Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Po přetěsnění vysokotlakého čerpadla nejede


Roman 1173

Recommended Posts

Zdravím kolegové

Na manželky 307 (viz.popis) začala téct nafta z vysokotlakového čerpadla. Mechanik který mi spravuje to co nezvládnu sám (vždy naprostá spokojenost)  čerpadlo přetěsnil při té příležitosti dal nové rozvody+vodní pumpu stím že je hotovo. Bohužel jsem dojel jen za vrata servisu tam auto chcíplo následoval odtah zpět a  laboruje co stím bohužel jen o víkendu. Po zapnutí zapalování naběhne čerpadlo v nádrži po nastartování motor chytne na volnoběh běží třeba hodinu ale po přidání plynu zdechne,chytne až po vyndání klíče ze zapalování a musí se počkat cca 2min. Regulátor tlaku paliva byl vyměněn za nový ale bez úspěchu. Někdo nějakou radu popřípadě kdo by zvládl zprovoznit v okolí Teplic.Ještě bych chtěl podotknout že až na tekoucí čerpadlo motor běžel v pohodě.

Upraveno uživatelem Roman 1173
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano nízký tlak paliva na liště proto se začalo regulátorem, mechanik je přes týden v Německu a má čas jen víkendy ale auto už tam je třetí týden. Bez auta jsme docela namydlení. Mám neblahý tušení že to někde špatně utěsnil a tahá to vzduch ale v tomhle se nevrtám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skus odpojit konektor snimaca tlaku paliva na rampe ale rozpoj ten zlty konektor dole u olej filtra je to jeho kabelovy zvezok

tym vylucis zaneseny snimac bordelom 

ak to auto pojde bude zaneseny snimac a cerpadlo je ok

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Problém stále aktuální. Zjistilo se že pokud motor chcípne tak jde do čerpadla v nádrži místo 12 V pouze 5V . Po vypnutí zapalování a opětovném zapnutí vše ok.Vyměněno jiné čerpadlo (podávací, tlakové) čidlo na liště (vše použité) poradí někdo už jsem z toho docela na mrtvici 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak problém v elektrice čerpadla ( podávacího) není. Malá změna k lepšímu auto jde nastartovat ,motor běží krásně čistě ale po přidání plynu padne do nouzáku. Diagnostika hlásí ,, nízký tlak paliva na liště"  Po osmy týdnech bez druhého auta jsem to vzdal a manželce koupil jiné auto. Pokud se nezprovozní tento víkend tak 307 půjde do světa jako dárce orgánů. 

Upraveno uživatelem Roman 1173
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Konečně se mi podařilo odvézt auto ze servisu domů a závada nevyřešena, evidentně šli špatným směrem (řešili nízký tlak na liště).Začal jsem laborovat sám,jakmile za jízdy překročí 2000 otáček motor padne do nouzáku poté chcípne a nastartuje až po vypnutí zapalování a opětovném nastartování. Diagnostika píše PŘÍLIŠ VELKÝ ÚNIK PALIVA prolezl jsem celé auto a nikde ani kapka nafty. Potřeboval bych poradit popřípadě nasměrovat na co se zaměřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...