kemox Odesláno 3. únor 2018 Sdílet Odesláno 3. únor 2018 Ahoj, doufám že nikdo nebude mít problém že to vše takhle shrnu v jednom příspěvku.. 1. Lexia mi píše závadu na 1. a 2. válaci že prý je nastavení vstřikovače mimo toleranci viz fotky omlouvám se že nejsou screenshoty :/ - hodnoty jsou moc mimo toleranci ? co to znamená ? špatné vstřiky ? za studena má motor tendenci vibrovat 2. při nastavení osobního menu volitelné v RNEGu mi napsalo že komunikace neproběhla ačkoliv jsem dodržel co psali bez economy modu a nastartovano.. jak to dostat z5 ? factory reset jsem zkoušel jak v navi tak skrz diag.. 3. FAP zatím nic nehlásí !!! 85gramů kolik by toho měl vydržet ? včera jsem přidělal LEDku jako indicator regenerace + se snažim sledovat daig jestli nezapnul regeneraci.. Díky moc za každou radu a odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 4. únor 2018 Sdílet Odesláno 4. únor 2018 1. vyzera to , ze boli vstreky menene a po vymene nenakodovane.... 3. kedy ako , mozno 92g cerinu sa uz bude hlasit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 4. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2018 1.ano dával se nový motor - resp předchozí majitel a říkal že 2 vstřiky jsou staré a dva nové - dokodovaní má ještě smysl ? 3. nic potěšujicího.. ale jsem z FAPu docela zmatený.. citroen má 77g regeneraci průměr 300km a už se hlásí.. já mám více popelu a průměr regen. 2x tolik.. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 4. únor 2018 Sdílet Odesláno 4. únor 2018 1 ano treba to spravit , motor sa ukludni , upravi sa spotreba.....no ide o to ci vieme udaje o nich..... papierik uz asi nebude k mani... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 4. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2018 bohužel od vstřiků nemám nic.. myslím si že už nikdo.. je to víc jak rok co to prý bylo dělané - je zápis v TP ta spotřeba by chtěla.. protož pod 7,5 jsem se nedostal klidnou nohou.. resp mám stejný styl jízdy všude a jezdím s C4GP kde je skoro totožný motor a jezdím za 5.9-6.2 a s peugeotem o víc jak litr více.. který je navíc o 100kg lehčí dá se někde zijstit info o vstřikách aby se to dalo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dire Odesláno 6. únor 2018 Sdílet Odesláno 6. únor 2018 (upraveno) na ty hodnoty FAP se ti muzu podivat az budu doma kolik jsem mel ja "mereno cca pred 3 mesici" . Upraveno 6. únor 2018 uživatelem dire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 7. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2018 budu rád díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dire Odesláno 7. únor 2018 Sdílet Odesláno 7. únor 2018 mas to v priloze . Problem byl u mne plnej filtr . FAP.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawito Odesláno 18. březen 2018 Sdílet Odesláno 18. březen 2018 já naštěstí kupoval vstřiky z bouračky která byla skoro nová jeden kousek za 700,- a tak se s nima nemuselo dělat vůbec nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 18. březen 2018 Sdílet Odesláno 18. březen 2018 to mozu byt potom zujimave hodnoty davkovania....hlavne ze vrcis.... je jedno , ci su stare alebo nove....ale ecu nema ako vediet ich mechanicky stav.... cize ako ich ma el. ovladat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawito Odesláno 18. březen 2018 Sdílet Odesláno 18. březen 2018 mě to frčí právě úplně v pohodě ;-) spotřeba úplně normální stejně jako předtím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.