508swvgj Odesláno 22. únor 2018 Sdílet Odesláno 22. únor 2018 (upraveno) Nazdar chlapi, dnes nastartujem prejdem par km zastavim a s autom zacne cukat na volnobehu, otacky spadnu az pomaly k 500-600 a potom zase vyletia a to kazdych cca 15-20 sekund, tak rozmyslam ze ho prebehnem, dam dvojku a pri stlaceni plynu az na podlahu sa 1.5 sekundy nic nedialo a az potom s nim trhlo a zacal tahat. Motor je 2.0HDI 103kw. Uz pred tym som riesil problem ze skapinal jak nahle sa otacky dotkli volnobehu. To vyriesil mechanik vymenou cerpadla aj s regulatorom tlaku (za repas). Neskor zacal trhat pri akceleracii tak mi zaslepil EGR tyzden dozadu a teraz zase toto... Uz som objednal pp2000 ale kym to dojde nema niekto napad cim by to mohlo byt? Upraveno 22. únor 2018 uživatelem 508swvgj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 22. únor 2018 Sdílet Odesláno 22. únor 2018 Problém by mohl být právě v tom zaslepeném EGR, pokud to nebylo softwarově ošetřeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
508swvgj Odesláno 22. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2018 Vraj bolo, za ten tyzden som urobil 2500km a zacalo to az teraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 22. únor 2018 Sdílet Odesláno 22. únor 2018 V každém případě to chce diagnostiku a pak se uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maro407 Odesláno 2. březen 2018 Sdílet Odesláno 2. březen 2018 Mne to tiez robylo osetril som palivovu sustavu tecom 2000 a otacky uz nekolisu,len to cuknutie pri zoslapnuti plneho plynu ostalo.Mam diagbox a tam je vsetko ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
508swvgj Odesláno 9. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2018 No mne to pri pridavani plynu takmer nerobi, vzdy len pri volnobeznych otackach, takze podla diagboxu som si pozeral hodnoty regulacie tlaku paliva a vzdy ked to klesne pod nejakych 800mA tak to zacne trhat a striedavo skakat medzi 780 - 900 az kym sa to neustali na 880mA. Nejaky expert mi zapisal do diag ze FAP bolo menene, pred 2500km, pricom urcite nebolo tak rozmyslam ci aj toto na to nemoze mat vplyv. Skusal som nejaky test na zistenie zanesenia FAP ale to prakticky nic nerobilo. Nie som nejaky expert na diagnostiku popravde som s tym robil teraz prvykrat, takze ak by niekto vedel co konkretne a ako pozriet sem s tym. Je to Lexia3 s diagboxom 7.60 alebo nejako tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EnzoS Odesláno 30. březen 2018 Sdílet Odesláno 30. březen 2018 Mám ty samé problémy, vrcholem před několika dny auto chcípá na volnoběh po pár vteřinách od nastartování. Když se začalo projevovat cukání, nechal sem to v neautorizáku, na diagnostice nic nezjistili, vyměnili paliv.filtr, opraveno, no neopraveno nic.. Tak sem to chtěl opravit sám, ale přišla nemoc, nakonec sem oslovil autorizovaný servis Peugeot Domanský.cz a zvedlo mě to ze židle, kterou tam ani neměli. Otřesný jednání, otřesný zázemí, otřesná měsíční lhůta na příjem vozu do servisu, místo kompletních požadavků z mé strany jakožto klienta, si příjimací technik zapsal pouze diagnostiku s tím, že uvidíme jak to dopadne,jinak asi nemá cenu dělat jarní prohlídku, vyměnit alu zima 17/léto 19, geometrie, rozvody.. Odevzdám auto do servisu bez zbytečných starostí a zase si ho chci s pocitem maximální péče vyzvednou. Tak mě ten autorizák zklamal, odešel sem z pocitem, že nevím jestli bude o auto dobře postaráno. Zkusím kontaktovat ještě dva autorizáky v mém okolí, doufám, že přístup a termín bude příjemnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 30. březen 2018 Sdílet Odesláno 30. březen 2018 Mohl by být problém v nedovírajícím EGR. Chce to ale provést pořádně diagnostiku. Nestačí jenom přečíst paměť závad, ale chce to měřit dynamické parametry za jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
508swvgj Odesláno 1. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2018 On 30/03/2018 at 8:45 AM, EnzoS said: Mám ty samé problémy, vrcholem před několika dny auto chcípá na volnoběh po pár vteřinách od nastartování. Když se začalo projevovat cukání, nechal sem to v neautorizáku, na diagnostice nic nezjistili, vyměnili paliv.filtr, opraveno, no neopraveno nic.. Mal som uplne rovnake problemy, nasledovala vymena cerpadla a regulatora tlaku a zatial to drzi aj ked... odvtedy skapal asi 3x ale uz to 2 mesiace budu. Zaselepeny EGR pozeral som aj diag tam ma nastavene fixne hodnoty a hotovo. Skor asi budem mat problem s DPF lebo nejaky umelec mi tam zapisal ze bolo vymenene a nebolo a teraz chudak motor nevie co s tym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EnzoS Odesláno 11. duben 2018 Sdílet Odesláno 11. duben 2018 508swvgj: taky mě napadl filtr pevných částic nebo ta kapalina či co to p508 má.. dneska sem odvezl auto do autorizáku UNI AUTA PEUGEOT a CITROEN s.r.o. Jindřichův Hradec a za 4 hodiny jsem si pro něj jel zpátky. Jmenované závady se bohužel neprojevovali, občas malé škubnutí. Na autě byl proveden tento servis: testovací jízda(i se mnou osobně), diagnostika-software, geometrie, jarní prohlídky, umytí vozu Cena: 1.449 Kč Cesta ze servisu byla bez problému, bez jakéhokoliv problému s cukáním. Nicméně i přesto všechno se pro svůj klid na ten regulační ventil atp. ještě sám podívám. Říkal sem si, že optimální částku za opravu bych byl ochoten dát 40.000-50.000 Kč a ono tohle Ve škodovce sem dával letos auto za geometrii za 900 a tady za 600. Servis i vzhledem k ceně za služby a rozsah prací doporučuji všemi deseti. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 Zdravím, mne auto začalo v poslednej dobe, hlavne za studena, oneskorene reagovať na stlačenie plynového pedálu, nerobí to vždy ale niekedy musím stlačiť pedál pár centimetrov viac aby zareagoval, diag nič neukázala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alternativ Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 Pokud to pritom cukne, tak by to mohl byt vadny regulator vysokeho tlaku paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 myslím, že to cukne pre náhly nárast otáčok pri dosiahnutí určitej polohy plynového pedála čiže akoby som prudko pridal plyn, ak by to bol regulátor, asi by to robilo stále či? a neukázala by dia závadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
508swvgj Odesláno 31. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 (upraveno) Praveze nie, zavada regulatoru spociva v tom ze to robi len niekedy, ale s takouto zavadou skusenost nemam, vacsinou mi takto auto zvykne blbnut pri nedokoncenej regeneracii vtedy pri jazde v meste s autom hadze ako keby som pustal spojku na hulvata. Mozno skus prebehnut niekde po dialnici na pol hod aby spravilo regeneraciu nechaj vychladnut a uvidis ci to urobi aj po tom. Upraveno 31. prosinec 2018 uživatelem 508swvgj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Nuž skúsiť by som to mohol ale najbližšia diaľnica je vzdialená 40 km (sme na Slovensku ), 407 som mal 8 rokov a takýto problém s regeneráciou som nikdy nemal, hoci je pravda, že to nebol automat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 2. leden 2019 Sdílet Odesláno 2. leden 2019 ešte sa opýtam, nekolísali by v prípade poškodeného regulátora vysokého tlaku paliva. otáčky? lebo u mňa som kolísanie nezaznamenal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alternativ Odesláno 2. leden 2019 Sdílet Odesláno 2. leden 2019 U me otacky nekolisaly, jen to cukalo pri akceleraci v nizkych otackach a byla prodleva v reakci plynoveho pedalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 2. leden 2019 Sdílet Odesláno 2. leden 2019 A robilo ti to stále alebo len niekdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alternativ Odesláno 3. leden 2019 Sdílet Odesláno 3. leden 2019 Tak v 80-ti % akceleraci...postupem casu se to zhorsovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 3. leden 2019 Sdílet Odesláno 3. leden 2019 mne sa zdá, že mi to robí hlavne pri chladnom motore a kde sa ten regulátor nachádza? koľko si zaplatil za nový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.