Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot Rifter na prvních oficiálních fotkách


radim.1008

Recommended Posts

Tak uz mame cennik aj u nas na SK...

co ma fakt pobavilo , tak aj v najvysej vybave akoze GT . je ohrev prednych sedadiel stale za priplatok..ak to spravne chapem ???

zadne sa nekonaju....aj ked ide o rodinne auto....

Dostal som sa cez 28 t €  zo zakladu     1.5 BlueHDi 130k   EAT8 €6.2  Diesel  96 kW / 130 k  automatická 8-st.  23 290 €

co je uz dost a chyba kopec veci co su uz standart....

 

 

rifter-2018-09.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 tak Rifter je už na servisboxu, jak jsem tak koukal, třeba disky si majitelé starších vozů Partner a Berlingo můžou strčit někam (myslím třeba zimní kola), protože ten přešel na pětidíru :grr, bohužel nepasují ani pneumatiky :( (rozměr podle TP)

 

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
  • O 4 měsíce později...

Zdravim panove,

premyslim o koupi Riftera a tak bych se chtel na par veci zeptat zkusenejsich:

Vyber motoru - BENZIN 1,2 PureTech vs DIESEL 1,5 BluHDI 96KW ?

Potrebuji auto, se kterym mohu jet  rano 1km pak udelat 15 minut prestavku a nasledne jet dalsich 7km. Odpoledne se to same opakuje v opacnem poradi. O vikendu pak jednou za cas jedu 100km tam a 100km zpet. Obcas si hodim i vylet 500km tam a 500 zpet. Kvuli kratkym trasam po meste jsem puvodne premyslel o benzinu 1,2, ale je to jen 3 valec a jeste k tomu s primym vstrikovanim. Kdo by si koupil doprovolne ''3noheho psa'', ze? Ale to by se jeste mozna dalo prezit. Nevim, jak je na tom v tomto ohledu presne Peugeot, ale vim, ze u ostatnich vyrobcu je prime vstrikovani po case pricinou problemu s motorem. K tomu si jeste pripocteme filtr pevnych castic a dalsi soucastky, ktere drive znali pouze majitele dieselovych motoru.

Kdyz se divam na soucasne benzinove motory, tak to uz si vazne mohu koupit diesela. Nyni tedy zpracovavam tuto myslenku. Problem s nezahratym motorem na kratke cesty lze udajne vyresit jeho predehrevem (udajne investice +27000). Pak udajne originalni predehrev motoru neumi ohrivat vzduch v kabine a tak se to musi dale prestavet, coz cini dalsi investici. Ve finale se rozdil mezi nejsilnejsim dieselem a 1,2 benzinem vysplha k hranici 100 000. Zajimalo by me tedy, zda se tato investice vyplati. Prece jen porizenim vozu to nekonci, pak nasleduje servis, vyssi pojistka, v nemecku vyssi silnicni dan apod. Jake jsou v tomto ohledu vase zkusenosti a doporuceni?

Koukal jsem na nejakej nemecky automobilovy magazin, kde testovali Riftera 1,2 PureTech Benzin a jezdili s nim v testu za 9,7L na 100km. Predpokladam, ze asi moc nejezdili na skrblika, ale taky  je mi jasne, ze kdyz malej motor dostane cocku nebo se auto nalozi, tak bude zrat vic, nez by zrala silnejsi atmosfera. Koukam na ty motory ze sekacek jiz nejakej patek a tak nejak mi prislo, ze to tak je. Prijde mi, ze kdyz se nalozi dieselove auto, tak spotreba tak rapidne nevzroste ...

Par poznamek na zaver

Do konce mesice je na Riftera sleva, ale nevim, zda se stihnu rozhodnout. Treba se ta sleva bude jeste opakovat. Auto vylozene kupovat nemusim, protoze mam cim jezdit, ale vic prostoru navic by se mi hodilo.Udajne kolem roku 2020, 2021 by mohl prijit novy Dokker od Dacie a treba uz to nebude takovy holobit, ale pouze "poloholobit" :)))). Vyhoda dacie je zaruka 5let a 100 000 km. U peugeotu se da zaruka udajne taky dokoupit. Ma s tim nekdo zkusenosti? Jake tam jsou podminky a plati to po cele evrope?

Predem vsem dekuji za ochotu a cas mi poradit.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono je těžké poradit, když na oba motory nejsou dlouhodobé reference, měl jsem Berlingo v naftě 1.6 --115 koní (údajně nejlepší motor z řady 1.6 HDi) a přes týden po městě, víkend delší trasa a nebyl žádný problém s motorem, spotřeba 5 litrů bez ohledu na naložení, u benzínu 1.2 počítej určitě s vyšší spotřebou, 8 litrů si to vezme určitě, s tím přídavným topením je to tak, jak píšeš, těžké rozhodování :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně mám s Riftrem najeto hodně km.. Se všemi druhy motorizací.. Já osobně bych byla pro 1,5.. 130k. Ale i 75 a 100 bohatě stačí.. Aby tě to odvezlo z bodu A do bodu B. Pokud budeš častěji vozit nafutrovany kufr, tak radši 130k.Bud s 8 stp. automatem nebo 6 stp. manuálem.. 

Ale pozor... Furt, tak kritizovaný benzín 1,2 tříválec.. Není vůbec špatný.. Včera ho v jednom pořadu testovali a dost mu davali na pr.. A nakonec uznali, že to není vůbec špatný ba naopak ho chválili.. 

Já s ním mám najeto dost km.. I s těžkým nákladem a to auto to utáhne v pohodě a šlape jak hodinky.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 hours ago, Verysek said:

Já osobně mám s Riftrem najeto hodně km.. Se všemi druhy motorizací.. Já osobně bych byla pro 1,5.. 130k. Ale i 75 a 100 bohatě stačí.. Aby tě to odvezlo z bodu A do bodu B. Pokud budeš častěji vozit nafutrovany kufr, tak radši 130k.Bud s 8 stp. automatem nebo 6 stp. manuálem.. 

Ale pozor... Furt, tak kritizovaný benzín 1,2 tříválec.. Není vůbec špatný.. Včera ho v jednom pořadu testovali a dost mu davali na pr.. A nakonec uznali, že to není vůbec špatný ba naopak ho chválili.. 

Já s ním mám najeto dost km.. I s těžkým nákladem a to auto to utáhne v pohodě a šlape jak hodinky.. 

Co to bylo za porad? On i Eco boost motor od Fordu byl vychvalovany a ted se tyto motory nejak sypou. Tce u Renaultu je na tom podobne atd. Jeden mechanik mi rikal, ze primovstrikovym benzinum se mam vyhybat, protoze to zadny vyrobce nezvladnul, protoze to z principu veci ani moc zvladnout nelze. Nekteri vyrobci to ted resi kombinaci primovstriku a neprimovstriku ... Z tohoto duvodu se do 1.2 primovstrik benzinu moc nehrnu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...