Přejít na obsah
Harry

Zjištění výbavy podle VIN

Recommended Posts

Ale jen při startování když je auto zahřáté!Když je studené tak je to v pohodě.Začalo to najednou z ničeho nic.A ještě se drží motor i když je pak teplý na volnoběh na 1500 otáčkách což taky nebylo.Chytne to jen když přidám hodně plynu a vypadá to jakoby to střílelo do výfuku a zakouří se!Na co bych s měl podívat?Předem díky za info

Upraveno uživatelem minimaxa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nekde se to tu uz resilo.... myslim, ze to nakonec bylo nejake cidlo na sani... ted si nejsem jistej....

Zkus se prolistovat servisem, treba to najdes

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No tak mi v jednom nejmenovaném "autorizovaném" servise nic nezjistili. 1.nenašli zásuvku na diagnostiku 2.Mi tvrdili že tam chybí kat :-) Když tam nikdy nebyl,alespoň dle toho co jsem zjistil. No vyměnili jednu podtlakovou hadici a to bylo všechno.Tím otevíráním přívodu vzduchu to není.Měřili jsme to a vypadá to že to funguje.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte nebo nemáte někdo zapojení svazků kabelů u počítače do 205 1.9GTI r.v. 87? nějak předchozí majitel tento kabel "demontoval" a já bych to potřeboval změřit..jenže jak? když není na co ta diagnostika zapíchnout.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jeste neco..... jak ho "vymontoval"? to ho jako odpojil nebo ho proste zrusil a vyhodil uplne z auta....?

Kdyby to blo tak, tak pochybuju, ze to bude jezdit, ne? :mad:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mam to, ale ma to 1,5 MB a je to anglicky.........je to strasnej chaos, ale jak se v tom zorientujes, tak to snad zapojis.....

Je to ve formatu .PDF a je to zkopceny Haynes manual...

jestli chces tak dej vedet

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No vymontoval ten kabel pomocí kterého se to měří.Jinak počítač tam je. Spíše mi chybí lambda :-(

jede to dobře ale asi né na 100% ! takže z 94KW je kdoví kolik :-(

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takze tam chybi zapojit jenom lambdu? On ten kabel k pocitaci je docela silny svazek... takze nevim, jak to presne myslis.

Chtelo by to vysvetlit trochu IDIOTENSICHR :-)) :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

no prý by měl být za předním světlem.Jenže tam nic není.Je tam krabice s relátky,a pár káblíků + napájecí kabely,které vedou všude možně,ale nic co vypadá jako konektor o kterém by bylo jasné že je na diagnostiku.No nenašel jsem ani žaden káblík,který by vypadal,že by měl přijít do té lambdy.Kudma je vyveden? třeba ho pak najdu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Co se toho kabelu od lambdy tyka: je vedeny nekde od lambdy, protahnuty kolem prepazky mezi motorem a ridicem smerem k posilovaci brzd a napojene do svazku to bylo nekde za levym prednim svetlem (spis mozna nekde nad prevodovkou?) do nejakych blbinek, co vedou od filtru s aktivnim uhlim (ani nevim jakou to ma funkci)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A právě když tam ta lambda není,tak není odkud vycházet.Nikde jsem tam nenašel z těch svazků vývod který by nebyl zapojen a přitom to vypadá ,že ta el. je originál!Už to vůbec nechápu.Hlavně mě sere že to chytrolíni v Peugeotu nejsou schopni najít.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Harry: do českých papírů se vůbec nedívej, to S2 tam může být jen kvůli přihlášce. Sám občas objevím v papírech taková kouzla, že nad tím dlouho kroutím hlavou. Buď by to muselo být v orig. německém TP, jestli jej máš, anebo ještě lépe - stav se v autoriz. prodejně nebo servisu a nech si to vyjet podle VINu, co v tom vlastně má být.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No to je to,že mi tvrdili dle Vin že takové auto se vůbec neprodalo.No nevím,mám ty čísla ověřené od kamaráda "krimi" a ten mi zjistil podrobně celý životopis toho auta :-) Sem až čučel.No a v servise když jsem to chtěl diagnostikovat nenašli konektor kterým se to měří a tvrdí mi že jednotka nedostává správná data "chybí Vám kat a lambda"...no když se to dělalo bez toho,tak jí to asi nemůže chybět?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A ještě jedna věc.... když se dává nové těsnění pod hlavu.....

Někdo doporučuje namazat jej vazelínou - prý se lépe přilepí a líp to těsní.

V knížce o pežotech však píšou, že v žádné případě nic takového nedělat :(

Tak v tom mám teď chaos :mad:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×