Michal halama Odesláno 11. březen 2018 Sdílet Odesláno 11. březen 2018 Zdravím pežoťaci. Jsem tu nový a potřeboval bych radu mám 307 2.0 hdi 66kw bez cooleru a zajímá mě jestli tam někdo nezkoušel dat cooler ze 79 nebo 100 kw. Nebo nějaký jiný. Jednoduše chci tam dát cooler a nevim zda je to mozný bez vetších konstrukčních změn. Jestli by stačilo přehodit jen pár častí nebo jestli by to bylo složitější. Děkuju za jakou koliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 11. březen 2018 Sdílet Odesláno 11. březen 2018 cooler hadice bud origial nebo ty tuningove a mas ho tam ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matusak Odesláno 11. březen 2018 Sdílet Odesláno 11. březen 2018 Mám dotaz - a k čemu je přidělat samotný inter cooler? Další plány jsou s autem jaké? Jen přidělat cooler je k ničemu nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 11. březen 2018 Sdílet Odesláno 11. březen 2018 Píše RHY, takže IC nemá. 2 matusak: ano, bez dalších úprav to nemá vliv Já to měl v plánu na 206, sehnal téměř všechny věci, ale nakonec na to nedošlo a válí se mi to v garáži . IC jsem plánoval použít z 1.9 dCi, jelikož má celkem šikovně řešené vstupy, hadice koupil "tunningové", trubky k sání z RHZ, tj 80 kw. z RHS (79kW) použít nejdou, jelikož ten kvůli regeneraci FAPU má klapky navíc-obtok IC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal halama Odesláno 12. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2018 Plany jsou ale prvni chci odlechcit turbu. Turbo 66 pracuje pri vyssich teplotach a jeho ucinost je mensi a je vic namahane protoze saje teplejsi vzduch mensi hustotu. Na pozadovany tlak jsou vetsi naroky zatim co s coolerem turbo vydrzi dele. Nebo to takhle snad nefunguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 12. březen 2018 Sdílet Odesláno 12. březen 2018 Intercooler chladí vzduch mezi turbem a sáním motoru - mezichladič stlačeného vzduchu. Do turba jde vzduch z filterboxu. gadri ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal halama Odesláno 13. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2018 (upraveno) jakoby asi tomu rozumim tak takhle muj problem je takovy ze kdyz sednu rano do auta do skoly auto jede uplne v pohode i zatahne na 66 ale kdyz pak bezi naprazdo tak ta teplota v tech pistech je asi silena pak uz to nejede je to min hlucny ale pri jizde kdy slapnu na plyn pri 2000 ot/min vytocim a necitim ten zaber a prijde mi jakoby sila toho tlaku (expanze) byla mensi ten tlak ktery jde na lopatky turba je nizsi a rostaci hur a cim vetši otacky tim min to stiha a ten tlak kuli te teplote privedeneho vzduchu do pistu musi mit vliv na tlak privedeny na lopatky tubra nebo nevim?? proste mi prijde ze tou teplotou bez cooleru hodne snizuje ucinost toho motoru. co teprve pri vyšších otackach. nebo spis takhle to turbo ma tlak mozna stejny tlaky v motoru jsou stejny tak asi i tlak na turbo bude stejny ale rychlení hrozne klesne.to to trvalo nez sem dostal myslenku z hlavy.. Upraveno 13. březen 2018 uživatelem Michal halama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. březen 2018 Sdílet Odesláno 13. březen 2018 (upraveno) coler tam nieje z dovodu uchladenia turba ako ti pisal charlie ale z toho dovodu ze cim ma motor vecsi vykon tym sa zaroven to turbo viac nahreje od vyfukovych splodin a potom ten vzduch co to turbo tlaci do motora sa moc nahrieva od zeraveho turba teplejsi vzduch = nizsia hustota vzduchu = dostanes menej vzduchu do valcov =znizi sa vykon motora preto sa tam dava coler aby sa teplota vzduchu znizila a do valcov dostalo viac vzduchu ale dava sa len u tych vykonnejsich verzii toto je u turbodizlov normalne aj ked to ma ten coler ze v zime auto pocitovo taha lepsie a naopak v lete ked je horuco taha pocitovo slabsie moj nazor je ze ak by si to dal nacipovat tak sa oplati ten coler spravit ale inak zbytocna robota osoh takmer ziaden ba naopak sa ti moze stat to ze to turbo bude mat pomalsi nabeh koli tomu ze ked tam das coler a priidavne ( dlhsie hadice) zvecsis objem sacieho traktu a turbu (bez cipu) bude par desatin sekund trvat dlhsie nez ten saci trakt natlakuje Upraveno 13. březen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal halama Odesláno 13. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2018 Prave nejvetsi problem je to siemens a nema cerpadlo v nadrzi. Nevite nejake upravy pro zatim? Chci mozna investovat do naky predelavky. 100% bosch. Jdou tam dili z 80 to vim ale nevim jestli treba neco z 2.2 nebo tak neco? Prave mam rad sveho pezota vim 66kw ale nekdo mi rikal ze 80 je stejny motor ale jina mapa cooler a chtel bych s nim jit nahoru. A co treba pretlak turba? neda se tam nak vymenit za jiny? (vic baru) nevim jak treba muzu menit a tak. Jsem vdecny za kazdou radu dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 14. březen 2018 Sdílet Odesláno 14. březen 2018 Tohle asi nechceš slyšet, ale musím to napsat: Prodej a kup silnější. Třeba RHR s 100 kw. A kdyz k tomu dáš chip, bude ti mít cca 120 kw. To už by mohlo stačit a netřeba vymyslet nějaké úpravy, o kterých toho sám moc nevíš. Péťa a RichVa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.