Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206HDi 2.0 hučeni převodovky nebo ložiska, poloosa


Cpt._Redeemer

Recommended Posts

Zdravím,

Bohužel moje 206 se pro mě stala extrémní kasičkou. Doufám, že do konce roku vydrží a pak si koupím jiný vůz, ale zatím to tak nevypada. V srpnu mi motor nasal vodu a byl KO. Do te doby jsem se o vůz pečlivě staral a od KO motoru už na to kašlu s chci to auto do zimy dojezdit. Bohužel hraje proti mě. Vymena motoru se vsim moznym me vysla skoro na 20k. Koupil jsem motor z 306HDI, s tim že má najeto 140000. Našel jsem si servis, kde vše trvalo neskutečnou dobu a nic nebylo udělané pořadne. Po vymeně motoru jsem zjistil, ze motor nebude mit 140000 ale spis 410000  ten stary mel najeto cca 240000 a slapal jak hodinky. Ten novy je extremne hlucny, ted v zime mizerne startuje. Asi budou spatne tlaky. Mechanik rikal ze zmeri tlaky a podiva se i na zhavicky. Asi se na oboji vysral, protoze auto nechtelo startovat kdyz bylo 5 stupnu. Tak jsem zhavicky vyndal. Nebyly tam puvodni a jeste byly KO. Tak jsem tam dal ty ze stareho motoru kde byly puvodni BOSH v paradnim stavu a auto lip startuje. Jenze stejne kdyz otocim klickem tak nechce naskocit. Musim cekat az vypne cerpadlo v nadrzi a pak naskoci. U staryho motoru to bylo hned. Tehle motor kdyz je studeny tak rachta, piska, hvizda, syci a buh vi co. Kazdy mi rika z jakyho traktoru tam mam motor. Takze prvni duvod se na auto vykaslat. Ted ho nemam zapsany v TP. Po nekolika mesicich zacla od motoru chcat kapalina. Je praskle nejake koleno, ktere se snad bez vyndani motoru neda vymenit. Takze dolevam kazdych 14 dni chladici kapalinu. Na posledni technicke mi rekli, ze zadni brzdy je potreba vymenit a kdyz mi kamos prezouval auto tak i zadni loziska bude potreba vymenit. Takze brzdy, bubny, loziska a jsem tam za 5k. Predni kotouce sjety, letnaky dojety, zimaky uz maji take posledni sezonu. Ted kdyz brzdim, tak pri brzdeni se mi pomalu rozjizdi zadni sterac a celkove blbne odvetleni patych dveri. Zrejme v ohybu uz budou ty kabely nic moc. No a posledni tresnicka na dortu.

Zaclo se ozyvat hučeni az piskani. Trochu to zni jak kdyby nejake zelezne kolo o neco drhlo. Zacalo se to ozyvat kdyz jsem jel na 4 nebo 5 a zhruba od 70km. Je to nepravidelne. Nekdy je den ze to huci nekdy zas ze ne. Nekdy to huci malo a prerusovane a nekdy to huci, ze jen cekam co se rozlitne. Je to slyset ze predu ale znate jak se v aute vse rozleha. Kazdopadne jsem zkousel vse mozne abych vydedukoval co to je. Takze kdyz jsem treba prislapl brzdu tak furt hucelo, zatahl jsem za jizdy rucku a taky hucelo. Pak kdyz jsem jel tak jsem zmackl spojku a ticho. Pustil spojku a hucelo. Takhle nekolikrat. Taky kdyz to hucelo tak jsem zmackl spojku, vyradil a jel z kopce na neutral tak bylo ticho. Tak jsem si myslek ze to bude prevodovka nebo lozisko na spojce. Jenze pak to zaclo to, ze to hucelo i kdyz jsem zmackl spojku nebo jel na neutral. Hucelo to furt stejne. A to se strida. Nektery den to huci s vymacklou spojkou i s neutralem a nejktery den zas kdyz zmacknu spojku tak to prestane. Takze jsem z toho jelen. Chci to auto dojezdit do konce roku, ale bojim se co je tohle, aby to vubec dojezdilo. Verte ze jsem z toho uz nestastny. Opravite jednu vec a ozve se dalsi. Jeste taky blbne tachometr. Nejdy uplne spadne rucicka a kkesne vykon s po nejake dobe zas naskoci a vykon prida. Je to extremni kasicka. Uz do toho nechci dat ani kacku a chci setrit na jine.

Dekuji za pripadne rady a omlouvam se za diakritiku. Jsem v praci a pisu na mobilu.

Ahoj Lukáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Cpt._Redeemer  tohle musím citovat sorry.... nemusíš!

Nevím co jsi chtěl říci takovým slohem a ještě na mobilu. Myslím si, že stačilo řešit problém hučení. A to jestli to tvoje vyřazování má vliv na hučení a jedeš rovně a nebo zrovna zatáčíš, aby to nebylo ložisko viz výše.

Co tu píšeš za závady jsou normálně běžné. Máš auto budeš vždycky platit (stačí si přečíst třeba moje vlákno...reklama)

A jestli si se staral o auto tím, že jsi ho sem tam umyl a otřel tak to potom jo, to by jsi totiž nikdy nemohl napsat, že kámoš při přezouvání zjistil ....brzdy... brzdy se ze dne na den nezničí.

U motoru mi to je líto, ale tam se musíš rozhodnout jít do nejistoty a vzít nějakej použitej, do kterého nevidíš a nebo jak jsi psal, že jsi se o to auto staral, tak za ty prachy nechat udělat opravu toho původního a dál jezdit a nebo se na to vykašlat a hodit ze skály. Já volil variantu opravy

Upraveno uživatelem minimaxa
odstraněna citace
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

::) je jasne ze si nasrany po tolkych utrapach  a vydajoch  to ti nik neberie 

to tacho ide poriesit  za par korun uz som pisal 

k tomu hucaniu bud spojka alebo prevodovka ,ak to robi prevodovka tak to rok prezije ked tam bude olej

ak spojkove lozisko tak moze a jnemusi vydrzat  vecsinou sa sa rozsype alebo sa prederie cez pritlacny tanier 

ale ty mas taznu spojku takze najskor by vyskocilo z pritlacaku a ostanes visiet

ten olej cekni ako pisal hafity 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

krtek 2: ne ja jen nemám rád lidi co si o sobě myslí buh vi že nespolkli moudrost světa jako John_Ice a přitom si ani pořádně nepřečtou příspěvek.

 

Jinak ano. Auto jsem koupil od souseda když mělo 176 xxx a bylo v pořádku. Pár drobností tam bylo, bohužel to asi zrovna byla hranice, kdy se to auto začlo sypat, takže jsem na tom už vyměnil pomalu všechno co se dalo. Koupil jsem za 30k a myslím, že 60k už jsem do něj dal. Když něco opravíš tak se hned ozve další věc a člověka to už nebaví. Přeji si jen, aby to vydrželo alespon do leta a pak koupim jiné. Jinak děkuji za radu s tim tachometrem, ale ted uz na to fakt kašlu. Oběví se to občas, kdyby to auto mělo budoucnost tak to udělám. Jinak při výměně motoru byla dávána novější spojka. Nebyla nová, ale ložisko pěkně chodilo a přitlačák nebyl téměř vydřený a lamela OK. Zkoušel jsem cestou domu kličkovat a zatěžovat kola při zatáčení, a hluk se neměnil, takže ložisko to asi nebude. Napadlo mě, že na jedné poloose byla trošku prasklá manžeta u kola, tak že by třeba už byl homokinetak suchy, ale to se mi stalo kdysi u favorita a mělo to jiné přiznaky. Mám za to, že i při výměně motoru byl vymenen olej převodovky. Určitě musel, protože když vlastne vytahl poloosy tak musel olej vytect. I tak se podívám jestli se někam neztrácí. Je to tezko diagnostikovatelne. Kdyby to dělalo furt tak zajedu do servisu at na ti cihnou. Jenže stane se, že jeden den to neděla nic. Druhy den zas jo. Pak zas nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 2. 2018 at 16:54, Cpt._Redeemer napsal:

John_Ice: Měl by sis ještě jednou pořádně přečíst, co jsem psal a par reagovat. Pokud nemáš nějaký návrh, co by to mohlo být tak prosím už do tématu nereaguj. Děkuju

měl by jsi přečíst co jsem na to odpověděl 

Píšeš hlavně o tom že máš auto a co s ním mám za problémy není to jen o převodovce, kde ani nejsi jistej, jestli to dělá

... převodovka hučí, neumím to opravit, dám to opravit, umím to opravit, opravím si to sám... olej vyměnit, když to nepomůže jde se dál... nechci vrážet do toho prachy, tak ani nepíšu, že mám něco s autem a jezdím a jezdím a jezdím. Třeba hučí něco jiného. Nevím kde, dám to někomu kdo to umí. Každej ti určitě tu poradí závadu ..hučí až píská ...co by to mohlo být? :myslim  Není to stejná závada jako třeba u 407, která po otevření dveří se sepnou stěrače (stručné a jasné) ale hučí mi auto ...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ozzy56:

Přesně tak. Dřív mě to bavilo opravovat. Měnit tlumiče, ramena a vše možné. Rád jsem se štoural v autě a učil novým věcem. Předloni v dubnu jsem si koupil nové stěrače, dal si tam koženou krásnou žadičku z 1.4HDi a natřel třrmeny a bubny krásnou rudou barvou. Krásně auto uklidil a umyl. Ty rude třmeny vypadaly přes litaky opravdu pěkně. No a za 4 dny mi nedal kluk ve felici přednost a bum. Od te doby už to šlo z kopce. Bohužel už to přešlo unosnou hranici. Jinak to auto spíš dám zlikvidovat, nevim kdo by koupil takový střep. Šetřim na jiné a nejspíš to bude octavie. S francouzi už nechci mít nic společneho. Kolega z prace má dva peugeoty a taky furt jen problémy. Druhý kolega renaulta a taky jen problémy. Jinak ta oprava mě bavila. Vždycky jsem se tešil až přijedu z prace a budu moc montovat :D

 

DSC_1497.JPG

DSC_1498.JPG

DSC_1508.JPG

DSC_1510.JPG

DSC_1516.JPG

DSC_1518.JPG

DSC_1519.JPG

DSC_1520.JPG

DSC_1522.JPG

DSC_1531.JPG

DSC_1533.JPG

DSC_1564 (3).JPG

DSC_1564 (4).JPG

DSC_1564 (5).JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...