EwigerKrieger Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Ahoj potřeboval bych pomoci udělalo se zbroušení hlavy a těsnení pod hlavou plus rozvody s novou pumpou mám takový problém že se mě do půl hodiny ztratí vešekerá kapalina v soustavě ale tlakem děje se to při vyšší zátěži (při sepnutí turba) okamžitě se auto začne vařit při přidávání plynu když se sepne turbo je slyšet řachtaví zvuk ale je všude sucho u rozvodů jen je mokro u expanzky ale nezdá se mě že přes uzavřenou expanzku je možno během chvilky ztratit 4L náplně jsem bezradný hadice vše ok k chladiči i do motoru díky zajakékoliv rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Dej aspoň vědět o jakou koloběžku se jedná, ať netápeme.... Je to řádně odvzdušněno na VŠECH místech ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EwigerKrieger Odesláno 5. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2018 2.0 HDi 79kw pardon zapoměl jsem dodat odvzdušnoval jsem na termostatu a na té hadici co vede do spodu airboxu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 když jde voda přes expanzku, zkus nové víčko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EwigerKrieger Odesláno 5. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Jen mě přijde divný že se ztratí 4L vody takovým fofrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Nemáš děravej výměník EGR - voda ? Tudy se taky může ztratit hodně vody ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 před 3 minutami, EwigerKrieger napsal: Jen mě přijde divný že se ztratí 4L vody takovým fofrem když je mokrá expanzka, tak asi vrchem..., píšeš, že se voda ztratí do půlhodiny, to znamená, jak se zvedne tlak v systému, tak zvedni haubnu a koukni, co to dělá, když pomocník přidá plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EwigerKrieger Odesláno 5. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Právě že to nic nedělá jen při jízdě seztrácí když auto stojí nic se neděje to je právě divný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EwigerKrieger Odesláno 5. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2018 před 14 minutami, jarokare napsal: Nemáš děravej výměník EGR - voda ? Tudy se taky může ztratit hodně vody ... To snad ne jak vypadá ten výměník ? ta hadice je zapojená do karoserie a do EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Vypadá takhle , taky by to mohlo přes ten výměník tlakovat do vody a vyházet ji při přetlaku z expanzky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EwigerKrieger Odesláno 5. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2018 (upraveno) Ten jsem měl vyndanej a nikde děravý nebyl i tu hadici jsem zapojil jediný co jsem měl sundaný je ta plechová hadice a ta spona abych to uvnitř vyčistil Upraveno 5. leden 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 To bys ho musel natlakovat , abys zjistil , jestli je nebo není děravej - je to trubka ,která má dva pláště , v tom vnitřním jdou plyny z egru a mezi vnitřkem a vnějším pláštěm jde voda . Ale byl to jenom nápad , nemusí to tím být ... Necituj prosím předchozí příspěvky , porušuješ pravidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EwigerKrieger Odesláno 5. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Pardon jsem nevěděl no já už jsem bezmocnej před rozebráním motoru to nedělalo už nevím nemáte ještě někdo nějaký schéma zapojení hadic od expanzky do chladiče a do motoru ? že bych to odkontroloval jestli není něco špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Tady , ještě by měl být odvzdušňovák na termostatu , jestli si na něj nezapomněl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EwigerKrieger Odesláno 6. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2018 Tlakuje to do expanzky zpátečkou od chladiče ta vrchní hubená hadice a jdou do toho bubliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 6. leden 2018 Sdílet Odesláno 6. leden 2018 Proč byla hlava na zbroušení a pak jestli byla otlakována?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EwigerKrieger Odesláno 6. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2018 (upraveno) Hlava byla na otlakování na broušení protože jsme zjistily že má poškození na nějakých místech Upraveno 6. leden 2018 uživatelem EwigerKrieger Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EwigerKrieger Odesláno 6. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2018 Voda jde ven i když nemá provozní teplotu jdou bubliny z obou hadic v expanzce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 6. leden 2018 Sdílet Odesláno 6. leden 2018 Pak je špatně odvzdušněno nebo je fouklé těsnění/prasklá hlava!! Už jsem tu psal několikrát-studený motor-otevřiít expanzku/chladič a nastartovat,za průběžného dolévání a odvzdušňování-postupně na všech místech (např LFY na X1-hadice vstupu do radiátoru a šroub na termostatu,P-106-hadice do radiátoru, chladič a poslední je termostat) nejlépe až do spuštění sahar-až spustí sahary= je otevřen termostat naplno !!, a pak jdou vidět, pokud je ko hlava -těsnění,bublinky v exp-chladiči (osobně na HDY a LFY-nemám exp.-je integrována do chladiče,jen na RHY je extra exp.nádržka). Jinak na odvzdušněn,aby byl vyšší sloupec hladiny chl.kap. mám udělátko z uřízlé petlahve -hrdlo omotané nějakou samovulkanizační páskou na průměr nalévacího hrdla chladiče (na P-106) něco jak dal video z "jutubka" WiZiPok o pár řádků níže.Až toto uděláš a není závada,pak bude hlůadina stabilní +- daná jen drobným rozdílem díky objemové roztažnosti chl.kap.! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EwigerKrieger Odesláno 6. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2018 Kluci díky za rady nebyli dotaženy šrouby na hlavě povolily se špatným postupem dotažení již netlakuje a voda se neztrácí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.