semiis Odesláno 18. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2018 Dopoledne jsem psal mail do Federal Cars Lbc., nějaký pán mi odepsal, ať pošlu VIN, a od té doby (zatím) žádná odpověď. Žhavičky jsem nevyřešil. Po prvním vyhození z emisí a zprovoznění toho OBD2 zmetku jsem chybu smazal, ale cestou na úřad naskočila znova. Když jsem přišel z úřadu, nedalo mi to a smazal jsem jí ještě jednou a už se cestou domů neobjevila, tak jsem to vzal rovnou na STK s myšlenkou, že to při zahřátým motoru znovu nevyhodí a projdu. Na dia na emisích chybu neměl, ale motor vytočit nešel. Řikal jsem mu popravdě jak to je a shodli jsme se, že to žhavičkama na 99% nebude, protože nemaj co dělat s vysokejma otáčkama. Sám řikal, že se mu to ještě nikdy nestalo a že je to divný, mladej kluk. Takže jedině, že by ten motor byl v nějakým "supertajným" nouzovým režimu, kterej nerozsvítí kontrolku motoru ani nevyhodí chybu. Už takhle nechápu, proč mi nesvítila kontrolka motoru poprvý, když jsem tam ty chyby měl... Snad ten člověk ještě něco odepíše, jinak to vidím na cestu "stk od známého automechanika". Je to hnus a rád bych měl s tím omezovačem pravdu a mohl to nějak tomu technikovi na emisích dokázat. To víte, poctivej člověk, ten je všude váženej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 18. leden 2018 Sdílet Odesláno 18. leden 2018 Chyba neni ani v jednotce ani v diagnostice ani v zadnem omezovaci. Nejdriv si odstran chybu ktera ti tam skace s tim vysokym tlakem a pak se zamer na vzduchovy okruh proc ti nejde tocit na 5110 otacek (to je totiz limiter otacek pro 2,2 hdi) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semiis Odesláno 18. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2018 Byla to chyba s nízkým tlakem paliva. Kdysi jsem měl vodu v palivovym filtru. Vypustil jsem ho. Chybu smazal. I kdyby to bylo palivovým filtrem, což aspoň dává smysl, tak pořád nechápu, proč stojící auto udělá 4000 a auto jedoucí 10km/h udělá 5000 otáček... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semiis Odesláno 2. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2018 (upraveno) Omlouvám se, že to po 2 týdnech oživuju, STK mi tedy zařídil známý mechanik, ale chtěl bych jen doplnit info pro případ, že by někdo řešil to samý. Z Federal Cars Praha jsem se dozvěděl, že tento motor žádný omezovač nemá a že se nejspíš jedná o nějakou závadu na motoru. Z Federal Cars Liberec jsem se zase pro změnu dozvěděl, a abych to špatně neinterpretoval, tak to ocituji: "výrobce udává z jakých důvodů jsou omezeny referenční otáčky motoru,ale neudává kterých motorů se to týká.Autorizovanou servisní diagnostikou toto omezení referenčních otáček nelze odblokovat.Bod 6 a 8 v metodickém postupu měření kouřivosti volnou akcelerací se dá vysvětlit i jinak a nebo dát dotaz na příslušnou instituci jak postupovat v tomto případě". Na další dotaz, zdali by bylo možné vystavit papír jako potvrzení, že otáčky omezené jsou, aby mi vrátili na emisích peníze, nepřišla žádná odpověď. Takže suma sumárum jsem z toho jelen a ztratil jsem jeden den ježděním na STK, kde jsem se nedozvěděl o žádné závadě, která by ohrožovala mě nebo ostatní účastníky provozu, ale přesto jsem nemohl projít. Instituce k ničemu, ale na to je náš stát zjevně expert. Upraveno 2. únor 2018 uživatelem semiis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.