Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vstřiky 2,0 Hdi Peugeot 807 - náklad na opravu


happycrown

Recommended Posts

před 2 hodinami, oddie napsal:

Ono namaskované vraky zpravidla prodávají ti, co v tom umějí chodit, takže "vrať" se sice snadno řekne, ale podstatně hůř udělá... Obecně s variantou "vrátit" prakticky nepočítám, i když i to se mi už povedlo, ale většinou jak jsou prachy z ruky, tak jsou prostě fuč a smolík.

Té kalkulaci servisu se na rozdíl od ostatních zas tak moc nedivím. Ten servis zjevně nechce riskovat žádné dobrodružství a překvápka, takže zřejmě suše napočítal variantu předek dolů, agregát ven, rezerva na vyndání vstřiků dodavatelsky vytahovákem a výměna všech za tovární repasi Bosch. Že to nějaký kutil možná zvládne tak, že mu ten vstřik půjde vyndat snadno, bude stačit vyměnit špička/špičky a celé se to, když to dobře půjde vejde do 10tis? Vždyť prosím, tak si takového kutila najděte... stejně to už je dávno kategorie auta pro něj.

Tomu rozumim že v servisu napočítali vše jak píšeš. Je pak ale potřeba rozlišit a pohlídat jestli to vše bylo potřeba dělat a jestli potom nenaúčtují těch 60 a neudělají půlku. To je taky běžná praktika když zákazník na cenu kývne. Jak jsem psal bych začal kvalitní diagnostikou a pak třeba výměna jen jednoho vstřiku a to ještě bez vyndavání motoru. Tam potom bude cena opravdu jiná a to myslím i v opravdovém servisu, né u kutila v garáži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

No mám jednu takovou anabázi za sebou Citroen. Potkaný 2,2Hdi 94kW v C8. Vstřiky nešli vyndat, takže motor ven, prolívání nějakým sajrajtem, taky bezůspěšně. Takže hydraulický vytahovák za 1500,- kus vytažení. Samozřejmě se při tom natáhli všechny vstřikovače. To se poznalo až v servisu, kde si za zjištění onoho natažení naúčtovali dalších 6000,-. Výměna vstřikovačů v Peugeotu za repasované, myslím 17 000,-. No a k tomu rozvodová sada, nějaký ty koníky rozlámaný, práce a když už byla dole náprava, tak nějaký ten čep a jedno rameno, nafouknutí klimatizace, volnoběžka alternátoru, mikrořemen. Bylo to bratru za 62 000,- takže se tý ceně ze servisu vůbec nedivím.
Jak píše Oddie, seriozní servis neřekne že to za 20 000,- opraví, když neví co se s tím bude dál dělat.
To je pak akorát zaděláno na problém typu - musíme dát ještě tohle, protože je to špatný.... říkali jste že se do 20 vejdeme, já na to nemám jste zloději... atd.
A taky bych rozhodně nekoukal na každý servis jako na zloděje. Každej má volbu přijmout nabídku, nebo jít dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám takový auto C8 hdi motor RHT  79 KW koupli jen před 4 roky, karoserie netktnutá za 25 tis kč interiere velmislušný

je z toho velmi spolehlivé auti jezdím do Chorvatska  do Rakouska   ale jen díly stály 100 tis Kč, práci  jsem neplatil

dělali jsemo to se švárou, auto jsme rozebrali stálo 2 měsíce od té doby jen jezdí najeto přez 6o tis km

Platit práci navíc v servise tak se to nevyplatí

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, PSA napsal:

Mám takový auto C8 hdi motor RHT  79 KW koupli jen před 4 roky, karoserie netktnutá za 25 tis kč interiere velmislušný

je z toho velmi spolehlivé auti jezdím do Chorvatska  do Rakouska   ale jen díly stály 100 tis Kč, práci  jsem neplatil

dělali jsemo to se švárou, auto jsme rozebrali stálo 2 měsíce od té doby jen jezdí najeto přez 6o tis km

Platit práci navíc v servise tak se to nevyplatí

 

 

Ono se to nevyplatí ani za to co podáváš.

Evidentně máš času nazbyt zabývat se takovouhle opravou u auta které za tohle co jsi dal koupíš hodně slušné. Jináč kdž tyhle nejsou bořené,tak to snad ani rez nezná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Ahoj Oddie, Oldo, Charlie a spol.,

mám zřejmě podobný problém, ale bohužel s tou horší variantou motoru 2.2 Hdi 2004, kde prý ty vstřiky nejdou vyndat (dělá to prý jedna speciální firma, která si účtuje opravdu těch 60 - 70.000,-). V pátek jsem u Benziny načerpala Vervu, asi 2 hodiny jsem bez problémů jezdila po Praze, přes víkend auto stálo a v pondělí jsem nenastartovala. Auto se snažilo hned napoprvé chytnout, ale hned zhaslo a jakoby tam nešla nafta, takže jsem myslela, že zamrzla (o víkendu bylo -13°C), ale bylo mi to divné, protože normálně startovalo i při -15°C. Manžel vymontoval palivový filtr a když ho rozmontoval, vytekl z něj úplný sajrajt, který smrděl jako chcanky (filtr byl přitom měněný v listopadu), takže zkusil do petky nabrat trošku nafty a byla to jen taková světležlutá smradlavá voda  a na dně hnědá sedlina. Včera jsem nechala auto odtáhnout a dnes mi mechanik volal, že se obává, že jsou to vstřiky, protože odčerpal to svinstvo, dal nový filtr, který napustil dobrou naftou a auto stále nechytá (snaží se, ale nechytne), přitom tlak má dobrý (až 400 barů) a diagnostika nic neukázala. Jsem z toho na nervy, jen za minulý rok jsem do něj vrazila 70.000,- a když jsem si konečně libovala, že je všechno v pořádku a doufala, že mi pár let vydrží, tak zase takový průser, a obávám se, že to je ten poslední, protože hodnota oprav už teď silně převýšila hodnotu vozu. Neznáte někdo náhodou někoho, kdo by ty vstřiky uměl vymontovat za nějakou rozumnou cenu, resp. zjistit, který je špatný a případně ho repasovat?

Předem moc děkuji za jakoukoli radu a držte mi palce, aby se ještě ukázalo, že je to jiný problém:papa          Dana                                              

 

 

Upraveno uživatelem DanaM
vypadlo slovo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani na stratsprej to nechytlo, a že ho tam manžel vystříkal půl láhve. Když jsem kto startovala poprvé, hned chytlo a chcíplo, pak jsem vymlátila baterku a i po dobití se to chová stejně. Akorát se mi poslední dobou při každém startování rozsvítil ten červený výstražný trojúhelník (blikačky), takže jsem to pokaždé resetla a byl klid.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to nechyta na start sprej, tak podle mne to asi vstriky nebudou. Ten start sprej tam doda palivo, ktere by melo horet. Hledal bych pricinu jinde. Rozvody nebo pak by jeste mohl byt problem okruh plneni vzduchem - EGR otevren.

 

Ale urcite jsou tady fundovanejsi, snad se taky vyjadri.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji Honzo, no kéž bys měl pravdu, ještě to rychle mechanikovi zavolám, zapomněla jsem mu říct, že jsme zkoušeli ten start sprej. On mi ale říkal, že bude patrně ucpaný nějaký vstřik nebo možná regulace (?), tak se budu modlit, protože na tuhle opravu už fakt nemám nervy ani prachy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako fakt, sprej tam doda palivo, ktere kdyz nebudou fungovat vstriky, tak to je to, co by tam melo chybet. Pokud to tam dodas a stejne to nehori, nepomuzou ani sebelepsi vstriky.

 

Znamy mel taky tenhle motor a byly to u nej rozvody. Ale snad to u tebe nebudou ani rozvody, protoze to tez neni sranda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Honzo, rozvody mám dělané před rokem, ale teď jsem mluvila s mechanikem a řekl mi, že motor běží na 1 válec a tlak jde do vstřiků, ale nejde ven. Prý má obavu, aby to nebyl nějaký řetítek za těmi vstřiky, který mohl přeskočit a tím pádem byse musel vyndat celý motor a hlavně ty vstřiky, které prý vyndat nejdou. Ještě mi řekl, že zkontroluje ty rozvody a zkusí zaslepit ten EGR, a pokud to nebude fungovat, mám si to do týdne odtáhnout, takže by to bylo v háji. Neznám nikoho jiného, kdo by  na to mrknul....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem sam zvedav. A jeste jednou zopakuji, kdyz vstriknes start sprej, je jedno jestli vstrik neco pousti nebo ne. Pokud se oteviraji ventily a toci klika, tak si to ten motor nasaje a ma v nem co horet. 

Jinak divam se, 2 vacky, spojeni retizkem - jestli retizek prdnul, tak se jedna vacka netoci. Nema to nic spolecneho se vstriky. Ale tim padem by motor nenastartoval a jinak rozvod remenu muze byt v poradku.

Kolik to ma najeto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem to před rokem koupila, tak to mělo asi 160.000 km, ale věř tomu. Ale je fakt, že chytalo bez problémů, motor měl docela tichý chod, ale zase to mělo svoje mouchy, takže jsem tam nacpala těch 70.000 (koupila jsem za 72.000) a konečně to bylo vychytané. O těch vačkách mechanik právě mluvil, ale musí jít ven všechno a do toho se už nechce pouštět, protože nemá jistotu, že je to zrovna ono. Štve mě, že jsem se ho nezbavila, dokud jezdilo, ale vypadá skvěle, kožené sedačky, navigace, prostě jsem furt doufala, že to bude OK.

Upraveno uživatelem DanaM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Jak bylo psáno, kdyby byl problém se vstřikama tak by to mělo na sprej určitě chytnout. Takhle jsem se sprejem startoval poměrně dlouho :grr. Spíš bych taky viděl problém buď rozvody a nebo vačka/y. Že byly rozvody dělaný před rokem ještě nemusí nic znamenat. Ale kdyby byl opravdu krom jinýho ještě problém se vstřikama tak se mi ozvi. Mám někde kontakt na chlapíka kterej ty vstřiky tahá za relativně dobrý peníze. V prosinci mi jeden z mojí 807 tahal.

 

Jinak když skočil můj motor tak jsem tam byl za cca 50tis :grr

Upraveno uživatelem Wensdy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...