Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vstřiky 2,0 Hdi Peugeot 807 - náklad na opravu


happycrown

Recommended Posts

Dobrý den všem. Abych řekla upřímně, nevím jestli jsem zralá na panáka něčeho ostřejšího, nebo mám vlčí mlhu. Koupila jsem 807 s motorem 2,0 Hdi s tím, že auto jevilo neklid a bylo mi doporučeno udělat rozvody. S tímto nákladem jsem počítala a částku mám bokem. Jenže....Pominu, že mi během druhé jízdy odešel homokinetický kloub a praskla pružina na předním kole, to jsou položky, které mě nerozhodí. Nicméně dnes si auto přebíral servis odtahovkou, jelikož z důvodu toho kloubu jsem s ním nechtěla jet dalších 40 km do servisu. Bylo mi sděleno, že auto jede jenom na 3 válce, že kouří a zřejmě že odešel vstřik, jelikož se cpe naftou. A teď ta pecka. Tu cenu 10 tisíc za jeden x 4 plus to složité tahání ven celkově asi za 60 tisíc? Jsem z toho úplně mimo. Toto auto jsem si koupila z Landrover Discovery, kde jsem nadávala, že co oprava, to 50 tisíc. Pomalu jsem vyměnila půl auta, když už jsem toho měla dost, jelikož auto více stálo než jezdilo, koupila jsem tohoto mazlíka a těšila se. S autem jsem najela asi 500 km s tím, že jsem si hřála asi 20 tisíc na "základní" opravy po koupi, protože jsem prostě zvyklá, že co koupíme, to se začne sypat. Cena za vstřiky, rozvody, a ty dvě maličkosti na nápravě jsou v tuto chvíli odhadnuté na 80 tisíc. Celkový náklad mi zavolají ze servisu zítra. Bylo mi řečeno, že motory z bouraných aut se se vstřiky neprodávají. Prosím, může mi někdo zodpovědět můj dotaz zda-li běžně platíte takovou částku v případě problémů se vstřiky? Případně zda-li existuje ještě jiná cesta, jak z toho ven? Děkuji moc, stále věřím, že s touto značkou budu kamarádka. Auto je pěkné, prostorné, jezdí se s ním skvěle, ale nečekala bych, že vlítnu do nákladnějších oprav než u šlechetného angličana.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Repasované vstřiky cca 4,5 tis  kus , dále může být špatné  vysokotlaké čerpadlo a čerpadlo v nádrži, tahání vstřiků  ven nemusí být komplikované, nepíšeš  označení motoru ani rok výroby , kolik to má najeto atd

Dále tě může potkat spojka a setrvačník -patrně dvouhmota  možno vyměněnit za jednohmotu, nechci tě strašit záleží kolik to má najeto. Ta cena je dost přemrštěná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neboj zas tak hrozné to nebude,servis te chce natáhnout, protože vidí ze tomu nerozumís....

Za 1.si nech udělat rozpočet kolik to bude stát...

Za 2.je tady servis Nečas Zábřeh,který je solidní a Peugeotum rozumi,dlouholetý člen Olda 607 k nim vozí služební i soukromrz vozy a autům rozumí,tomuto členu se da věřit, servis pomohl i ostatním členům, kteří tam měli auto....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, happycrown napsal:

Toto auto jsem si koupila z Landrover Discovery, kde jsem nadávala, že co oprava, to 50 tisíc. Pomalu jsem vyměnila půl auta, když už jsem toho měla dost, jelikož auto více stálo než jezdilo, koupila jsem tohoto mazlíka a těšila se.

Podlé této informace bych postupoval následovně. 807 bych hodil prodejci zpátky na hlavu a vůbec bych na to víc nesáhl. Do třetice bych se už poučil, nedělal znovu kavku a koupil normální ojetinu ve slušném stavu. Ideálně za pomocí odborníka, když tu past sám nerozeznám :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobré ráno, děkuji všem. Auto je 2,0 Hdi 79 Kw. Najeto má lehce přes 200 tisíc. Když jsem auto kupovala počítala jsem s investicí opravdu mezi 20-30 tisíci, takže tyhle peníze držím i na ruce. Já roční nájezd mám dost vysoký, jezdím 30-35 tisíc ročně, převážně dálky, což v landroveru po těch dálnicích nebylo úplně fajn, nicméně alespoň držel po kopě.

Auto má automatickou převodovku, myslím ten Peugeot a opravdu z toho auta jsem jinak nadšená. Skočit z kostitřasu do toho obýváku a ještě nemuset řadit, pobrat sedm lidí, no to byla moje představa. S autem lítám Ukrajinu, čili od auta vyžaduji, aby drželo, protože tam mi to nikdo moc neopraví. Krasavec to jinak být nemusí. 

Auto opravdu jezdilo. Při koupi kvílel řemen od alternátoru. Auto jelo normálně a bohužel prodejci nemohu ani vytknout to, že by kouřilo. Elektronické funkce kupodivu všechny jdou. Jela jsem s tím domů. Aktuální průměrná spotřeba se autem 7 míst je 8,9 dlouhodobá ta po majiteli, což mi na tak velké auto přišlo normální. K autu mám doložené faktury za posledních šest měsíců v částce 60 tisíc (filtr pevných částic, výměna čidel v nádrži, komplet brzdy včetně kotoučů, hadic pod autem, táhlo ruční brzdy atd. a jiné - nic ale z motoru). Domů tedy v pohodě. Řekla jsem si nechám auto zkouknout v servisu, protože o svá auta se starám. Jela jsem do Prahy, na Karlovarce ta rána a auto začalo křupat - do té doby opravdu nekřupalo. Včera tedy mechanik řekl že odešel (projel se s tím) homokinetický kloub a ulítl kus pružiny. Auto startuje výrobně, z kontrolek nesvítí nic, po nastartování ale motor jakoby převaloval a ten kouř byl jako ze studeného autobusu. Auto jsme nechali nastartované na dvoře a lezli pod autem, řešili jsme naložení na odtah. Auto kouřilo i po zahřátí motoru. Řekl mi tedy tuto zázračnou informaci, naložil auto a odjel.

Všem zatím děkuji. Jak za kontakty, tak za návrhy které přišly do zpráv - jsem ráda, že věc možná bude mít řešení, pořád 20-30 tisíc je jiné než 80 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě jenom upřesním. Ono je to složité. Dnes jen tak "vrátit" něco nejde. Landrovera jsem kupovala za cenu nového auta. Už cestou domů mi svítila půlka palubky, za půl roku šla dvouhmota se spojkou a začalo naše 4 leté soužití. Děkuji těm co se zabývají tématem, myslím že řešit jaké auto jsem koupila (auto jsem při koupi neřídila, ani zkušební jízdu, měla jsem sebou dva lidi) je asi bezpředmětné, je potřeba řešit problém. Nechci se tady zabývat právními spory a svou blbostí, berte to tak, že jestli taková věc šla narafičit, což si myslím, že spíš došlo k tomu, že auto se vysypalo pět minut po dvanácté, tak jsem já ten dobrák co ho koupil :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešení problému:

1. Tenhle krám vyhoď.

2. Na příští výběr si vezmi někoho, kdo tomu rozumí, což ti tví dva nebyli ani za mák.

Ubezpečuju tě, že to ve výsledku bude levnější a hlavně méně stresující varianta, než když tohle budeš polepovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, happycrown napsal:

A ještě jenom upřesním. Ono je to složité. Dnes jen tak "vrátit" něco nejde. Landrovera jsem kupovala za cenu nového auta. Už cestou domů mi svítila půlka palubky, za půl roku šla dvouhmota se spojkou a začalo naše 4 leté soužití. Děkuji těm co se zabývají tématem, myslím že řešit jaké auto jsem koupila (auto jsem při koupi neřídila, ani zkušební jízdu, měla jsem sebou dva lidi) je asi bezpředmětné, je potřeba řešit problém. Nechci se tady zabývat právními spory a svou blbostí, berte to tak, že jestli taková věc šla narafičit, což si myslím, že spíš došlo k tomu, že auto se vysypalo pět minut po dvanácté, tak jsem já ten dobrák co ho koupil :(

Jinak k původnímu příspěvku ... těch 60tis. za čtyři vstřiky s výměnou je opravdu přeháňka.

Koncem roku jsem absolvoval na stejném autě a motoru výměnu jednoho vstřiku a jde to i podstatně levněji.

Každopádně začni tím že navštívíš někoho kdo umí opravdu dobře diagnostikovat a pak třeba zjistíš že je v hajzlu jen třeba jeden vstřik. Dej si ale pozor koho na diagnostiku vybereš protože ač se někteří jeví jako machři tak tomu ve skutečnosti není a ty jen vyhodíš spousty peněz za jalový kecy.

Poznal jsem na vlastní kůži, nervy a peněženku :grr

Upraveno uživatelem Wensdy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těch 200tis to bude mít najeto vícekrát, a kdoví co s tím kdo dělal. Jinak se tyhle vstřiky dají koupit i poměrně levně i celkem opravit, ale spíš bude problém s tím vyndáním, resp. spíš se sehnáním někoho, kdo se tím bude ochoten takhle zabývat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak teď v lednu ale když jsem v Prosinci tyto vstřiky na tento motor scháněl tak vůbec žádnej k mání nebyl. Na jiné 2.0Hdi z jiných aut jich je plnej internet ale na tento RHT prostě nebyly. Musel jsem koupit originál repas. Problém s vytahováním samozřejmně je ale jsou na to extra lidi co se zabejvaj jen tím že vytahují vstřiky. Stačí zavolat a přijedou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli je jen jeden vstřik špatný, tak vyměnit- zrepasovat jeden, pokud by byla cena přijatelná, klidně komplet ať je klid. No a co zkusit se s prodejcem domluvit na skryté vadě a buď z jeho strany dát auto do pořádku nebo po něm požadovat slevu? Sice asi plnou cenu za opravy nedá, ale i kdyby půlku, tak lepší než drátem do oka. Možná trochu naivní, ale za optání, domluvu člověk nic nedá.

Upraveno uživatelem Honza8172
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor jevil neklid... tak se rozvody nechovají, odborník by byl ostražitější

Z Kralovic sem je to kus cesty, i když - možná by to bylo řešení. Pokud se problém nazývá jen "500 km", tak takových pětistovek jsem už najel - a možná i většinu nadarmo, když se obchod neuskutečnil.

Je smutné, že se v okolí Kralovic nenajde nikdo, kdo by tomu rozuměl a nechtěl se napakovat.

Ty spíše potřebuješ sbírat informace, možná v okolí rozumný opravář existuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono namaskované vraky zpravidla prodávají ti, co v tom umějí chodit, takže "vrať" se sice snadno řekne, ale podstatně hůř udělá... Obecně s variantou "vrátit" prakticky nepočítám, i když i to se mi už povedlo, ale většinou jak jsou prachy z ruky, tak jsou prostě fuč a smolík.

Té kalkulaci servisu se na rozdíl od ostatních zas tak moc nedivím. Ten servis zjevně nechce riskovat žádné dobrodružství a překvápka, takže zřejmě suše napočítal variantu předek dolů, agregát ven, rezerva na vyndání vstřiků dodavatelsky vytahovákem a výměna všech za tovární repasi Bosch. Že to nějaký kutil možná zvládne tak, že mu ten vstřik půjde vyndat snadno, bude stačit vyměnit špička/špičky a celé se to, když to dobře půjde vejde do 10tis? Vždyť prosím, tak si takového kutila najděte... stejně to už je dávno kategorie auta pro něj.

Upraveno uživatelem oddie
oprava překlepů
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Oldie, podstatně se hůř udělá a já na nějaké soudní cesty, odhady a posudky opravdu náladu ani čas nemám., nota bene dvěstě na jiné auto také ne. Moro jevil neklid, tak jeví neklid každá škoda octavia, která mi tady parkovala v 1,9 Tdi....to jsou traktory, takový neklid jevil tento Peugeot.  Nejsem škodovák, auta jsme měli vždy jako služební, ale studené to se klepalo celé auto. Nevím jak by to šlo schovat, v bazaru opravdu autu pískal řemen a chodil viz. výše - nic nemlátilo, nepřevalovalo se, nečoudilo. TK má auto včetně emisí z 11/2017 faktury jsou z června listopadu 2017 - majitel byla soukromá osoba více než sedm let. Ano 500 km ani ne....prostě holt se stalo. Nejsem milionář, ale stavím se k tomu tak, že nějaké peníze mám a potřebuji jezdit a ty peníze asi nechci vrazit do posudků a hádek s nejasným koncem a auto mít na dvoře a za dvacet ho prodávat nebudu.

Mezi vámi se již našel člověk, který nabídl opravu za rozumnou cenu. Čili čekám na info ze servisu zda-li to je opravdu vstřik, pokud ano jsem domluvená že nechám opravit v servisu kde auto teď je ten kloub a péra a potom auto s klidným svědomím převezu na opravu vstřiků jinam.

Obecně vím, že se toho vysype asi dost, ale to u mě nastává v každém autě, kromě škody Felicie, kterou jsem měla 8 let a za tu dobu ani nehlesla, protože v ní nic nebylo. Prostě těch 30-35 tisíc ročně na tom autě udělá své. Nejsem baba co vozí v pátek na chalupu muškáty. Auto mi odveze všechno, všechny, tahá 2 tuny a lítá po Karpatech přes samou díru....pokaždé když přijedu něco vyklepu, oni ty silnice na hranicemi vypadají dost děsivě.

Dám zprávu co tam našli a všem děkuji, ráda bych s tím autem byla za dobře :)
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pružiny na tomhle docela praskaj, když se mě někdo na tohle auto ptá, rovnou mu říkám, ať předem započítá výměnu VŠECH 4 pružin i tlumičů, že to stejně nikdy nikdo neměnil a bude mu to sedět a chovat se úplně jinak. A že by je stejně jednou dělal, tak ať je udělá rovnou. Pozor, že i tady jsou v cenách dost rozdíly, i v těch poloosách, nech si napočítat, co za to chtějí a co tam hodlají dát, a klidně to tu napiš.

K tomu automatu, nech si udělat výměnu oleje, co nejdřív. Pořádnou, u servisu, který ty automaty přímo dělá a má na to vybavení, ne jen jako že vypustit co vyteče a odhadem tam to samý dolít. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...