Lukaydo 407 Odesláno 11. leden 2018 Sdílet Odesláno 11. leden 2018 Cáute chci promerit rele žhaveni pod ridici jednotkou jestli jde proud na žhavičky mam multimetr ale jak ho nastavit a pak jeste co a kde pripojit a kolik to ma ukazovat .. na peugeot 407 1.6hdi 80kw 2006 a to u baterky krabička menši s pojistkama 40kama se taky da promerit bo to pise trvalou zavadu 1351 a pak 2 chyby pridavne topeni-predehřev prechodna zavada asi ta krabicka tušim webesto ani nic takeho nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. leden 2018 Sdílet Odesláno 11. leden 2018 (upraveno) nastavis si volty na meraku jeden hrot na kostru a druhy postupne na kazdu sviecku alebo jej kabel (pri zhaveni) ti bude ukazovat cca 10-11 voltov tym overis rele ,tiez ho mozes zopnut cez diag potom musis odpojit kabel na kazde sviecke alebo na relatku a merias odpor sviecky (nastavis si ohmy na meraku) kazda by mala ukazat nizky odpor do 3 ohmov ak neukaze ziaden sviecka je spalena pri tomto druhom postupe nezhavis pokial ti na sviecky ide len jeden kabel tak musis na kazdej sviecke odpojit ocko a kazdu svieku merat (odpor ) oproti kostre pokial ide na kazdu sviecku osobitne kabel tak staci odpojit konektor z relatka a merias na pinoch v konektore oproti kostre (odpor) Upraveno 11. leden 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 11. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2018 Dík moc uz to chapu a na tom multimetru musi byt Dcv nebo Acv a rozpěti asi kolik? Vim ze u toho odporu pišou 20k ohm a + cerveny jde na žhavicky a -černy kabel na kostru u obou pripadu jo. Ja stim multimetrem jeste nedelal tak se omlouvám aspon uz budu vedet pro přiště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 11. leden 2018 Sdílet Odesláno 11. leden 2018 DCV do 20V staci ACV je stridave - to az budes merit v baraku proc ti to neleze do zasuvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. leden 2018 Sdílet Odesláno 11. leden 2018 (upraveno) tie ohmy nastavis na rozsah 200 na multimetri 20k je zbytocne vela ale mozes aj 20k Upraveno 11. leden 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 11. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2018 Tak zitra a sobotu budu zkouset dík moc za rady sem z toho byl blbej totiz predtim jak jsem si ho pujčil multimetr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. leden 2018 Sdílet Odesláno 11. leden 2018 (upraveno) neni to zas kompikovane ak merias napetie vies ze v aute je 12v tak nastavis na meraku najblizsi (vyssi rozsah) co je 20V potom vies ze je to jednosmerne napetie (DCV) odpor takisto najblizsi (vyssi rozsah)ku 3 ohmom ktore chces pomerat je 200 na meraku tie drahsie meraky maju automaticky rozsah prepinacom navolis len volty a ono si to samo nastavi najblizsi vyssi rozsah pri merani a ukaze ti hodnotu kolko tam je Upraveno 11. leden 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 11. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2018 Tak to ja mam pujčeny ten klasicky s nastavovanim ale tak pohraju si a kdyztak po nadavam jak budu mit nervy u toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 11. leden 2018 Sdílet Odesláno 11. leden 2018 mal by si tam mat toto rele...kazda zhavka ma svoj kabel.....odpoj rele a meraj odpor na pinoch 1-2-6-7 voci kostre.... https://www.fr-auto.sk/fr-auto/eshop/13-1-CITROEN/3006-4-Elektronika-cidla-vahy-ventily/5/320-Rele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 12. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2018 Tak sem zkousel a nejak to prd ukazovalo zitra to zkusim znova ale zkousel sem test drat na + baterky a druhy konec na špičku žhavičky a davala jiskry jen jedna znamena ze 3 sou špatne? Ted to rele otestovat jeste, kdyz otočim kliček do prvni polohy tak se to vypne to rele i napeti nebo to žhavi i treba pul minuty at vim kdybych zas nenameřil nic furt byla 0v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 kym nebudu zhavky ok...cize vymene...rele nezopne...z bezpecnostnych dovodov..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 13. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 13. leden 2018 Sem zkousel to rele jestli dava proud na zhavicky multimetrem a v diagnostice zapnout at rele cvaka tak to slo na 10-11.5v pak zas padalo na 0v a zas na 11v ma to tak byt? Jinak žhavky dratem zajiskřila jen 1 a a multimetrem měla taky jen jedna 1.4ohm a rele konektor sem proměřil na pinech a ani na jednom nic nebylo jen na hruhem kablu bylo 12.5V tak sem z toho ted jelen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 (upraveno) takn asi mas 3 zhavice KO ked som to dobre pochopil Upraveno 13. leden 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 ked si si cez diag spustil cvakanie , tak to potom tak ma byt.....je to ok kvoli baterka a prehriatiu .... vymenit vsetky 4 , kym je este cas...ked sa to odklada nastavaju problemy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 13. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 13. leden 2018 Dobre a co rikate na znacku meyle žhavicky. Proto to resim do brezna mam technickou a s trvalou zavadou neprojdu. A asi to bude i vyreseny problem se startovanim chytne to nekdy na po prve ale nepravidelně 2s pak se to srovná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 (upraveno) no nejde ti funkcia dozhavovvanie co trva cca 2-3 minuty po starte ked je motor zmrznuty(lebo 3 zhavice su ko) takze musi to trochu trkat jak traktor kym sa to neohreje ja mam zhavky ngk a spokojnost Upraveno 13. leden 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 (upraveno) kazdy si davame a obhajujeme tu svoju.....znacku... NGK D-POWER Upraveno 13. leden 2018 uživatelem vladosr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.