Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 2.0 16v RFN netáhne a zhasne


Slayer

Recommended Posts

 Lpg systém je z minulého auta a tady v tom modelu je cirka dva roky. Nikdy s ním nebyl žádný problém. Magic 4.

Ad map ....nový, krokáč nový, čidlo teploty nové, snímač potenciometru plynu nový, čidlo na klice nové. Svíčky v pořádku, suché, rampa testována a OK. 

Teď se objevila nová závada - okruh vstřikovače číslo 4, vysoký signál... tak asi zkusím ještě vyměnit vstřikovače z nějakého vraku a uvidíme co dál. 

Blbne to na obou dvou palivech tak nevím jestli by to mohly dělat vstřiky... 

(takové měnění dílů bez pořádné diagnostiky je k ničemu!) 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Update:

Včera na origo diagnostice...trvalá závada - porucha ovládání napájecího relé. (je vyměněno, takže v něm vada nebude).

Nemá někdo někde možnost schématu toho relé? Kde má přívod napájení, že bych ho napojil natvrdo přes pojistku a spínač na 12V

A kdo ho vlastně ovládá? BSM, BSI??

Zajímavé je, že na přístrojovce závada nesvítí, což by asi trvalá měla :( 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Update:

Takže, vpíchl jsem se do jiného vlákna...tady:

a po úpravě a delším testování (moooooc práce 🙁) to vypadá, že 95% problémů je vyřešeno. Ještě stále mám jen náhradní napájení, které vypínám...auto hned po vypnutí chcípne, takže správná dedukce.

Už se mi povedlo i 2x zapomenout vypnout, tak jsme startovali na kabely 😐

Jinak jezdíme, auto tahá, nezhasíná.... jsem "skoro" spokojen.

Ale za tu dobu od úpravy 2x vyskočila nějaká diag chyba - nestihl jsem bohužel vyčíst, po dalším staru je pryč. Někdy motor začne dost na neutrál kolísat a to tak, že se otáčky propadají o 200, ale nechcípne. Při rozjezdu potom dost citelně škube, tak mu přišlápnu na podlahu a zklidní se... takže úplně vše ještě vyřešeno není.

Viděl bych to asi opět na problém elektriky (tipuju) - pojistkovka a dále... ale  to asi budu muset nechat nějakému autoelektrikáři, tohle si netroufnu

Upraveno uživatelem Slayer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

Tak nebudu zakládat zbytečně nové téma …...auto asi dojezdilo.

Nějakou dobu vše šlapalo, ale postupně se stav zhoršoval. Samovolné přidávání otáček klidně i na 2000, kolísání volnoběhu  - padal klidně na 300ot a tu se třepal. Žádné netěsnosti jsme nenašli.

Večer jsme přijeli domů vcelku v klidu a ráno už nenastartovalo.

Rozebral jsem věci kolem dodávky benzínu - OK, výměna svíček, očista kontaktů - auto nastartuje, ale jen na dva válce. Po pár minutách nový pokus a ejhle jede normálně.

Ale bohužel jen jeden start, každý další na dva válce :(

Takže půjdou značky na nějakou dobu do depozitu, musím si od něho odpočinout!! Jestli nakonec nepůjde na sběrný dvůr....😑

Zakoupil jsem O3 2015, tak snad budu mít nějakou dobu klid a jistoty klidné jízdy! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Zdravím. 

Nebudu zakládat nové téma, tak snad mi někdo odpoví. 

Peugeot 807, motor 2.0i benzín RFN.

Mám problém se starty. Nastartuju, spustí se cerpadlo sekundárního vzduchu a vše se tváří OK. Jakmile však to čerpadlo po chvíli vypne, pak se to začne dusit.  

A když přidám plyn, začne chcípat.

Diag píše P0341- porucha senzoru vačkové hřídele.

Někde jsem četl, že to je přesně co ten vadný senzor může dělat.

Chci se zeptat kolik má tento motor senzorů vačkové hřídele? Jeden nebo dva? Jeden jsem již totiž vyměnil, ale jestli má dva, pak nevím kde je. 

A senzor otáček je kde, prosím?

Můžete mi prosím někdo poslat fotku těchto senzorů kde v motoru jsou?

 

Děkuji moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle motor by měl mít čidlo vačky a čidlo kliky. Jedno zezadu motoru zr strany řidiče, druhé na setrváku. Stejně mi kraví 307... Rozvody nový a nastavený, nový čidla a stejně občas vyhodí stejný kód, stejný motor. Zatím pro servisy záhada 

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jak líp tě navést, je to mezi těma hadicema a kabelama. Svoje auto kvůli tomu rozmotávat nebudu a fotku nemám. Prostě hledej na spoji motor/převodovka, zeshora, v tý změti. U 307 jsem musel vyndat baterku, abych se tam dostal (resp abych si dal bokem ty hadice a chujoviny)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsem to našel( hledal jsem to vepředu a ono to bylo vzadu), vyměnil, ale bohužel vůbec žádná změna.  Nevím co se stalo, ale posledních pár dnů se to auto chová hůř než kdy jindy. Po nastartování chcípne, volnoběh nedrží, chcípá to i se zahřátým motorem, střílí to do saní, celý motor se chvěje... Ráno když chci nastartovat, musim startovat tak 4x a to ještě s plynem na podlaze a čekat až otáčky vylezou pres 1200ot(přes několik střelení) a pak to držet v otáčkách aspoň 1500 než se přepne na lpg a pak se teprve dá rozjet.

Mám vyměněné svíčky, zapalovací lištu, lambdy, celý vyfuk vč.katů, senzor klepání, senzor nasávaného vzduchu, senzor vačkové hřídele horní a teď tenhle... Já už fakt nevím co víc mám dělat?

Ještě mě napadlo, kde najdu krokový motorek volnoběhu?Na mé diag Delphi, když jej dám aktivovat, neslyším ani cvaknout žádné relé a ani žádný motorek. A během běhu na volnoběh mi ten krokovy motorek píše hodnotu 0. Je to normální? 

Mrkněte na video. Je to děs. A máte někdo tušení co může způsobovat ten hrozný drnčivý zvuk?

Budu vděčný za každou užitečnou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli tam je, tak bude někde na sání (ale netuším, zda ho tohle auto s tímhle motorem má nebo ne, to bych kecal). Co dělá ty zvuky, těžko říct, to já z videa nepoznám (respmi to zní jako by hartusilo ve škrtící klapce). Osobně bych jednak jukl na klapku, jestli není špinavá, nemá vyběhaný odporový cestičky, olámaný kolečka. A pak bych se jukl na rozvody, jestli to není o zoubek skočený. Základ ale bude origo (PP2000) diag, delphi ti může psát hámotiny. S tím se u frantíka nehneš.

Ale určitě ti tu místní zkušenější poradí líp :) 
Já se s tímhle motorem v 307, ale už varianta EURO 4 (takže navíc egr a fukar na výfuk) trápím už 2 roky... Jediný co jsme zatím zjistili je to, že po montáží LPG asi 4 měsíce zpět se tyhle problémy neprojevují, když startuji vyloženě na LPG :D Ale na benzín to má problém.

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele můžeš zkusit vyposlouchat, odkud ten zvuk jde. Sundej klapku, rozeber, vyčisti, mrkni pod ten plastový kryt, jak jsou na tom cestičky a kolečka. Hlavně to napíchni na origo diag, ta delphi ti může psát fakt blbosti... No a samo kontrola rozvodů.
To je euro 4? Hele a to má ještě pedál lanovodem, nebo za co to tam taháš a přidáváš plyn? Jsem měl za to, že euro 4 už měla elektrickou škrtící klapku a elektrický pedál :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...