ozzy56 Odesláno 19. březen 2018 Sdílet Odesláno 19. březen 2018 je to jak píše Vena garážmistr--v mrazech je těsnící účinek v potrubí slabší (gumičky se stáhnou mrazem) a padá nafta, tím nemá motor jak chytit a pak samozřejmě dlouho trvá, než čerpadlo nasaje naftu třeba až z nádrže... zkusil bych ještě jednou před ranním startem pumpovat ručně, ale aspoň jednu minutu, podle mě to pak chytne hned, aspoň tomu nasvědčuje to, že v teplejším počasí to chytne hned Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.rozhon Odesláno 19. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2018 díky, zkusím zítra nebo ve středu. to pojedu. hned napíšu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.rozhon Odesláno 21. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2018 tak jsem dnes pumpoval. asi 60x, až jsem měl skoro mozol :), balónek - pumpička ale neztvrdl. nicméně auto chytlo skoro okamžitě. je sice pravda, že nebyla taková zima jako včera nebo v pondělí, cca -2 stupně. takže děkuji za rady, jen teď nevím, jak budu hledat ty netěsnosti. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. březen 2018 Sdílet Odesláno 21. březen 2018 hlavně, že jsme přišli na to, čím to je --padá nafta... někdy stačí (mám vyzkoušeno) stáhnout postupně koncovky paliv. potrubí pod kapotou, otřít je dosucha a pak jemně máznout vazelínou a natlačit zpět, až zaskočí--ta vazelína umí ty malé netěsnosti utěsnit, lepší je rozebrat koncovky hadic a zjistit průměr O kroužku, koupit je ve specializované prodejně za pár kaček a vyměnit v autorizáku vymění origo potrubí za nové, bohužel cena je odpovídající Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.rozhon Odesláno 21. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2018 díky moc za typ. co nejdřív vyzkouším alespoň tu vazelínu. díky tom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.rozhon Odesláno 1. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2018 tak jsem konečně odhalil příčinu. Dělá to druhý vstřikovač od čerpadla. Tak jen teď nevím, jestli vyměnit celý vstřikovač nebo zkusit jen přetěsnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.rozhon Odesláno 4. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. květen 2018 Tak vstrik vyměněn (repase Bosch) , motor krásně přede, startuje a nekouří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.