Radek Hurvajz Odesláno 29. březen 2019 Sdílet Odesláno 29. březen 2019 (upraveno) Co tohle, místo hasičáku?? https://www.pozary.cz/clanek/42096-fireco-videotest-hasici-koule-elide-fire/ Tu cenu co tam říká nutno brát s rezervou, na webech je to mezi 1000,- až 1200,- kč https://www.hasicskavyzbrojna.cz/automaticky-hasici-system-hasici-koule-elide-fire-akce-do-vyprodani-zasob/d-194694/ Upraveno 29. březen 2019 uživatelem Radek Hurvajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 17. duben 2019 Sdílet Odesláno 17. duben 2019 Tady je vidět k čemu je hasičak...je tam vidět že auto hoří už plamenem ze spodu...nějaký cakani na kapotu je na prd... Odkaz Zažil jsem na vlastní kůži, a hasit auto jsem ani nezkoušel, byli jiné starosti než se utkat z doutnajicim autem...a to ten cas bezi pak uplne jinak...30 vteřin je mzik... A když pak člověk vidí jak na to jsou hasiči...ve třech...jeden s hadici..druhý s hasicim přístrojem...A třetí v rukavicích jak kdyby sel tahat žhavý železo z pece...Tak to ani nikdy zkoušet nebudu...i kdyby to auto mělo shořet celý...radši být živ a utéct do bezpečí.. nadýchat se splodin stacite jen během doby než z tý plechovky vylezete...natoz je dýchat při pokusu o hašení... Hasičak v autě mám...ale jen pro případ, že by byl třeba kdyby v tom autě někdo zůstal...Tak aspoň tam se snažit zachránit život... Rikic339 a Charlie 1 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 21. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2019 Tak při sobotní přípravě na zimní provoz jsem zjistil že zub času a koroze se podepsal i na mé motokáře. Při zvedání za pravý zadní zvedací bod se ozvala rána a auto propadlo zpět na zem. Včera tady byl dvorní doktor na plechové nemoci zkouknul to a řekl že operace je nevyhnutelná a to co nejdřív aby se to přes zimu nezhoršilo. Takže jak bude mít čas tak provede nápravu bolavého místa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. říjen 2019 Sdílet Odesláno 21. říjen 2019 právě proto zvedám starší auta výhradně za ramena, pod misky pružin, nápravnice atd., prostě v zaručeně pevném místě, je pravda, že si k tomu musím lehnout, abych zajel zvedákem přesně...,mezi auto a misku zvedáku dávám kus pásové gumy, nebo desku, hokejový puk, takže se nic nedeformuje a zvedák nesjede včera jsem přezouval na zimní a po práci si uvědomil profesní deformaci--dávám tak zvedák i na nové auto... radim.1008, Péťa, VojtouNerCZ a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Tak ono ani tomu novýmu autu to neuškodí. Aspoň si člověk na něm zbytečně ty prahy nelisuje a předchází tomu, proč na starším autě ty prahy v 90% případů reznou. Taky bych měl prahy zdravý, jde ale vidět, že ta koroze začíná od míst, kde to někdo bral špatně heverem a prah je tam zdeformovanej. Naštěstí to není zas tak hrozný, díru po mém zvedání jsem nechal opravit a už beru jen za ramena s patřičnou vrstvou gumy na heveru Klemoň ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 30. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 No já taky normálně auta podkládám za něco pevnějšího než za práh. Ale tady se sešlo víc faktorů proč jsem to neudělal dopoledne jsem auto myl a nechal jsem ho stát na stejném místě a pod autem bylo ještě mokro měl jsem na sobě čerstvě vyprané montérky takže jsem se nechtěl válet v tom mokru a když jsem to zvedal tak volal zákazník že by potřeboval něco poradit tak jsem jednou rukou zvedal auto a druhou telefonoval ( pak že je telefonování nevhodné za volantem) no a bylo to . Na druhou stranu jsem rád že to dopadlo takhle protože na tom konci prahu byli patrné stopy koroze ale tak nějak jsem to pořád odkládal na později až bude víc času a míň práce no a takhle se to bude muset udělat co nejrychleji bez ohledu na to jestli je moc práce a dost času. Mám slíbeno že teď v sobotu by si na to mohl doktor plechař udělat čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 před 8 minutami, Vena garážmistr napsal: Ale tady se sešlo víc faktorů To znám z "vlastní praxe".... Ten Murphy jeden.... Vena garážmistr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klemoň Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 JOJO viz moje sobotní létání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 31. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 Tak jsem to dnes zvednul a trochu očistil aby neměl v sobotu tolik práce ale spíš abych když večer zatopím v dílně tak abych nevycoural teplo když by se tam auto zastrkovalo zejtra nebo v sobotu ráno. šacoval bych to tak že blbě udělaná antikorozka z fabriky nebo byl tenhle konec prahu už byl měněnej a někdo to odfláknul. Každopádně druhá strana je vcelku zdravá tam jen oškrábnu ten puchýř a snad to půjde zachránit bez nějaký velký chirurgie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 31. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2019 Tak letošek teda byl v pohodě jeden problém byl ten práh. No doktror plechař to prohlídnul a provizorně opravil s tím že je díra i v podlaze a to se musí vystěhovat koberec aby to nechytlo takže pořádná oprava bude na jaře až bude tepleji. Jinak sumář za rok 2019 najeto cca 3000 km při průměrné spotřebě 6,7 l/100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 21. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2020 (upraveno) No doktor plechař na jaře transplantoval kus plechu já jsem na tom proved nějakou tu kosmetiku. A dnes protože a proto jsem ráno zavezl C2 do dílny potřeboval jsem tam zkouknout pravej přední brzdič. A takhle to skončilo : Auto je ve vzduchu už jsem to tak nějak nahrubo očistil a na zítra přichystal ráno za chládku vlítnu na dutiny a pak vezmu celý spodek. Zjistil jsem že je malí problém na výfuku takže objednám potřebné komponenty a v pondělí nebo úterý podle toho kdy budou dostupné opravím výfuk. A vrátím to na kola. Upraveno 21. srpen 2020 uživatelem Vena garážmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 22. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2020 (upraveno) Nástřik hotov: Upraveno 22. srpen 2020 uživatelem Vena garážmistr radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.