Jump to content
Maroš

Nizkotlake palivové cerpadlo fault codes P0002, P0089,P1598,P1693...

Recommended Posts

Dobrý večer. Auto za jazdy stratilo ťah. Mal som nadstavenie rýchlosť asi 140km a z ničoho nič sa odpojil tempomat, auto stratilo ťah. Zastavil som na krajnici. Nepravidelný chod motora. Keď som pridal plyn, reakcia bola oneskorená a chod nepravidelný, rýchlosť motora tak max na 2200 rpm. Keď som vypol motor, už nebola možnosť štartovať. Štartér točí, ale auto nenaštartuje. Pripojil som doma diagbox V07.82 a našiel som fault codes: Engine mamagment ECU: P1435 fuel additive system, P0470differential exhaust pressure, U1118communications on the comfort CAN, P1351Pre/post heating relay, P1598cooling circuit by-pass electrovalve, P1693remotely controlled ECU wake up, U2001remotely controlled ECU wake up, P0089 fuel pressure regulation electro valve, P0002 fuel flow regulation solenoid valve.

Vymenil som palivový filter, chcel som skontrolovať palivové čerpadlo v nádrži, lebo nebolo ho počuť pri zapnutí zapaľovania ani keď som dal prec zadnú sedačku. Chcel som zmerať napätie pre čerpadlo, ale na konektore sú len dva káble. Na pozícii pin 5 a 6, ale podľa schémy je to kábel z potenciometru hladiny paliva. Tam som nameral 5V. Nenašiel som napájanie čerpadla. Alebo tam nemám čerpadlo.

Ešte dodám, že diaqbox nenašiel: Power Steering - communication error a ABS or electronic Stability program ECU not recognized (ESP) - tieto zavady su cervenym napisane.

Ďakujem za každý nápad.

Peugeot 407; 2L HDI; 136k, 2005, SW

 

Edited by Maroš

Share this post


Link to post
Share on other sites

nene, některé mají, jiné nemají :)

některé HDi mají od nádrže nízkotlaký okruh--el. čerpadlo tlačí palivo z nádrže do vysokotlakého (vstřikovacího) čerpadla

jiné HDi mají systém dopravy paliva z nádrže založený na sání paliva dopr. čerpadlem k motoru, (dopr. čerpadlo je integrované do vysokotlakého čerpadla)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, dnes som pozrel všetky poistky v motorovom priestore,OK. Nakoľko som sa dozvedel, že tam nie je nizkotlake cerpadlo, tak pravdepodobne to bude problém vo vysokotlakovým čerpadle aj podľa P0002 a P0089Koľko stojí nové? Na nete som videl použité za 4000kc, len oplatí sa to, keď človek nevie koľko má najazdené. Dá sa kúpiť cerpadlo aj inde, ako v Peugeot obchode.? Je viacej výrobcov? Možem použiť iný typ?Ak sa v niečom mýlim opravte má prosim.

Ja mám najazdené 360 000km. Z toho 260 000 som najazdil osobne. Nakoľko som robil vzdialenosti tak 1100 km nemal som žiadne problémy s motorom až do dnes. Musel som meniť dvojhmotak, spojku, ale tak to je spotrebný materiál. Auto má na to právo sa pokaziť, fakt auto slúžilo super. Jediný problém, ktorý som mal bol parkovacie. 

Dakujem za každú odpoved a pomoc

Edited by Maroš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ďakujem. Overiť znamená vymeniť, alebo preberať? Každá takáto rada je super. Niekde som čítal, že servo valve na čerpadle sa dajú preberať, ale nikde som nenašiel údaje.

super chalani dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcel by som sa opýtať. Ten regulátor 1933 41 je priamo na moj typ čerpadla? Nemám možnosť sa pozrieť, aký výrobca je na mojom aute, ale som momentálne v Nemecku a chcel by som si ho objednať. Našiel som ho za 129€ Na ebay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý večer. Tak vymontoval som ten regulátor, ktorý ste poslali na obrázku a bol tam ešte jeden konektor na čerpadle  označené na schéme číslom 1208 vstrekovacie cerpadlo. Pozeral som popis zavady na diagbox a tam je status že je to trvala zavádza a dôvod je spotreba elektrickej energie. Meral som hodnotu odporu cievky na regulátora 2,6 ohm a na tom vstrekovacími čerpadle je 2,9 ohm . Hľadal som nejaké technické údaje o tom senzore, ale nič som nenašiel. Zaujímala má hodnota odporu cievky keďže je v závade definovane spotreba elektrického prúdu. Co hovoríte na tie hodnoty je to Ok? Kúpim ten regulátor a uvidím. Aj tak má zaujíma názor. Možno to niekomu pomôže v budúcnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak vymenil som ten regulátor tlaku paliva za nový, ale auto neštartuje. Najprv som nemohol tou ručnou pumpou dostať palivo do filtra, ale keď som rýchlejšie pumpoval, tak som dostal palivo do filtra a ďalej. Skusal som štartovať tri krát tak dlhšie, ale nič. Máte ešte nejakú radu? Ináč z BSI mám nejaký fault code C403 fuel sender signál open circuit. Môže palivový systém byt zavzdusneny ? Tie kódy P0002 a 0089 su zmazane, ale ako pisem auto 

premyslam, či som niečo zabudol zapojiť, ale dva konektory na pumpe, jeden za filtrom a to bolo všetko.

Edited by Maroš

Share this post


Link to post
Share on other sites

P0002 fuel flow regulation solenoid valve.

ta hlaska neni pre drv ventil

ale pre regulator pritoku paliva ten ventil na vrchu cerpadla 

ale hlasilo to aj drv 

tazko povedat co to moze byt mozno nejake elektricke napajanie spatne ventilov

alebo je ko cerpadlo jak sa pisalo

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som mal vonku aj tento ventil ktorý si zmienil a meral som ho a aj skúšal na baterke a išiel. Našiel som video na nete tam to skúšali na baterku. Ale tie zavady momentálne tam nemám. Len tam pribudla iná C403. Takze mám vymeniť aj ten ventil na hornom čerpadle?  Ten spodný ventil nešiel. Bol ako keby zablokovaný.

Edited by Maroš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...