Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cukanie motora na volnobehu a oneskorena odozva na stlacenie plynu


508swvgj

Recommended Posts

Nazdar chlapi, dnes nastartujem prejdem par km zastavim a s autom zacne cukat na volnobehu, otacky spadnu az pomaly k 500-600 a potom zase vyletia a to kazdych cca 15-20 sekund, tak rozmyslam ze ho prebehnem, dam dvojku a pri stlaceni plynu az na podlahu sa 1.5 sekundy nic nedialo a az potom s nim trhlo a zacal tahat. Motor je 2.0HDI 103kw. Uz pred tym som riesil problem ze skapinal jak nahle sa otacky dotkli volnobehu. To vyriesil mechanik vymenou cerpadla aj s regulatorom tlaku (za repas). Neskor zacal trhat pri akceleracii tak mi zaslepil EGR tyzden dozadu a teraz zase toto... Uz som objednal pp2000 ale kym to dojde nema niekto napad cim by to mohlo byt?

Upraveno uživatelem 508swvgj
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mne to pri pridavani plynu takmer nerobi, vzdy len pri volnobeznych otackach, takze podla diagboxu som si pozeral hodnoty regulacie tlaku paliva a vzdy ked to klesne pod nejakych 800mA tak to zacne trhat a striedavo skakat medzi 780 - 900 az kym sa to neustali na 880mA.

Nejaky expert mi zapisal do diag ze FAP bolo menene, pred 2500km, pricom urcite nebolo tak rozmyslam ci aj toto na to nemoze mat vplyv. Skusal som nejaky test na zistenie zanesenia FAP ale to prakticky nic nerobilo.

Nie som nejaky expert na diagnostiku popravde som s tym robil teraz prvykrat, takze ak by niekto vedel co konkretne a ako pozriet sem s tym. Je to Lexia3 s diagboxom 7.60 alebo nejako tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Mám ty samé problémy, vrcholem před několika dny auto chcípá na volnoběh po pár vteřinách od nastartování. Když se začalo projevovat cukání, nechal sem to v neautorizáku, na diagnostice nic nezjistili, vyměnili paliv.filtr, opraveno, no neopraveno nic..

Tak sem to chtěl opravit sám, ale přišla nemoc, nakonec sem oslovil autorizovaný servis Peugeot Domanský.cz a zvedlo mě to ze židle, kterou tam ani neměli. Otřesný jednání, otřesný zázemí, otřesná měsíční lhůta na příjem vozu do servisu, místo kompletních požadavků z mé strany jakožto klienta, si příjimací technik zapsal pouze diagnostiku s tím, že uvidíme jak to dopadne,jinak asi nemá cenu dělat jarní prohlídku, vyměnit alu zima 17/léto 19, geometrie, rozvody..

Odevzdám auto do servisu bez zbytečných starostí a zase si ho chci s pocitem maximální péče vyzvednou.

Tak mě ten autorizák zklamal, odešel sem z pocitem, že nevím jestli bude o auto dobře postaráno. Zkusím kontaktovat ještě dva autorizáky v mém okolí, doufám, že přístup a termín bude příjemnější.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 30/03/2018 at 8:45 AM, EnzoS said:

Mám ty samé problémy, vrcholem před několika dny auto chcípá na volnoběh po pár vteřinách od nastartování. Když se začalo projevovat cukání, nechal sem to v neautorizáku, na diagnostice nic nezjistili, vyměnili paliv.filtr, opraveno, no neopraveno nic..

 

 

 

Mal som uplne rovnake problemy, nasledovala vymena cerpadla a regulatora tlaku a zatial to drzi aj ked... odvtedy skapal asi 3x ale uz to 2 mesiace budu. Zaselepeny EGR pozeral som aj diag tam ma nastavene fixne hodnoty a hotovo. Skor asi budem mat problem s DPF lebo nejaky umelec mi tam zapisal ze bolo vymenene a nebolo a teraz chudak motor nevie co s tym.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

508swvgj: taky mě napadl filtr pevných částic nebo ta kapalina či co to p508 má.. dneska sem odvezl auto do autorizáku UNI AUTA PEUGEOT a CITROEN s.r.o. Jindřichův Hradec a za 4 hodiny jsem si pro něj jel zpátky.

Jmenované závady se bohužel neprojevovali, občas malé škubnutí. Na autě byl proveden tento servis: testovací jízda(i se mnou osobně), diagnostika-software, geometrie, jarní prohlídky, umytí vozu

Cena: 1.449 Kč

Cesta ze servisu byla bez problému, bez jakéhokoliv problému s cukáním.

Nicméně i přesto všechno se pro svůj klid na ten regulační ventil atp. ještě sám podívám.

 

Říkal sem si, že optimální částku za opravu bych byl ochoten dát 40.000-50.000 Kč a ono tohle :)

Ve škodovce sem dával letos auto za geometrii za 900 a tady za 600.

 

Servis i vzhledem k ceně za služby a rozsah prací doporučuji všemi deseti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

Praveze nie, zavada regulatoru spociva v tom ze to robi len niekedy, ale s takouto zavadou skusenost nemam, vacsinou mi takto auto zvykne blbnut pri nedokoncenej regeneracii vtedy pri jazde v meste s autom hadze ako keby som pustal spojku na hulvata. Mozno skus prebehnut niekde po dialnici na pol hod aby spravilo regeneraciu nechaj vychladnut a uvidis ci to urobi aj po tom.

Upraveno uživatelem 508swvgj
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...