Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 SW r.v.2002 - Netopí.


mishaczek19

Recommended Posts

Ahoj, poprosím o radu, protože už nevím co dál.

Kamarád koupil Peugeot 307 SW r.v. 2002 2.0 HDI 66kW manuální klimatizace. Od začátku netopil a přehříval se, tak jsme vyměnili chladící kapalinu (byl tam pěkný sajrajt), udělali výplach, nový termostat, vyměnil se rezistor motoru topení (jel jen na trojku) a rovnou nový výměník když to bylo rozdělané.  Po složení a odvzdušnění ale stále netopí, ani vlažný vzduch nic. Předtím to ale trochu topilo, sice až po dlouhé jízdě, ale trochu ano. Teď vůbec. Přívodní (spodní) hadice k výměníku je teplá (sice až po nějaké době ale je), výstupní úplně studená. Motor se normálně zahřeje na cca 90 stupňů, poté otevře termostat a teplota klesne na cca 75-80 stupňů.

Napadá vás co může být špatně? Všechno nové a pořád netopí. Díky za každou radu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že se už nepřehřívá ani když mu naložím. Odvzdušnil jsem ještě jednou podle návodu a asi 50x zahýbal s nastavením teploty a už se to roztopilo. Tak nevím jestli byla otevřená klapka nebo zavzdušněné. Začíná to topit za cca 5-6 km (při minus 5 stupních) a zdá se že teplota nekolísá, jen z toho nejde úplně horký vzduch, ale ,,jen" teplý. Prý ty velké diesely moc netopí, tak asi už to je ok. Uvidíme jak bude tepleji a pojede někam dál, jestli se bude přehřívat, tak půjdem po tom čerpadle. Teď se nemá šanci přehřát. Dík za tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
V ‎12‎.‎01‎.‎2018 at 13:23, mishaczek19 napsal:

Ahoj, poprosím o radu, protože už nevím co dál.

Kamarád koupil Peugeot 307 SW r.v. 2002 2.0 HDI 66kW manuální klimatizace. Od začátku netopil a přehříval se, tak jsme vyměnili chladící kapalinu (byl tam pěkný sajrajt), udělali výplach, nový termostat, vyměnil se rezistor motoru topení (jel jen na trojku) a rovnou nový výměník když to bylo rozdělané.  Po složení a odvzdušnění ale stále netopí, ani vlažný vzduch nic. Předtím to ale trochu topilo, sice až po dlouhé jízdě, ale trochu ano. Teď vůbec. Přívodní (spodní) hadice k výměníku je teplá (sice až po nějaké době ale je), výstupní úplně studená. Motor se normálně zahřeje na cca 90 stupňů, poté otevře termostat a teplota klesne na cca 75-80 stupňů.

Napadá vás co může být špatně? Všechno nové a pořád netopí. Díky za každou radu. 

Ahoj, měl jsem tento problém na svém autě a bylo to ucpaný výměník tepla . Taky mi v servisu vyměnili kapalinu, termostat, kontrolovali čerpadlo a stále to netopilo nebo jen málo a pak jsem si našel na internetu že jeden stejný nešťastník vyměnil výměník tepla a bylo to super. Jestli je ucpaný jsme zjistili tak, že se vyndá a pustí se přes něj hadičkou voda. Pokud je proud stejný i na výtoku, tak je v pořádku. Já ho měl ucpaný.

Tak ať se podaří

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...