Hafity Odesláno 19. červenec 2018 Sdílet Odesláno 19. červenec 2018 Má to na vstřikové rampě regulátor tlaku? Jestli není problém tam.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 19. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2018 Tak to netuším, kde najdu je to motor 2.0 rfn. Volal jsem do servisu, mají origo pp2000, pugy dělají, ale pán na mě vůbec nepůsobil, že by věděl kde co najde v onom softwaru... Neporadí někdo cestu, kam se prokousat ohledně těch adaptací? Zítra na ráno jsem se objednal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 20. červenec 2018 Sdílet Odesláno 20. červenec 2018 To máš motor řadu ew?teď u manželky řeším taky ranní starty ,že startujeme na 2-3 naskočí a zdechne,ale otáčky takhle nelitaji a táhne normálně....ale problém je většinou v létě ,kdy auto přepíná hned na lpg.kdyz se jezdí a není teplo tak auto jede na benzín cca 2-5 km a po zbytek roku to chodí adekvátně.koupil bych benzín 98 půl nádrže a zkusil jezdit jen na benzín,než začnu laborovat...svítí ti hladový oko nemáš tam 5l benzínu viď? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 20. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. červenec 2018 Ahoj. jo EW10J4...oko mi svítí, poněvadž nemám emulaci stavu nádrže.... ale v nádrži je toho dost. Teď na ráno jedu na origo diag. Snad se něco dozvím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 20. červenec 2018 Sdílet Odesláno 20. červenec 2018 Oddělej hadičku benzínu,co jde do rampy se vstrikama někdo ať ti tam podrží flašku a zkus startovat uvidíš jak bude tlačit čerpadlo benzín,pak můžeš vyloučit ceroadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 20. červenec 2018 Sdílet Odesláno 20. červenec 2018 Přesně nám takhle začalo zlobit Áčko, ráno se startuje nadvakrát, poprvé zakucka na tři a podruhé jede v poho. To je vše nové, svíčky, filtr a palivový systém jsem taky odpustil. A pak během dne to už neudělá. Ještě musím zkusit teplotní čidlo v sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 20. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. červenec 2018 Tak jsme zpět, diagnostika neproběhla, žádná kontrolka nesvítí, není co zjišťovat. Sama zhasla při dalším startu. Od včerejšího pročištění vstřiků a natankování benzínu jsem najel 200 km, auto se chová úplně jinak - jde za plynem, má pravidelný chod, už ani jednou nechcíplo. Je možné, že by se po 200 kilometrech srovnala benzínová mapa? Vyjedu celou nádrž benzínu a pak se uvidí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 20. červenec 2018 Sdílet Odesláno 20. červenec 2018 To je Francouz,u mě co jsem vypozoroval tak byl problém se startem na 2-3 pokus,že jsem pořád tankoval benzín po 200-300stovkach a pokud bylo v nádrži min jak 15 litrů zlobilo to,pokud jsem udržoval v nádrži +- 1/2 startoval na brk.... Výjezdi jednu nádrž ještě na benzín,přidal bych tam nějaký čistič vstřiku+do nádrže trochu Myslím Lihu,kterej váže vodu (možná s něčím pletu) a uvidíš pak bych laboroval dál.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 7. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2018 Update: Takže vyjety prakticky 3 plné nádrže benzínu. Chování auta na benzín...no, už bylo i hůř. Vyčištěny vstřiky, vyměněny svíčky - byly čisté, suché, ale pro jistotu. Startuje dlouze, hlavně první denní start, pak se dá říct, že čím častěji, tím lépe startuje. Druhý den se to pakuje... Minimálně jednou za jízdu prostě musí zhasnout! jinak to asi nejde tzn chci přidat, zvedám otáčky, ale motor si to rozmyslí a zhasne. Musím vymáčknout spojku, nechat spadnout otáčky motoru na 0, počkat na rozsvícení STOP a pak teprve můžu nastartovat. Pokud mám rychlost, stačí pustit spojku a nakopne se (.... když nepočkám na STOPku, nereaguje na nic - pedál plynu, startování klíčem ...nic) Velká prdel je, když tam mám jedničku a rozjíždím se třeba do kruháče - to trhne autem tak, že troubím hrudníkem o volant! Jinak neškube, jede plynule, za plynem jde, otáčky se hýbou na volnoběh 810-825, takže asi OK. Na LPG je to horší. Zhasíná prakticky při každé potřebě prudší akcelerace i na neutrál na světlech, takže jezdíme na benzín Asi dvakrát se rozsvítila kontrolka motoru, bohužel při dalším startu už tam chyba není, takže nestíhám zajet na originál dia. Stačil jsem jen Elmem vyčíst chybu "P0215 Pohonná jednotka - chyba selenoidu vypínání motoru". Můj mechanik vůbec netuší, co by to mohlo být takže se vlastně nemůžu pohnout z místa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 8. srpen 2018 Sdílet Odesláno 8. srpen 2018 (upraveno) v serviceboxu je k zavadě psaný toto: P0215 Elektromagnetický ventil vypínání přívodu paliva : Porucha a/nebo elektrická závada možné příčiny: - Elektrický svazek - Elektromagnetický ventil vypínání přívodu paliva - Počítač řízení motoru Upraveno 8. srpen 2018 uživatelem čakom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 8. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2018 Díky... Pro mě ne moc pozitivní zpráva... Vypadá to tedy opravdu na vadu v BSI. Možnost výměny mi nikdo nepotvrdil (i když se jich na netu válí spousta)... tak to je nemilé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 12. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2018 Ještě jedna otázka... BSM pod kapotou v motorovém prostoru se nechá vyměnit kus za kus? Viděl jsem na YT rusáky, jak to jen tak prohodili u Citroenu a jeli... mohlo by to jít tedy i u Peugeotu? Nemá někdo zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janca307 Odesláno 12. srpen 2018 Sdílet Odesláno 12. srpen 2018 Má zkušenost s netahnutim a zhasinanim, auto z prvu ani nastartovat nechtělo a baterka byla v pořádku (sic u jineho vozu ale francouze) Vyměnili se svíčky a dal se nový rozdělovač a pak už byl v cajku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 12. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2018 Viz někde o pár příspěvků dříve.... Toto už jsme zkoušeli, bohužel bez efektu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 20. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2018 Update: Tak v motorovém prostoru rozebrána (jak moc se nechala) deska s pojistkami a nějakými relé. Jednotku ještě nemám, tak není co vyměnit, ale prý to jde bez problémů. Relátka jsem všechny vyměnil, kontakty prostříkl, bohužel žádná změna. Auto stále startuje dlouze, při akceleraci stále zhasíná a to na obě paliva. Rozsvítila se opět kontrolka motoru a to s novou chybou P0606 Pohonná jednotka ECM/PCM procesor..... po dvou startech zase zhasla Někdy před startem ukáže nulovou hladinu oleje v motoru, ale stačí vytáhnou a zase vsunout klíč a ukáže správně. Tak nevím BSI u nohou řidiče??? Ale ta jen tak vyměnit asi nepůjde, bez párování.. a nebo ECU motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 24. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2018 Tak se mi naskytla možnost získat celou sadu - ECU, BSI i klič zapalování...tak zkusím výměnu. Hledal jsem tu návod na rozebrání spínačky, měl jsem pocit, že tu někde byl, ale marně Nemá někdo link na postup výměny spínačky? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 24. srpen 2018 Sdílet Odesláno 24. srpen 2018 proč chceš měnit spínačku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 24. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2018 (upraveno) Mám namysli kroužek imobilizéru a zámek. Bude k tomu i klíč.... Upraveno 24. srpen 2018 uživatelem Slayer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 25. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2018 Takže... Pán stihl prodat BSI dalšímu zájemci (získal 300 navíc, proč ne, že ) Vzal jsem tedy ECU a imobilizér do klíče i s cívkou. Vše vyměnil, ale startovat nelze.... Svítí ikona klíče na palubovce... počítám že jde o nesoulad mezi ECUa BSI.... Takže sháním schopného technika s diag, který by to uměl spárovat.... Znáte někdo? Klidně přijedu přes celou republiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 4. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2018 Update: Našel jsem autoelektrikáře (ve F-M), který tomu rozumí... skoukl to, doporučil ještě výměnu multifunkčního relé u ECU - bohužel bez efektu. Auto zhasíná. Měl bych se přes něj dostat k někomu, kdo si tyká s diag a rozumí Peugeotům. Pokud se potvrdí chyby v Ecu či BSI tak je prý schopen uvést je do stavu "virgin" a pak napárovat do auta. Tož uvidíme. Zatím tedy beze změny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.