Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Palivové čerpadlo Berlingo


t.rozhon

Recommended Posts

je to jak píše Vena garážmistr--v mrazech je těsnící účinek v potrubí slabší (gumičky se stáhnou mrazem) a padá nafta, tím nemá motor jak chytit a pak samozřejmě dlouho trvá, než čerpadlo nasaje naftu třeba až z nádrže...

zkusil bych ještě jednou před ranním startem pumpovat ručně, ale aspoň jednu minutu, podle mě to pak chytne hned, aspoň  tomu nasvědčuje to,  že v teplejším počasí to chytne hned :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem dnes pumpoval. asi 60x, až jsem měl skoro mozol :), balónek - pumpička ale neztvrdl.

nicméně auto chytlo skoro okamžitě. je sice pravda, že nebyla taková zima jako včera nebo v pondělí, cca -2 stupně.

takže děkuji za rady, jen teď nevím, jak budu hledat ty netěsnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně, že jsme přišli na to, čím to je :super--padá nafta...

někdy stačí (mám vyzkoušeno) stáhnout postupně koncovky paliv. potrubí pod kapotou, otřít je dosucha a pak jemně máznout vazelínou a natlačit zpět, až zaskočí--ta vazelína umí ty malé netěsnosti utěsnit, lepší je rozebrat koncovky hadic a zjistit průměr O kroužku, koupit je ve specializované prodejně za pár kaček a vyměnit

v autorizáku vymění origo potrubí za nové, bohužel cena je odpovídající :(

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...