m4rt4s Odesláno 27. únor 2018 Sdílet Odesláno 27. únor 2018 Ahoj, mám problém s Peugeotem 306 rok 98 motor 1.6i 65kW. při startu auto chytne a hned chcípne, pak už nenaskočí kontrokly na palubovce a netočí starter. Našel jsem shořelou pojistku 40A (v motorovým prostoru), po hodine hledání na netu jsem našel jen, že to je pojistka spínače zapalování (asi špatnej přkelad). Nevíte k čemu pojistka slouží ? kde hledat problém ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 27. únor 2018 Sdílet Odesláno 27. únor 2018 Pojistka č. 3? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m4rt4s Odesláno 28. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2018 Špatně jsem to popsal, je to pojistka 40A maxi, je to ten druhej pojistkové box, co jsou v něm ty obrovský pojistky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m4rt4s Odesláno 28. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2018 Tak jsem na to dneska koukal, nechal jsem to v dílně ohřát, byla tam náhradní pojistka 60A tak jsem ji tam dal a normálně to chytlo a vrčelo. Dal jsem novou pojistku 40A a taky pohoda. Byl přejetej olej o 2000km tak jsem ho vyměnil a byla tam 10w40 a podle Q8oils tam patří 5w40. Má to dělá něj motor tak si myslím, že jak mrzlo a byl tam hustší olej, tak starý komponenty maj větší odběr. Na to k čemu je pojistka jsem nepřišel, ale když se vyndá tak nejdou budíky a netočí ani startér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 28. únor 2018 Sdílet Odesláno 28. únor 2018 Teda nevím, ale celou dobu dávám taky 10w40. V jakým stavu je samotný startér? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.