Medvěd Odesláno 27. listopad 2020 Sdílet Odesláno 27. listopad 2020 před 7 hodinami, ozzy56 napsal: s baterkama je to těžké , záleží jak jsou používané, myslím krátké vers. dlouhé jízdy, hodně důležitý je stav nabíjecí soustavy v autě atd., no a kvalita jde dolů, jako u všeho..., výrobci nesmějí používat materiály co se osvědčily z důvodu ekologie, nebo jejich současné ceny Částečně s Tebou souhlasím, ale ... Je tu ještě velké B, a to spočívá v různé kvalitě nových AKU dodávaných pod stejnou značkou výrobce. Když jsem nastoupil na VŠCHT, měnil jsem ve Fábii baterku po 12ti letech provozu, v Octavii tuším po 10ti (a to v podstatě preventivně). Nová baterie ve v Octě 4 roky a vypadá to, že zase jde do kopru. Někde jsem četl, že opravdu výrobci baterií posílají automobilkám tzv. "Áčkové" kusy, zatímco běžný prodej snese B i C (samozřejmě nahlas to nikdo nepotvrdí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 28. listopad 2020 Sdílet Odesláno 28. listopad 2020 Ale tak to je i s jinýma dílama. Na Berlingu jsem měl baterku asi 13 roků a tehdy jsem ji měnil taky takříkajíc preventivně a dal jsem ji známýmu ten ji strčil do traktoru a jezdila tam ještě asi 8 let byl to traktor kterej jezdil jakože sezonně takže když byl potřeba tak se dala nabíječka baterka se probrala a vydržela dokud ten traktor byl potřeba každej den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.