Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Květoňova P207 ENVY 1,4HDi


kveton

Recommended Posts

Koupit páčku (objednal jsem za cca 350Kč z ebay), nacvaknout jí do COMu a poprosit @HonzaZ o aktivaci přes Diag, nic víc. Pokud máš diagnostiku, můžeš vypustit HonzuZ :)

Pokud ti to půjde zprovoznit, pak vyříznout díru v krytu pod volantem na páčku a je to, to mě ještě čeká

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě nefunguje, Honza říkal, že bych musel mít bezpečnostní spínač na pedálu plynu, jinak to bude vyhazovat chybu, takže aktivoval jen tempomat. Klidně ale můžeš mít páčku s limiterem, bez něj se dost blbě shání, jen to v té poloze nebude nic dělat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak mám najeto 15tkm, já cca 1500km a musim říct, že mě překvapila velikost toho auta, oproti 206 je citelně větší a k mé postavě i pohodlnější. Co se motoru týče, tak to závoďák teda rozhodně neni, ta 1,4HDi je tak na hraně, ale pro mé užití převážně na každodenní cesty do práce super a spokojenost. Spotřeba teda cca 5l/100km, níž mi to zatím moc nejde, čekal jsem nižší, když s 5008 jezdím za 6l

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako prostorově je 207 super, jen mi chvili trvalo srovnat sedačku vs volant, hledal jsem spravnou polohu i vyškově, nakonec mam sedačku uplně vzadu což je u mně normalní, ale volant jsem musel uplně vytahnout co to šlo, takhle je to ok. Což u 406 bylo uplně jinak, podle mně ma 207 pedaly oproti volantu blíže směrem do auta, nebo nevim. Podotýkám že opěradlo mam skoro kolmo jak má být.

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se svými 185 cm a 115kg se do 207 vejdu v pohodě - dokonce se za mnou dá i sedět. Co mi přijde malé, je prostor na nohy nad pedály - v zimních botách velikosti 46 se občas škrtá o zavěšení pedálu. 

Dcera má na 1.6 Hdi 80 kW spotřebu cca 4.8 l/100km, jezdí ale především Strakonice - Praha (půl cesty silnice I. třídy,  skoro polovina cesty D4 prý se snaží udržet tachometrových do 130 km/h,  pak 10 km Praha). S tím motorem to je pěkná motokára :) - na nedostatek výkonu si nestěžuje (ani já, když mi ho náhodou půjčí)

Za mě 207 povedené autíčko a to Tvoje s tak malým nájezdem úplně. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Podle mých zkušeností VIF začne účinkovat postupně a po ujetí až pár tisíc km, když jej nedáváš o samého začátku. Smysl má jedině, když ho přidáváš trvale dlouhodobě. U mého 2,5 litrového H1 snížil trvale spotřebu asi tak o 0,25 litru ovšem až tak od ujetí 15 tis. km s ním v nádrži. U 1,5 litrové dacie mi spořil cca 0,12 litru. Těch tvých 0,7 mi přijde tak trošku jako řidičská latina. Ale to není hlavní účel, úspora nafty. Důležitější je, že rozpouští úsady a zvyšuje mazivost nafty a tím šetří čerpadla a vstřikovače no a taky sedla ventilů. A to je sekundární úspora na údržbě. Ta přímá úspora je malá, ale postačí k tomu, aby se VIF zaplatil. Používal jsem to u H1 asi 90 tis. km, od nákupu do prodeje, u Dacie Logan MCV asi 160 tis km od nového až do rozvodu, kdy mi s manželkou zmizelo součsně i auto (a v něm i plechovka s VIF). Do Boxera ho budu taky dávat od začátku, ale až od druhého braní. Při prvním, cestou z prodejny, jsem ho neměl s sebou, kdo by se s tím vláčel 40 km vlakem v tašce, že jo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu úsporu přisuzuju spíš lepší naftě než VIFu. VIF budu dávat preventivně a lepší naftu už taky, motor jde opravdu líp, je tižší, svižnější a celkově kultivovanější. V tý naftě jsou fakt rozdíly.

A promiň, ale musel jsem se smát, napsal si to krásně, "od nového do rozvodu, kdy mi s manželkou zmizelo součsně i auto" tos mě fakt pobavil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Dnes jsem konečně nalepil klubovou nálepku, tak už jsem taky poznat :)

Parkovací senzory jsem namontoval už před časem, fungujou celkem obstojně, ikdyž berou snad každou nerovnost na zemi. Pípák byl ale hodně slabej, nebyl skoro vůbec slyšet, tak jsem objednal jinej větší, přeletoval a už je to v pohodě.

Teď zvažuju výměnu repráků, jen potřebuju zjistit jaký obědnat, jakou tam můžu dát montážní hloubku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Dnes jsem se vrhnul na tlumení dveří, vyšel mi matroš na přecní dveře a jedny zadní. Přední se dělaly celkem dobře, ale ty zadní teda mega vopruz, protože je tam strašně málo místa. Bohužel jsem je zapomněl vyfotit, vyfotim až dodělám ty druhý.

Výsledek je znát, jak na zvuku, ten se zlepšil i s origo reprákama a jednak na zvuku zavírání dveří :)

antivibrační desky jsem použil z Ahifi a spotřeba je na přední dveře 1,5 desky a na zadní 1 deska

https://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-isilver-antirust.html

 

Tlumící jsem obědnal z ebay a to mi stačí na všechny dveře

https://www.ebay.com/itm/Fireproofing-Sound-Proofing-Acoustic-KTV-Studio-Wall-Foam-Board-Panel-Absorption/122993970738?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

 

IMG_2900.JPG

IMG_2902.JPG

IMG_2904.JPG

IMG_2906.JPG

IMG_2907.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...