Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 2.0 16v RFN netáhne a zhasne


Slayer

Recommended Posts

Tak to netuším, kde najdu :( je to motor 2.0 rfn. 

Volal jsem do servisu, mají origo pp2000, pugy dělají, ale pán na mě vůbec nepůsobil, že by věděl kde co najde v onom softwaru... 

Neporadí někdo cestu, kam se prokousat ohledně těch adaptací? Zítra na ráno jsem se objednal... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš motor řadu ew?teď u manželky řeším taky ranní starty ,že startujeme na 2-3 naskočí a zdechne,ale otáčky takhle nelitaji a táhne normálně....ale problém je většinou v létě ,kdy auto přepíná hned na lpg.kdyz se jezdí a není teplo  tak auto jede na benzín cca 2-5 km a po zbytek roku to chodí adekvátně.koupil bych benzín 98 půl nádrže a zkusil jezdit jen na benzín,než začnu laborovat...svítí ti hladový oko nemáš tam 5l benzínu viď?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně nám takhle začalo zlobit Áčko, ráno se startuje nadvakrát, poprvé zakucka na tři a podruhé jede v poho. To je vše nové, svíčky, filtr  a palivový systém jsem taky odpustil. A pak během dne to už neudělá. Ještě musím zkusit teplotní čidlo v sání. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsme zpět, diagnostika neproběhla, žádná kontrolka nesvítí, není co zjišťovat. Sama zhasla při dalším startu. 

Od včerejšího pročištění vstřiků a natankování benzínu jsem najel 200 km, auto se chová úplně jinak - jde za plynem, má pravidelný chod, už ani jednou nechcíplo. Je možné, že by se po 200 kilometrech srovnala benzínová mapa? Vyjedu celou nádrž benzínu a pak se uvidí... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je Francouz,u mě co jsem vypozoroval tak byl problém se startem na 2-3 pokus,že jsem pořád tankoval benzín po 200-300stovkach a pokud bylo v nádrži min jak 15 litrů zlobilo to,pokud jsem udržoval v nádrži +- 1/2 startoval na brk....

Výjezdi jednu nádrž ještě na benzín,přidal bych tam nějaký čistič vstřiku+do nádrže trochu Myslím Lihu,kterej váže vodu (možná s něčím pletu) a uvidíš pak bych laboroval dál....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Update:

Takže vyjety prakticky 3 plné nádrže benzínu. Chování auta na benzín...no, už bylo i hůř. Vyčištěny vstřiky, vyměněny svíčky - byly čisté, suché, ale pro jistotu.

Startuje dlouze, hlavně první denní start, pak se dá říct, že čím častěji, tím lépe startuje. Druhý den se to pakuje...

Minimálně jednou za jízdu prostě musí zhasnout! jinak to asi nejde  :nevim  tzn chci přidat, zvedám otáčky, ale motor si to rozmyslí a zhasne. Musím vymáčknout spojku, nechat spadnout otáčky motoru na 0, počkat na rozsvícení STOP a pak teprve můžu nastartovat. Pokud mám rychlost, stačí pustit spojku a nakopne se (.... když nepočkám na STOPku,  nereaguje na nic - pedál plynu, startování klíčem ...nic) Velká prdel je, když tam mám jedničku a rozjíždím se třeba do kruháče  - to trhne autem tak, že troubím hrudníkem o volant!

Jinak neškube, jede plynule, za plynem jde, otáčky se hýbou na volnoběh 810-825, takže asi OK.

Na LPG je to horší. Zhasíná prakticky při každé potřebě prudší akcelerace i na neutrál na světlech, takže jezdíme na benzín :grr

Asi dvakrát se rozsvítila kontrolka motoru, bohužel při dalším startu už tam chyba není, takže nestíhám zajet na originál dia. Stačil jsem jen Elmem vyčíst chybu "P0215 Pohonná jednotka - chyba selenoidu vypínání motoru". Můj mechanik vůbec netuší, co by to mohlo být :grr takže se vlastně nemůžu pohnout z místa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v serviceboxu je k zavadě psaný toto:
P0215     Elektromagnetický ventil vypínání přívodu paliva : Porucha a/nebo elektrická závada   
možné příčiny:
 - Elektrický svazek
- Elektromagnetický ventil vypínání přívodu paliva
- Počítač řízení motoru

Upraveno uživatelem čakom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Update:

Tak v motorovém prostoru rozebrána (jak moc se nechala) deska s pojistkami a nějakými relé. Jednotku ještě nemám, tak není co vyměnit, ale prý to jde bez problémů. Relátka jsem všechny vyměnil, kontakty prostříkl, bohužel žádná změna.

Auto stále startuje dlouze, při akceleraci stále zhasíná a to na obě paliva.

Rozsvítila se opět kontrolka motoru a to s novou chybou P0606 Pohonná jednotka ECM/PCM procesor..... po dvou startech zase zhasla

Někdy před startem ukáže nulovou hladinu oleje v motoru, ale stačí vytáhnou a zase vsunout klíč a ukáže správně.

Tak nevím :(

BSI u nohou řidiče??? Ale ta jen tak vyměnit asi nepůjde, bez párování.. a nebo ECU motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se mi naskytla možnost získat celou sadu - ECU, BSI i klič zapalování...tak zkusím výměnu.

Hledal jsem tu návod na rozebrání spínačky, měl jsem pocit, že tu někde byl, ale marně :(

Nemá někdo link na postup výměny spínačky?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže...

Pán stihl prodat BSI dalšímu zájemci (získal 300 navíc, proč ne, že :() Vzal jsem tedy ECU a imobilizér do klíče i s cívkou. Vše vyměnil, ale startovat nelze.... Svítí ikona klíče na palubovce... počítám že jde o nesoulad mezi ECUa BSI.... Takže sháním schopného technika s diag, který by to uměl spárovat.... Znáte někdo? Klidně přijedu přes celou republiku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Update:

Našel jsem autoelektrikáře (ve F-M), který tomu rozumí... skoukl to, doporučil ještě výměnu multifunkčního relé u ECU - bohužel bez efektu. Auto zhasíná. Měl bych se přes něj dostat k někomu, kdo si tyká s diag a rozumí Peugeotům.

Pokud se potvrdí chyby v Ecu či BSI tak je prý schopen uvést je do stavu "virgin" a pak napárovat do auta.

Tož uvidíme. Zatím tedy beze změny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...