Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Venovo " cé dvojka "


Recommended Posts

Co tohle, místo hasičáku??  https://www.pozary.cz/clanek/42096-fireco-videotest-hasici-koule-elide-fire/

Tu cenu co tam říká nutno brát s rezervou, na webech je to mezi 1000,- až 1200,- kč

 

https://www.hasicskavyzbrojna.cz/automaticky-hasici-system-hasici-koule-elide-fire-akce-do-vyprodani-zasob/d-194694/

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tady je vidět k čemu je hasičak...je tam vidět že auto hoří už plamenem ze spodu...nějaký cakani na kapotu je na prd... 

Odkaz

Zažil jsem na vlastní kůži, a hasit auto jsem ani nezkoušel, byli jiné starosti než se utkat z doutnajicim autem...a to ten cas bezi pak uplne jinak...30 vteřin je mzik...

A když pak člověk vidí jak na to jsou hasiči...ve třech...jeden s hadici..druhý s hasicim přístrojem...A třetí v rukavicích jak kdyby sel tahat žhavý železo z pece...Tak to ani nikdy zkoušet nebudu...i kdyby to auto mělo shořet celý...radši být živ a utéct do bezpečí.. nadýchat se splodin stacite jen během doby než z tý plechovky vylezete...natoz je dýchat při pokusu o hašení...

Hasičak v autě mám...ale jen pro případ, že by byl třeba kdyby v tom autě někdo zůstal...Tak aspoň tam se snažit zachránit život...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

Tak při sobotní přípravě na zimní provoz jsem zjistil že zub času a koroze se podepsal i na mé motokáře. Při zvedání za pravý zadní zvedací bod se ozvala rána a auto propadlo zpět na zem. Včera tady byl dvorní doktor na plechové nemoci zkouknul to a řekl že operace je nevyhnutelná a to co nejdřív aby se to přes zimu nezhoršilo. Takže jak bude mít čas tak provede nápravu bolavého místa. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

právě proto zvedám starší auta výhradně za ramena, pod misky pružin, nápravnice atd., prostě v zaručeně pevném místě, je pravda, že si k tomu musím lehnout, abych zajel zvedákem přesně...,mezi auto a misku zvedáku dávám kus pásové gumy, nebo desku, hokejový puk, takže se nic nedeformuje a zvedák nesjede

včera jsem přezouval na zimní a po práci si uvědomil profesní deformaci--dávám tak zvedák i na nové auto...😉

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak ono ani tomu novýmu autu to neuškodí. Aspoň si člověk na něm zbytečně ty prahy nelisuje a předchází tomu, proč na starším autě ty prahy v 90% případů reznou. Taky bych měl prahy zdravý, jde ale vidět, že ta koroze začíná od míst, kde to někdo bral špatně heverem a prah je tam zdeformovanej. Naštěstí to není zas tak hrozný, díru po mém zvedání jsem nechal opravit a už beru jen za ramena s patřičnou vrstvou gumy na heveru :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já taky normálně auta podkládám za něco pevnějšího než za práh. Ale tady se sešlo víc faktorů proč jsem to neudělal dopoledne jsem auto myl a nechal jsem ho stát na stejném místě a pod autem bylo ještě mokro měl jsem na sobě čerstvě vyprané montérky takže jsem se nechtěl válet v tom mokru a když jsem to zvedal tak volal zákazník že by potřeboval něco poradit tak jsem jednou rukou zvedal auto a druhou telefonoval ( pak že je telefonování nevhodné za volantem) no a bylo to . Na druhou stranu jsem rád že to dopadlo takhle protože na tom konci prahu byli patrné stopy koroze ale tak nějak jsem to pořád odkládal na později až bude víc času a míň práce no a takhle se to bude muset udělat co nejrychleji bez ohledu na to jestli je moc práce a dost času.  Mám slíbeno že teď v sobotu by si na to mohl doktor plechař udělat čas. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to dnes zvednul a trochu očistil aby neměl v sobotu tolik práce ale spíš abych když večer zatopím v dílně tak abych nevycoural teplo když by se tam auto zastrkovalo zejtra nebo v sobotu ráno.

 WP_20191031_12_13_56_Pro.thumb.jpg.8cab0c3473d57e75f2329e99b0aa3f22.jpg

šacoval bych to tak že blbě udělaná antikorozka z fabriky nebo byl tenhle konec prahu už byl měněnej a někdo to odfláknul. Každopádně druhá strana je vcelku zdravá tam jen oškrábnu ten puchýř a snad to půjde zachránit bez nějaký velký chirurgie.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak letošek teda byl v pohodě jeden problém byl ten práh. No doktror plechař to prohlídnul a provizorně opravil s tím že je díra i v podlaze a to se musí vystěhovat koberec aby to nechytlo takže pořádná oprava bude na jaře až bude tepleji. 

Jinak sumář za rok 2019 najeto  cca 3000 km při průměrné spotřebě 6,7 l/100 km 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

No doktor plechař na jaře transplantoval kus plechu já jsem na tom proved nějakou tu kosmetiku. A dnes protože a proto jsem ráno zavezl C2 do dílny potřeboval jsem tam zkouknout pravej přední brzdič. A takhle to skončilo :

WP_20200821_15_23_19_Pro.thumb.jpg.54796d24cc405b9406349c18e77176db.jpg

 

WP_20200821_15_22_51_Pro.thumb.jpg.c73920367f240bcc24a54bd01e2321b4.jpg

 

WP_20200821_15_22_32_Pro.thumb.jpg.9fa2f18d31e0bb884a385ce4153194c0.jpg

 

Auto je ve vzduchu už jsem to tak nějak nahrubo očistil a na zítra přichystal ráno za chládku vlítnu na dutiny a pak vezmu celý spodek. Zjistil jsem že je malí problém na výfuku takže objednám potřebné komponenty a v pondělí nebo úterý podle toho kdy budou dostupné opravím výfuk. A vrátím to na kola. 

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...