Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P307 1.6 HDI - chcipne po pár metrech


mateskuci91

Recommended Posts

Dobrý den všem,

od prosince jsem šťastným majitelem P307 1.6 HDI 80 kw r.v. 2005 a do včerejška jsem neměl žádný problém. Ale včera, kdy bylo -20°C jsem v pořádku nastartoval, nechal motor bežet cca 5 minut na volnoběh a vyrazil do práce. Po cca 3 km motor sám od sebe chcípnul, rozsvítila se kontrola motoru a PC zahlásil Depollution system failed. Po cca 1 minutě jsem nastartoval a dojel opět cca 3 km a motor zase zdechnul. Tímto stylem jsem dojel do práce(cca 10 km) a nechal auto do odpoledne. Po práci jsem v pořádku nastartoval, dojel domů a vyrazil na nákup. Auto jelo normálně, na benzině jsem koupil pro jistotu aditiva do nafty a dotankoval Verva Diesel. Auto celou dobu jelo OK, jen stále svítila chyba. Ptal jsem v Peugeot Jindřichuův Hradec a bylo mi řečeno že je třeba jen chybu smazat z PC. 

Dnes ráno -15°C, auto chytlo krásně a po ujetí 100m ten samý problém jako včera. Neví někdo co by to mohlo být?  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může to být více věcí, ale podle mne něco okolo snimače tlaku v rampě a nebo regulátor tlaku.

Když dáš hledat, určitě je to tu někdo popsané. Já měl na svém motoru také tuto závadu a u mně se jednalo o vadný konektor na snímači tlaku railu. Docela by napověděla diagnostika. Já měl chybu P0192 nebo P0193, z hlavy nevím. Tipnul bych si nízký tlak paliva.

Symptomy to samé co u tebe. Někdy to dokonce jelo i týden v kuse.

Pokud nevíš, kdys naposledy měnil palivový filtr, tak jej můžeš preventivně vyměnit. V té zimě by to mohlo být způsobeno i jím. Zvláště pokud ti to dělá hlavně studené. Je tam sice předehřev, ale -20 dokáže s biosložkou v naftě divy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na dia bych se měl dostat ke známýmu odpoledne, mezitím čekám na souseda, až bude v dílně, jestli on tam něco nenajde. Konektory zkouknu, díky za tip.

Filtr je novej - výměna začátek ledna. Po koupi auta jsem nechal udělat rozvody, ojel a všechny filtry. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj otec před 3 týdmy také nečekaně měnil palivový filtr na C4 Aircross 1,6 hdi. Jemu to dělalo to, že auto sice jelo, ale bylo děsně líné a někdy přitom chcíplo. Po výměnně filtru zase OK. U něj byl asi problém v tom, že natankoval nějakou sračku místo nafty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To s zamrzlym palivem mě napadlo včera, takže jsem dal do nafty aditiva a doufal že to bude ok. Co jsem zatím mluvil se sousedem-automechanikem , tak říkal že tam někde může být nějaký ztuhlý bordel a nafta pak v -15°C neproteče. Za chvíli jedu za ním, tak uvidím.(jestli tam vůbec dojedu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To uz ked zamrzla a nalejes tam aditivum ti nepomoze, lebo to aditivum sa zmiesa iba s tekutym palivom. Dat to do teplej garaze, alebo v nejakych garazach nakupneho centra, ak maju kryte, aspon na par hodin. Natankovat kvalitnu naftu niekde kde je vacsi pohyb aut a naliat aditivum a pojazdit, aby sa to dobre zmiesalo.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, děkuji všem za rady. Teď jsem auto přivez domů, celý den bylo vy vytápěné dílně a komplet se vyčistil přivod paliva a sítko v nádrži - trochu bordela tam bylo. Auto jelo krásně, uvidím ráno. Diagnostika dneska nevyšla, sem domluvený na zítra - je třeba smazat chybu a uvidím jestli neřekne ještě něco jinýho. 

Jinak jako pokus mám ten trošek nafty z trubek ve sklenici venku, uvidím jak bude ráno vypadat. 

Co se týče filtru, uvidím co to bude dělat, je měsíc starej a ani teďka nemám zrovna nikoho, kdo by ho vyměnil, ale věřím že už to snad bude ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobré ráno všem,

tak po včerejší pohodové projížďce dnes opět auto po chvíli jizdy chcíplo. Naftou to nejspíš nebude, to co bylo včera v hadicím bylol ve sklenici vedle auta - ráno -16°C a nafta tekutá, nějak extra nezakalená. Dnes budu pokračovat v hledání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Podobne se stalo dnes me....do vcera v pohode...vecer jsem dotankoval naftu...rano vyjedu nakoupit ujedu par km...a u kramu uz jen tocilo a nechtelo chytit...nakonec chytlo stylem jak kdyz nejde nafta....balonek na pumpovani uplne mekej....auto melo i slabsi tah.....dg nic neukazala.....po hodine zase tocim a nic....balonek zase mekej...musel jsem pumpovat dost...po delsim toceni to chytlo......zkusim zitra koupit novej palivovej filtr jestli se neucpal...no nevim....hadicky jsem prosel a nic........kdo mate zkusenost muze to byt i netesnym vstrikem ze by tak rychle padla nafta...??? Zase ale za jizdy kdyz uz to chytne tak nema potrebny tah...bych se priklanel k tomu filtru a vecernimu tankovani...Mol...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...