. Nejprve do toho musím udělat nábytek a pak možná budu řešit barevně rámeček. Nemyslím, že by to na té umělé hmotě nějak drželo, ta barva. Jinak mám záruku 5 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 Jasné. Každopádně přidávej fotky jak pokračuješ, jak už jsem psal dříve, vestavbu do Boxera budu rád sledovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 Jenom taková otázka. Nebyla by vhodnější prosklená verze? Alespoň s oknem ve dveřích? Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 Nebyla, tedy myslím, že ne. Jde o to, že až budeme spát někde nadivoko, pak na spoustě míst je to zakázané. Takže když se chováme do skříně bez oken, nikdo ani nepozná, že tam jsme. Je to takhle krycí maskování obytňáku. Pro základní příšeří postačí to okénko v přepážce, jinak otevřené dveře anebo vnitřní osvětlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 Ale, to nesmíš chrápat hlasitě. radim.1008 a Rikic339 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 No tak odtlumí to výdřeva a kobercové potažení boků a stropu. Aspoň doufám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 A větrání v noci budeš řešit jak? Když spát natajňačku tak otevřené dveře asi nejsou zrovna vhodný a vzduch v zavřenym plecháči se celkem snadno vydejchá a potom v létě v tom bude asi dost horko. I když dá se použít i ten bufík jestli bere vzduch z venku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 Větrání? Viz fotos. V zadních rozích - sloupcích jsou průduchy vysoké asi 3/4 metru. Pak lze otevřít okno v přepážce a přes kabinu a nakonec i ventilátorem třeba při nezapnutém topení Webasto, které natahuje vzduch zvenku. Na to jsem zvyklí už z Hyudaje H1, kde byly 4 průduchy a pak v přepážce. Vzduch nám nikdy nechyběl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 29. březen 2018 Sdílet Odesláno 29. březen 2018 Tak už je doma. Zatím pocity trošku rozporuplné, ne z jízdy, ale okolností. Když jsem zajel pro naftu a blue HDi kapalinu, tak od ní mi zůstala zaseknutá pistole v hubici a nešla ven. Asi tak 1/2 hodiny kvůli tomu stepovala obsluha pumpy Globusu na Zličíně, nakonec to vyndali, ale příště se budu bát tam to "čurací péro" zastrčit. Když jsem chtěl platit, tak jsem sice dokázal pohodit peníze do kastlíku u té budky na placení, kdo to tam zná - ví, ale už jsem nedokázal si vzít peníze zpátky, nedosáhl jsem na ně. Je to tam tak úzké, že jsem nedokázal ani pro peníze vystoupit, až to došlo člověku z auta za mnou, vylezl a peníze mi podal. Takže pumpovní zážitek přímo skvělý - zkejsnul jsem tam na hodinu pro fyzikální překážky. Proti Hyundai H1 fakt o třídu větší vůz. A když jsem přijel domů, tak jsem kvůli anténě nezajel do garáže, syn musel na stupátko, násadou od koštěte ohnout prut antény u vjezdu a tak jsem projel dovnitř. Zítra budu muset dát k vozu stůl, na něj židli a tu anténu odšroubovat do doby, než seženu tak asi čtvrtinovou. A to je ta anténa velmi krátká. Jízda se mi ale líbí a tak trošku jsem rozpačitý z umělohmotných kastlíků na palubní desce, přijdou mi příliš umělohmotně hrachovinkové, jestli je budu používat často, asi nic nevydrží. Ale možná je to jenom pocit. Výdřeva vozu slabou překližkou v ložném se podařila velmi dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 29. březen 2018 Sdílet Odesláno 29. březen 2018 (upraveno) A to Ti to dali bez té " hdi kapaliny" jak tomu říkáš? No ono mezi náma tak pumpy na Globusech a jim podobné jsou stavěné na normální osobáky. A ne pro dodávky. Nebo to chce holt nezajíždět až k tomu okýnku ale před ním zastavit a " obsloužit se pěšmo" a pak teprve projet okolo okýnka. Co se týče kaslíků si myslím že to je jen první dojem vem si kolik těch aut doslova lítá u různých kurírek a podobných firem kde s tím nikdo v rukavičkách nezachází a nikde se nějak velká kritika vnitřního vybavení neobjevuje. Upraveno 29. březen 2018 uživatelem Vena garážmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 29. březen 2018 Sdílet Odesláno 29. březen 2018 To máš naprosto pravdu, takhle to budu dělat, obsluhovat se pěšmo, akorát mi to předem nedocvaklo, protože s Hyundai H1 jsem tam takový problém neměl, na peněžní kastlík jsem dosáhl, mimo jiné i proto, že tam šlo okno úplně dolů, ale u Boxera končí tak asi 15 cm nad hranou dveří, což jsem poprvé zjistil právě až tam. To auto mělo ujeto od Hagemanna z Opavy asi 200 km, takže nějaká kapalina ubyla. Doplnil jsem jak nádrž tak HDi do plného stavu, abych mohl měřit, kolik to žere a bere. Tak proto. Doplňoval jsem asi jen 2,5 litru HDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 30. březen 2018 Sdílet Odesláno 30. březen 2018 (upraveno) Na busech je nádrž na ADblue což by mělo být to co Ty nazýváš " hdi kapalina" na cca 40 L a na E5 je to počítaný zhruba na tři nádrže nafty na E6 je spotřeba toho sajrajtu větší tam to vychází na cca dvě nádrže nafty. Samozřejmě že u nás jsou na to předpisy takže nafta se musí doplnit před každým odstavením busu na místo a Adblue se doplňuje pokud je ho v nádrži cca polovina. Takže E5 to tankujou 1 za 3-4 dny a E6 každý druhý den. Mimochodem je to pěknej sajrajt dávej bacha aby jsi si s tím nepotřísnil auto nebo gatě sice to vypereš ale na některých to dokáže udělat fleky a na autě to zprasí lak že je taky flekatej. Upraveno 30. březen 2018 uživatelem Vena garážmistr Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 30. březen 2018 Sdílet Odesláno 30. březen 2018 To máš naprosto pravdu, takhle to budu dělat, obsluhovat se pěšmo, akorát mi to předem nedocvaklo, protože s Hyundai H1 jsem tam takový problém neměl, na peněžní kastlík jsem dosáhl, mimo jiné i proto, že tam šlo okno úplně dolů, ale u Boxera končí tak asi 15 cm nad hranou dveří, což jsem poprvé zjistil právě až tam. To auto mělo ujeto od Hagemanna z Opavy asi 200 km, takže nějaká kapalina ubyla. Doplnil jsem jak nádrž tak HDi do plného stavu, abych mohl měřit, kolik to žere a bere. Tak proto. Doplňoval jsem asi jen 2,5 litru HDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 30. březen 2018 Sdílet Odesláno 30. březen 2018 Stýská se mi po jednoduchosti H1. Tady to má spoustu funkcí, o kterých jsem ani netušil, jako třeba automatické ovládání tlumených a dálkových světel podle provozu, umí to číst značky a podle toho řídit nebo upozorňovat, (třeba rychlost nebo zákaz předjíždění, má to omezovač rychlosti a tempomat, různé kontrolky slouží třeba k upozornění 3 různých závad na stejném systém atd.), ale to ovládání a nastavování mi přijde hrozně složité a odvádí od řízení. Je to otázka zvyku asi, ale pravda je, že já jsem nešťastný z pokroku už od doby, kdy mi zrušili cívkové magnetofony a ruční ladění rádia. Já nemám moderní systém vůbec rád, dodnes jsem nepochopil co je to třeba Blue tooth nebo WIFI, k čemu to je a jak se to používá a pro jistotu si kupuji telefony, které takové funkce vůbec nemají. Na druhou stranu se pokrok třeba u rádií už přehoupl zase do lidštější formy, kdy místo blbých mechanik CD disků se vkládá kapacitní SD karta. No budu si muset nějak zvyknout, chtě nechtě. Taky mě tam překvapuje, že světla pro denní svícení se vypínají na té straně, na které je spuštěný blikač a po jeho vypnutí se zase rozsvítí. Zbytečně překombinované. Třeba rychlost mi to sděluje 2x jednou na budíku a současně na palubním počítači. Zlatý Trabant blahé paměti na kterém jsem začínal. 1 tachometr, 3 kontrolky, 2 knoflíky a deštníková tyč místo šaltpáky. A jezdilo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 U mě v garáži. Na stání je tam místa i na výšku dost, ale vjezdová hrana má jen těch 234 cm. Je dobře vidět rozdíl šířky mezi Dacií Logan a novým Boxerem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 K té anténě, nevím jak Boxer, ale Ducato má v konfigurátoru na výběr i anténu integrovanou v zrcátku.Díky za info s tím větráním, ty průduchy vzadu mi nenapadli, respektive jsem netušil že jsou tak velké, super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 Ku... to je hangár. Jediná škoda že ta vjezdová díra je tak nízká jinak by tam mohli stát dva boxeři. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 1. duben 2018 Sdílet Odesláno 1. duben 2018 11,6 metru na délku, cca 4 na šířku. Jenže je to kolaudované jako přístřešek a je to v CHKO a musel jsem vrata udělat menší, jinak by mi správa CHKO nedala souhlas ke stavebnímu povolení. Hrají si tam na tzv. estéty a zasahují do života lidí. Takže 2 boxery by natěsno, ale mohly. Byl by tam trošku problém při otevírání vrat, ale jen pro malé postavy. Nedostaly by se ke klikám svislého zavírání, ta vrata jsou skládací na 2/3 a otvírací jako dveře na 1/3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.