Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot Boxer 3000 Blue HDi H1L2


Guest Espero

Recommended Posts

Dnes jsem si poprvé prohlédl svůj nový Peugeot Boxer 3000 Blue HDi, (bude mít přezdívku Pižmoň), už po provedených úpravách u Hagemanna. (viz foto). Elektrická přípojka je udělaná ve vyříznutém otvoru v levém boku a vložené plastové krabici. Součástí dodávky je cca 4 m dlouhý el. kabel. Naftové topení Webasto je vložené pod přední pravé sedadlo v kabině a výdech do prostoru cestujících je skrze přepážku. Ovládání je udělané v podstropní poličce a lze ovládat jak z kabiny, tak ze zadního prostoru skrze okénko v přepážce.  Teď mi budou ještě montovat výdřevu stěn, stropu a dveří a podlahu v provedení dubová překližka 10 mm s protiskluzovým tmavohnědým povrchem. Polepení koberců dělat nebudou, prý to nenabízí.

Převzal jsem faktury a musím je nejpozději v pondělí zaplatit, aby do středy se to zobrazilo v účetnictví firmy a ve čtvrtek 29. 3. 2018 jsem mohl vůz převzít a odvézt. Vzhledem k dodatečným úpravám obložení stropu a dveří budu nakonec platit asi o 4-5 tis. Kč více, než jsem původně plánoval. Prostoru tam bude dost pro 3 lůžka, nouzově se vyspí i 4 lidi.

Musím říci, že se mi vůz zatím moc líbí,červená peugeotí barva je skvělá. Ten člověk na fotce nejsem já, ale prodejce.

Boxer_9.jpg

Boxer_12.jpg

Boxer_10.jpg

Boxer_1.jpg

Boxer_2.jpg

Boxer_3.JPG

Boxer_5.jpg

Boxer_4.jpg

Upraveno uživatelem Espero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Parádní vozidlo, ať dobře slouží a dělá jen radost.

To je teda pořádná bedna na přípojku, ale zas můžeš veškeré budoucí přípojky schovat do jedněch dvířek. Ale ten rámeček by to chtělo také do barvy, takhle je to jak pěst na oko. Otypované to je předpokládám jako N1, nebo Peugeot umí 3místnou plechovku i jako M1?

     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to N1 a co se týká rámečku, pak asi ano, ale tohle Hagemann nedělá. Nejprve do toho musím udělat nábytek a pak možná budu řešit barevně rámeček. Nemyslím, že by to na té umělé hmotě nějak drželo, ta barva. Jinak mám záruku 5 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebyla, tedy myslím, že ne. Jde o to, že až budeme spát někde nadivoko, pak na spoustě míst je to zakázané. Takže když se chováme do skříně bez oken, nikdo ani nepozná, že tam jsme. Je to takhle krycí maskování obytňáku. Pro základní příšeří postačí to okénko v přepážce, jinak otevřené dveře anebo vnitřní osvětlení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Větrání? Viz fotos. V zadních rozích - sloupcích jsou průduchy vysoké asi 3/4 metru. Pak lze otevřít okno v přepážce a přes kabinu a nakonec i ventilátorem třeba při nezapnutém topení Webasto, které natahuje vzduch zvenku. Na to jsem zvyklí už z Hyudaje H1, kde byly 4 průduchy a pak v přepážce. Vzduch nám nikdy nechyběl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už je doma.

Zatím pocity trošku rozporuplné, ne z jízdy, ale okolností. Když jsem zajel pro naftu a blue HDi kapalinu, tak od ní mi zůstala zaseknutá pistole v hubici a nešla ven. Asi tak 1/2 hodiny kvůli tomu stepovala obsluha pumpy Globusu na Zličíně, nakonec to vyndali, ale příště se budu bát tam to "čurací péro" zastrčit. Když jsem chtěl platit, tak jsem sice dokázal pohodit peníze do kastlíku u té budky na placení, kdo to tam zná - ví, ale už jsem nedokázal si vzít peníze zpátky, nedosáhl jsem na ně. Je to tam tak úzké, že jsem nedokázal ani pro peníze vystoupit, až to došlo člověku z auta za mnou, vylezl a peníze mi podal. Takže pumpovní zážitek přímo skvělý - zkejsnul jsem tam na hodinu pro fyzikální překážky. Proti Hyundai H1 fakt o třídu větší vůz. A když jsem přijel domů, tak jsem kvůli anténě nezajel do garáže, syn musel na stupátko, násadou od koštěte ohnout prut antény u vjezdu a tak jsem projel dovnitř. Zítra budu muset dát k vozu stůl, na něj židli a tu anténu odšroubovat do doby, než seženu tak asi čtvrtinovou. A to je ta anténa velmi krátká. Jízda se mi ale líbí a tak trošku jsem rozpačitý z umělohmotných kastlíků na palubní desce, přijdou mi příliš umělohmotně hrachovinkové, jestli je budu používat často, asi nic nevydrží. Ale možná je to jenom pocit.

Výdřeva vozu slabou překližkou v ložném se podařila velmi dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to Ti to dali bez té " hdi kapaliny" jak tomu říkáš?  No ono mezi náma tak pumpy na Globusech a jim podobné jsou stavěné na normální osobáky. A ne pro dodávky. Nebo to chce holt nezajíždět až k tomu okýnku ale před ním zastavit a " obsloužit se pěšmo" a pak teprve projet okolo okýnka. Co se týče kaslíků si myslím že to je jen první dojem vem si kolik těch aut doslova lítá u různých kurírek a podobných firem kde s tím nikdo v rukavičkách nezachází a nikde se nějak velká kritika vnitřního vybavení neobjevuje.

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš naprosto pravdu, takhle to budu dělat, obsluhovat se pěšmo, akorát mi to předem nedocvaklo, protože s Hyundai H1 jsem tam takový problém neměl, na peněžní kastlík jsem dosáhl, mimo jiné i proto, že tam šlo okno úplně dolů, ale u Boxera končí tak asi 15 cm nad hranou dveří, což jsem poprvé zjistil právě až tam. To auto mělo ujeto od Hagemanna z Opavy asi 200 km, takže nějaká kapalina ubyla. Doplnil jsem jak nádrž tak HDi do plného stavu, abych mohl měřit, kolik to žere a bere. Tak proto. Doplňoval jsem asi jen 2,5 litru HDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na busech je nádrž na ADblue což by mělo být to co Ty nazýváš " hdi kapalina"  na cca 40 L a na E5 je to počítaný zhruba na tři nádrže nafty na E6 je spotřeba toho sajrajtu větší tam to vychází na cca dvě nádrže nafty.  Samozřejmě že u nás jsou na to předpisy takže nafta se musí doplnit před každým odstavením busu na místo a Adblue se doplňuje pokud je ho v  nádrži cca polovina. Takže E5 to tankujou 1 za 3-4 dny a E6 každý druhý den. Mimochodem je to pěknej sajrajt dávej bacha aby jsi si s tím nepotřísnil auto nebo gatě sice to vypereš ale na některých to dokáže udělat fleky a na autě to zprasí lak že je taky flekatej.

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš naprosto pravdu, takhle to budu dělat, obsluhovat se pěšmo, akorát mi to předem nedocvaklo, protože s Hyundai H1 jsem tam takový problém neměl, na peněžní kastlík jsem dosáhl, mimo jiné i proto, že tam šlo okno úplně dolů, ale u Boxera končí tak asi 15 cm nad hranou dveří, což jsem poprvé zjistil právě až tam. To auto mělo ujeto od Hagemanna z Opavy asi 200 km, takže nějaká kapalina ubyla. Doplnil jsem jak nádrž tak HDi do plného stavu, abych mohl měřit, kolik to žere a bere. Tak proto. Doplňoval jsem asi jen 2,5 litru HDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stýská se mi po jednoduchosti :hyu: H1. Tady to má spoustu funkcí, o kterých jsem ani netušil, jako třeba automatické ovládání tlumených a dálkových světel podle provozu, umí to číst značky a podle toho řídit nebo upozorňovat, (třeba rychlost nebo zákaz předjíždění, má to omezovač rychlosti a tempomat, různé kontrolky slouží třeba k upozornění 3 různých závad na stejném systém atd.), ale to ovládání a nastavování mi přijde hrozně složité a odvádí od řízení. Je to otázka zvyku asi, ale pravda je, že já jsem nešťastný z pokroku už od doby, kdy mi zrušili cívkové magnetofony a ruční ladění rádia. Já nemám moderní systém vůbec rád, dodnes jsem nepochopil co je to třeba Blue tooth nebo WIFI, k čemu to je a jak se to používá a pro jistotu si kupuji telefony, které takové funkce vůbec nemají. Na druhou stranu se pokrok třeba u rádií už přehoupl zase do lidštější formy, kdy místo blbých mechanik CD disků se vkládá kapacitní SD karta. No budu si muset nějak zvyknout, chtě nechtě. Taky mě tam překvapuje, že světla pro denní svícení se vypínají na té straně, na které je spuštěný blikač a po jeho vypnutí se zase rozsvítí. Zbytečně překombinované. Třeba rychlost mi to sděluje 2x jednou na budíku a současně na palubním počítači. Zlatý Trabant blahé paměti na kterém jsem začínal. 1 tachometr, 3 kontrolky, 2 knoflíky a deštníková tyč místo šaltpáky. A jezdilo to.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě v garáži. Na stání je tam místa i na výšku dost, ale vjezdová hrana má jen těch 234 cm. Je dobře vidět rozdíl šířky mezi Dacií Logan a novým Boxerem.

Boxer_16.jpg

Boxer_15.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11,6 metru na délku, cca 4 na šířku. Jenže je to kolaudované jako přístřešek a je to v CHKO a musel jsem vrata udělat menší, jinak by mi správa CHKO nedala souhlas ke stavebnímu povolení. Hrají si tam na tzv. estéty a zasahují do života lidí.  Takže 2 boxery by natěsno, ale mohly. Byl by tam trošku problém při otevírání vrat, ale jen pro malé postavy. Nedostaly by se ke klikám svislého zavírání, ta vrata jsou skládací na 2/3 a otvírací jako dveře na 1/3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...