Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motor 2.0 HDi 110kw


deny.zb

Recommended Posts

Pokud to auto bude ve slušném stavu (kolik má najeto?), tak neváhej a kup to. Ten motor je hodně dobrej, měl jsem možnost s tím chvíli jezdit a moc mě mrzí, že před 2 roky jsem nevydržel (měl jsem naspěch) a pořídil 308SW s 1,6 HDI. Taky to jezdí pěkně, ale s motorem 2.0 110 kW to je podstatně dynamičtější jízda.

Takže za mě,  pokud je ve slušném stavu, tak neváhej (těch aut s tímto motorem tady moc nejezdí).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Dannym. Mám 2.0 HDI 120 kW, rok 2011 a motor je to fakt skvělej! Mám najeto 400 000 a dělal jsem jenom olej a rozvody ve 210 tkm, teď je jdu dělat podruhé a těším se na každou jízdu. Měnil jsem olej po 30tkm, poslední dvě výměny jsem dělal už po 25tkm a nikdy jsem nemusel olej dolévat! Vůbec se mi s ním nechce rozloučit, ale čas prostě běží. Teď čekám až začne prodej nové 308 SW GT se stejným motorem 133 kW a 8mi stupňovým automatem. Sice v ní už není takový pocit prostoru jako v té mojí, ale bude jezdit parádně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Moc Vám děkuji za odpovědi.

Jde mi hlavně o to, že autem jezdím hlavně do práce sám.

Jezdím cca 20km a to cestou do práce cca půlku z kopce :-).

Jde o to zda se mi auto s takovým motorem vůbec vyplatí pořizovat.Většinou fakt jezdím sám a jestli jedeme s rodinou 3 do roka někam na dovolenou dál naložený tak zda to prostě není zbytečný mít takový auto s 2,0HDi když to z 90% používám sám na dojíždění 20km do práce.

Teď mám 1,6HDi a jsem v celku spokojen, ale nevím zda ten diesel je pro mě tou správnou volbou při pořizování nového auta.

Dokáže mi na tohle někdo odpovědět :-) za každou případnou reakci budu rád.

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám doma 2.0 100kW a 1.6 80kW.

Kupodivu se,alespoň podle budíků, rychleji ohřívá 2.0. Asi to bude tím, že má elektrický předehřev hlavy válců.

Větší problém u Tebe vidím se regenerací FAPu - je třeba si dát pozor při parkování abys ho vždy nepřerušil. Poku to auto potřebuje, tak si ji umí pustit i po 10km, ale jestli za dalších 5 minut odstavíš auto, tak jipřerušíš.  Ale to je stejné jak u 1.6 tak 2.0.

Jen u 2.0 počítej s o něco větší spotřebou - hlavně po městě.  O kolik přesně Ti nepovím, protože porovnávám 1.6 v krátké 207 a 2.0 v 308SW, kde je zase o pár kilo navíc.  Odhad je tak necelého půl litru.

Závěr: Pokud máš k dispozici slušnou 2.0 tak ji ber a neváhej. Je to daleko povedenější motor než 1.6. a užiješ si daleko víc srandy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dvoulitra mám necelé 3 roky. Většinou taky jezdím do práce a sám 18km, cesta tam více z kopce. Ale když pak někam jedeme, je to pohodová jízda a výkon ocením při zrychlení. Regenerace probíhá ca. po 400 až 500km. Nic jiného než 2,0HDi jsem v 308ce ani nechtěl. Průměr mám 5,7/100. Dostal jsem se i pod 5, ale to byla jízda o ničem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...