Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ferryho krabice 806 Quiksilver - STK hotova


Ferry

Recommended Posts

  • O 4 týdny později...

:papaPěkná, moc. Ať slouží bez problémů.I když ji už chvilku máš. Už máš předěláno na LPG, nebo ne. Já se toho ještě nezbavil,ale letos mi skončila platnost nádrže, tak to už musí ven,protože mě čeká technická. Tak kdyby jsi to chtěl za tu demontáž,klidně se mužem domluvit. Místo v garáži již je. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

@adraj  je, ja si to precetl az ted :) Diky za prani. No na montaz LPG se chystam, zatim na to nebyl cas a ani jsem zatim neobjednal sadu, mam v planu STAG Qbox, trochu jsem to taky odkladal, az jak si zena zvykne, kdyby s tim nahodou nechtela jezdit, abych se s tim nemontoval zbytecne, ale uz se vyjadrila, ze je to skvely auto, takze to LPG by se vyplatilo :)

Ty jsi tam mel to AG SGi, vid. No muzu se nekdy u tebe zastavit a pokecame

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Hafity z auta do auta to jde, nicmene musi se k tomu sehnat papir, ze zarizeni bylo demontovano firmou s opravnenim na LPG zarizeni, uredne vymazano z TP darcovskeho auta a pak je mozne provest montaz takoveho zarizeni do auta jineho (opet je pak nutne k zapsani do TP u noveho auta potvrzeni o montazi odbornou firmou, ta provadi i zapis do narodni databaze LPG zarizeni ) no je s tim hafo papirovani a tak se to v praxi casto nedela, taky montazni firma radeji namontuje fungl novou sestavu, nez demontaz montaz stareho zarizeni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Tak dalsi muska se podarila vychytat. Jelikoz k autu byly pri prodeji jen dva obyc klice bez dalkovyho ovladani, musel jsem ho obstarat dodatecne. Puvodne jsem chtel dodelat obyc univerzalni dalku, dokonce jsem ji uz i koupil a pripravil, ale pri me lenosti zapojovat tri draty mi prislo na dlouho :) kdyz jsem zjistil, ze staci sehnat funkcni plosnak origo dalkoveho a jen pres diag sparovat s autem, nebylo co resit. Na vrakaci jsem za 250kc sehnal vnitrek klicku, kterej fungoval, z ciny za 3$ objednal novej obal s planzetou a jelikoz se mi nechtelo ani shanet nejakyho autoklicnika k vybrouseni planzety, vzal jsem jehlovej pilnicek a planzeta byla za hodku hotova v ruce :) Pak uz stacilo jemne doladit primo u zamku a vse funguje, zamyka jak dalkove, tak klicem v zamku, i startuje ve spinacce.

IMG_20181019_125504.jpgPilovani planzety

IMG_20181019_153006.jpgHotovej klic, sice s logem citroen, ale za ty prachy.. :)

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Jak to tak byva, k dloudobe planovane a porad odkladane praci se clovek dostane, az kdyz uz je skoro nebo uplne pozde. Takze dneska v tom hnusnem pocasi jsem se pustil do montaze bufiku. Aspon, ze starsi origo drzaky bufiku od bratranka, z bouraneho jumpyho, jsem stihnul odrezit a natrit, jeste kdyz bylo teplo. Origo vyfuk z jumpyho byl na miste raz dva a stejne tak bufik. Pro dnesek hotovo :) Ted prijde na radu napojeni vody a elektroinstalace a nakonec napojeni potrubi paliva u cerpadla na nadrzi, ktera bude muset dolu, to si ale asi necham nekam na montazni jamu v teple :)

IMG_20181125_120204.jpg

 

IMG_20181125_120220.jpg

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak z casovych duvodu jsem se k dozapojeni bufiku dostal az tenhle vikend. Krome bufiku totiz byly v planu rozvody s vodni pumpou, novy termostat spolu s vymenou naprasknuteho plastovehi kolene vystupu od termostatu a novy chladic, chtel jsem to tedy zvladnout s jednim vypoustenim a odvzdusnovanim.

Rozvody vymeneny vcelku snadno, zadna zaludnost, s chladicem trosku horsi, vytahnout ho ven bez sundavani predni masky byl trosku jezek v kleci, ale nakonec se taky povedlo.

Zbyvalo pak uz jen sundat nadrz, vyjmout cerpadlo paliva, napichnout do jej odebiraci potrubi pro webasto a natahnout k bufiku pod autem.

Ted uz zbyva jen zapojit elektriku, tu mam predpripravenou z origo prestavbove sady, tak to uz bude cista prace :)

IMG_20190119_230648.jpg

IMG_20190119_230709.jpg

IMG_20190119_230537.jpg

IMG_20190119_230600.jpg

IMG_20190120_124238.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Havlicek.Lukas Bohuzel u benzina to na zpatecku nelze, je tam zpetnej ventil. Benzin proste vzdycky jehla 😕

U focusu s peugeoti 1,6hdi to ale ze zpatecky zkusit chci.

U 806, evasionu s Hdi motory to taky bere T-kusem ze zpatecky, hned kousek za pal.filtrem v motorovem prostoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dej adresu, jeden filtr (asi Mann, možná Purflux) ti můžu darovat, koupil jsem si ho kdysi dávno zbytečně.

Já mám totiž Jumpyho se stejným motorem (rok 2004) a ten filtr benzínu nemá. Není nikde, už jsem prolezl všechno co souvisí s palivovou soustavou. Taky jsem si všiml, že ty máš regulátor tlaku paliva u rampy, já ho mám v sacím koši u čerpadla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...