Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rameno od NTY


Dutý Měch

Recommended Posts

Injekční jehlou skrz prachovku, ale mám na to festovou maznici, normální injekční stříkačkou by to šlo asi blbě... Ale rozmontovat, sundat prachovky a dát vazelínu je taky možnost - tak jsem kdysi repasoval jednu klepající na Alhambře.

Ta ramena NTY jsem už objednal, tak uvidíme... Ani by mně nepřekvapilo, kdyby byla kvalitnější, než nějaká dražší "značková". Mám takovou zkušenost s polskými výfuky na Mercedes - neuvěřitelně levné, ale kvalitnější než Bosal :-)

Upraveno uživatelem Dutý Měch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci Vám brát iluze ale tyčky stabilizátoru jsou brány jako spotřební materiál. Takže jejich životnost z prvovýroby je plánována kolem sta tisíc km druhovýroba ať je to sebe lepší značka nedá víc jak polovinu fabrických. A jako cpát do těch kloubků dvakrát ročně vazelínu a vůbec dělat podobné chujoviny to mi přijde jako že otročení vůči autu. Ano autu se péče aby fungovalo musí dát o tom žádná ale ta péče musí být úměrná stylu používání.  Chápu pokud někdo má péči o auto jako koníčka že se autu věnuje víc než ostatní a vím že opečované auto vypadá solidně i přes vysoký nájezd km a vyšší věk. Ale taková otročina že jako 2-4 krát týdně mytí a leštění vozu tak to je úchylárna. A znám takového týpka zvenčí má auto naleštěné ale vevnitř bordel jako v tanku však si taky nechal nainstalovat ty nejtmavší folie na okna aby nebylo dovnitřku vidět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda nevím .... ale tyčky jsem měnil několikrát , nikdy tedy na 807 , většinou Xsara a C5 , ale je to práce na pár minut , myslím že snad časově stejně jak tam dávkovat tu vazelínu , která stejně nezabrání tomu že se to na těch našich silnicích vymlátí . Stejně musíte sundat kolo , a pak už jen povolím dvě matice , když nejdou tak to říznu flexou a hodím tam nový tyčky . Mezi levou a pravou stranou ani nemá cenu dávat pauzuvna kafe .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proti gustu... víte jak to je :-) Ale opakuji: díky těm preventivním zásahům vazelínou tam mám nejlevnější Starline sedm let = 80 tisíc km.

PS: že jsou ty tyčky takový "spotřebák" je dáno asi i tím, že už nové z krámu jsou suché - vazelínu jsem tam natlačil ještě před první montáží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně Tvůj názor Ti neberu. Ale stejně jako @MP jsem měnil na xsaře nebo berlingu tyčky u stabilizátoru několikrát a dá se říct že vždy trvalo déle nachystat a pak uklidit nářadí než samotná výměna té tyčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...