Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zjištění výbavy podle VIN


Recommended Posts

Ale jen při startování když je auto zahřáté!Když je studené tak je to v pohodě.Začalo to najednou z ničeho nic.A ještě se drží motor i když je pak teplý na volnoběh na 1500 otáčkách což taky nebylo.Chytne to jen když přidám hodně plynu a vypadá to jakoby to střílelo do výfuku a zakouří se!Na co bych s měl podívat?Předem díky za info

Upraveno uživatelem Péťa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak mi v jednom nejmenovaném "autorizovaném" servise nic nezjistili. 1.nenašli zásuvku na diagnostiku 2.Mi tvrdili že tam chybí kat :-) Když tam nikdy nebyl,alespoň dle toho co jsem zjistil. No vyměnili jednu podtlakovou hadici a to bylo všechno.Tím otevíráním přívodu vzduchu to není.Měřili jsme to a vypadá to že to funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prý by měl být za předním světlem.Jenže tam nic není.Je tam krabice s relátky,a pár káblíků + napájecí kabely,které vedou všude možně,ale nic co vypadá jako konektor o kterém by bylo jasné že je na diagnostiku.No nenašel jsem ani žaden káblík,který by vypadal,že by měl přijít do té lambdy.Kudma je vyveden? třeba ho pak najdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se toho kabelu od lambdy tyka: je vedeny nekde od lambdy, protahnuty kolem prepazky mezi motorem a ridicem smerem k posilovaci brzd a napojene do svazku to bylo nekde za levym prednim svetlem (spis mozna nekde nad prevodovkou?) do nejakych blbinek, co vedou od filtru s aktivnim uhlim (ani nevim jakou to ma funkci)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A právě když tam ta lambda není,tak není odkud vycházet.Nikde jsem tam nenašel z těch svazků vývod který by nebyl zapojen a přitom to vypadá ,že ta el. je originál!Už to vůbec nechápu.Hlavně mě sere že to chytrolíni v Peugeotu nejsou schopni najít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Harry: do českých papírů se vůbec nedívej, to S2 tam může být jen kvůli přihlášce. Sám občas objevím v papírech taková kouzla, že nad tím dlouho kroutím hlavou. Buď by to muselo být v orig. německém TP, jestli jej máš, anebo ještě lépe - stav se v autoriz. prodejně nebo servisu a nech si to vyjet podle VINu, co v tom vlastně má být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je to,že mi tvrdili dle Vin že takové auto se vůbec neprodalo.No nevím,mám ty čísla ověřené od kamaráda "krimi" a ten mi zjistil podrobně celý životopis toho auta :-) Sem až čučel.No a v servise když jsem to chtěl diagnostikovat nenašli konektor kterým se to měří a tvrdí mi že jednotka nedostává správná data "chybí Vám kat a lambda"...no když se to dělalo bez toho,tak jí to asi nemůže chybět?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

A ještě jedna věc.... když se dává nové těsnění pod hlavu.....

Někdo doporučuje namazat jej vazelínou - prý se lépe přilepí a líp to těsní.

V knížce o pežotech však píšou, že v žádné případě nic takového nedělat :(

Tak v tom mám teď chaos :mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...