Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Problém s chladicím okruhem


EwigerKrieger

Recommended Posts

Ahoj potřeboval bych pomoci udělalo se zbroušení hlavy a těsnení pod hlavou plus rozvody s novou pumpou mám takový problém že se mě do půl hodiny ztratí vešekerá kapalina v soustavě ale tlakem děje se to při vyšší zátěži (při sepnutí turba) okamžitě se auto začne vařit při přidávání plynu když se sepne turbo je slyšet řachtaví zvuk ale je všude sucho u rozvodů jen je mokro u expanzky ale nezdá se mě že přes uzavřenou expanzku je možno během chvilky ztratit 4L náplně jsem bezradný hadice vše ok k chladiči i do motoru :( díky zajakékoliv rady 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, EwigerKrieger napsal:

Jen mě přijde divný že se ztratí 4L vody takovým fofrem :( :myslim:myslim 

když je mokrá expanzka, tak asi vrchem..., píšeš, že se voda ztratí do půlhodiny, to znamená, jak se zvedne tlak v systému, tak zvedni haubnu a koukni, co to dělá, když pomocník přidá plyn:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bys ho musel natlakovat , abys zjistil , jestli je nebo není děravej - je to trubka ,která má dva pláště , v tom vnitřním jdou plyny z egru a mezi vnitřkem a vnějším pláštěm jde voda . Ale byl to jenom nápad , nemusí to tím být ...

Necituj prosím předchozí příspěvky , porušuješ pravidla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak je špatně odvzdušněno nebo je fouklé těsnění/prasklá hlava!! Už jsem tu psal několikrát-studený motor-otevřiít expanzku/chladič a nastartovat,za průběžného dolévání a odvzdušňování-postupně na všech místech (např LFY na X1-hadice vstupu do radiátoru a šroub na termostatu,P-106-hadice do radiátoru, chladič a poslední je termostat)  nejlépe až do spuštění sahar-až spustí sahary= je otevřen termostat naplno !!, a pak jdou vidět,   pokud je ko hlava -těsnění,bublinky v exp-chladiči (osobně na HDY a LFY-nemám exp.-je integrována do chladiče,jen na RHY je extra exp.nádržka). Jinak na odvzdušněn,aby byl vyšší sloupec hladiny chl.kap. mám udělátko z uřízlé petlahve -hrdlo omotané nějakou samovulkanizační páskou  na průměr nalévacího hrdla chladiče (na P-106) něco jak dal video z "jutubka" WiZiPok o pár řádků níže.Až toto uděláš a není závada,pak bude hlůadina stabilní +- daná jen drobným rozdílem díky objemové roztažnosti chl.kap.!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...