Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

5008, 2.0 Hdi - problém s čidlem diferenciálního tlaku a síť CAN


Playgamer

Recommended Posts

Ahoj, mám problém se svojí 5008. Je to r.v. 2010, 2.0 Hdi 110 kW, najeto cca 146 000.

Koupil jsem v listopadu svojí 5008 pro manželku, od té doby jsme najeli cca 3000 bez problému než odešla před 3 týdny baterie.

Když odešla baterka začalo to házet klasickou chybu engine fault - service needed(nebo tak nějak) a také particle filter clogging.

Po výměně baterie cca 3 dny byla v pořádku a pak opět, zajel jsem tedy do servisu kde jsme zkusili nucenou regeneraci - nepustilo ji to z důvodu snímače tlaku na DPF. Dal jsem tedy čidlo vyměnit ale chyba zůstala stále, přidala se k tomu FAP - nízká hladina. Doplnil jsem a nastavil hladinu před Diagbox(už jsem si ho raději koupil než jezdit 30 km na diag.).

Závada FAP hladiny je pryč ale stále je tam chyba komunikace v mezisystémové síti CAN(při první diag jsme to hledali v peugeot boxu a mělo by to být komunikační chyba mezi komfortními jednotkami - nemělo by to mít na DPF vliv). A další chyba pořád chyba toho snímače diferenciálního tlaku viz foto.

Můžete mne nasměrovat kde hledat chybu? Vzhledem k změnám hodnot napětí mimo toleranci, je to občasné a začalo to po kiksnutí baterie - není možné, že když klekla nakopla nějakou ŘJ? nebo jestli mám hledat problém v elektrickém rozvodu nebo kde?

Filtr je přicpaný, ale měl by snad ještě chváli vydržet.Mám v plánu jej nechat regenerovat v F. T. G. spol. s r. o. - Cleantaxx - mám na ně dobré reference. Ale nechci to nechat dělat dokud se nezbavím těchto problémů s čidlem atp.

 

Díky za rady

IMG_1345.jpg

IMG_1344.jpg

Upraveno uživatelem Playgamer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jses si jistej ze tam fap je. Jelikoz kdyz nebude rozdilnej tlak rozdilnej z duvodu vykuchani bude hlasit problem s cidlem. Hlavne dneska podvodnici co vykuchaji fap tak pricpou zadni hadicku aby byl rozdil v tlaku a autu to chvilku trva nez to pozna treba 3000km nechci strasit ale ja tento problem mel a trvalo to 4 mesice nez jsem na to prisel. Nastesti jsem na prodejce nastoupil hodne ostre a on auto vzal zpatky a penize vratil i proplatil vsechny faktury ze jsem byl skodnej cca 1500kc ale za 4 mesice je to umerny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to mi ani neříkej ... :( a je nějaká možnost jak to zjistit pomocí diagnostiky nebo tak, aniž bych musel filtr demontovat z vozidla? Já se bojím že se s ním budu asi muset soudit ... protože už při prodeji nějak mimochodem naznačil, že mi dá záruku jenom na vady o kterých věděl a zamlčel :(

Navíc je to docela z ruky - až v Habarticích u hranic s Polskem ale to se nedá nic dělat - kamarád tam bydlí a mají od něj v rodině 3 auta a spokojenost tak jsem si myslel že na tom budu taky tak :(

Zítra zkusím změřit jaké hodnoty čidlo dává - dneska mne skolila chřipka.

Upraveno uživatelem Playgamer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim ze staci si lehnout pod auto vzit kladivko,  bouchnout do nej nesmi zazvonit, musi to byt zvuk bez ozveny, jak ti zazvoni jak zvon je to jasny. nevim jak je to u peugeotu ale mel jsem pred tim ford smax zrovna co jsem vracel tak se hodne kakali hadicky od dpf ke snimaci. v ty diag bych se kouknul na interval jak dlouho neregeneroval a jaky jsou intervali mezi regenerace. A koukni taky na ten tlak v tom snimaci ja tam u 508 mam 6mbar kdyz jde na volno 34% pise zaplneni a odhadovanej ces zivotnosti 112000km a mam najeto 175000km pak ti to pise i obsah popilku tu hodnotu si uz nepamatuji. v nadrzce to ukazuje 560ml toho hnoje a max obem je 2500ml to jsou hodnoty po ktrejch jsem sel dneska ja u me noce 508

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak to mu podekuj. Kdyz nastavil novej fap a nedal ho tam tak je to kok.t. Ridici jednotka ho bere jako novej a je to v hajzlu, proto ti to hazi tu poruchu, filtr je ucpanej v jednotce si mysli ze je novej a cidlo mu hlasi ucpano tak ho vyhodi jako chybu. zkus projit ty hadicky a jeste si klepni do fapu jak zvoni ale tohle prdel nebude. Ja bych pak vyzkousel odpojit obe hadicky od snimace a nastartovat koukal bych na diag co to ukazuje kdyz nulu tak cidlo je ok a melo by to vyhodit poruchu, podprahova ucinost filtru pevnych casti. a od toho bych se odrazil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...