sheepak Odesláno 3. leden 2018 Sdílet Odesláno 3. leden 2018 Tak mě zase ten muj pekáč vypověděl službu.Dva dny zlobila kontrolka dobíjení a hláška dobíjení,sporadicky po nastartování.Teď již svítí trvale.To mě až tak divný není a není problém dát altík na repasi.Jenže stím přestal fungovat i ventilátor.Kdysi jsem kuli ventilátoru opravoval spínačku a před měsícem regulátor(pouze studený spoj na plošňáku).A je mi divný jestli to tak má být,nebo může být chyba ještě jinde?Nerad bych dával altík na repasi a byla chyba jinde v elektrice.Dá se to nějak zjistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 3. leden 2018 Sdílet Odesláno 3. leden 2018 ventilatory a podobne komfortni funkce jsou prave rizene pres rele ktere je ovladano kontrolkou dobijeni pokud nedobijis nefoukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheepak Odesláno 3. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2018 Noo a našel jsem tohle http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/electric/charging/charging1.htm a tam se zdá že alternátor je v pohodě a je v kytkách právě to relátko. A pokud odejde alternátor,tak ventilátor je komfortní věc?Zamlžený okna taky komfort. Byl jsem od baráku 5 km takže jsem to dnes dojel po tmě bez problému,ale bez ventilátoru.Zajímavý je že rádio hrálo jako o život.To zřejmě není komfortní věc dle soudruhu frantíků. Takže chceš spíše říci že alternátor je pryč a proto rele vypíná zbytečné věci aby to nepapalo zbytečně elektriku? A co když je to jenom to rele.Nemůžu ho najít ve schéma pod jakým je číslem. Dalo by se překlemovat pro vyzkoušení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 Jednoducho premeraj či nabíja na cca 14 V. Rádio môže byť napojené od inakial. ferinko2 a P607Olda ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 To relé je na 99% súčasť BSI. Píšeš podráždene nepodstatné veci namiesto toho,aby si zverejnil to najdôležitejšie....VIN....alebo aspoň typ motora a rok výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 francuzi to maju proste tak..... nedobijas nejdu ti spotrebice s vadsou prudovou zatazou.... inac pomenovane ako konfort.....no nie doslovne...../radio vela nebere / ale ventilator , ohrev okien uz ano... v starom modeli by mohlo byt nad spojkovom pedali... treba vin a kus casu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheepak Odesláno 4. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2018 Citovat před 6 hodinami, ferinko2 napsal: To relé je na 99% súčasť BSI. Píšeš podráždene nepodstatné veci namiesto toho,aby si zverejnil to najdôležitejšie....VIN....alebo aspoň typ motora a rok výroby. Nepíšu podrážděně vůči lidem tady,ale kuli francouzům. Jestli si koukal na odkaz který jse dal http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/electric/charging/charging1.htm se píše že relé je umístěné v motorovém prostoru. Ano mohl jsem dát podrobnosti,ale připadalo mě že je zcela jedno jestli je to benzin,nebo diesel, princip dobíjení bude u všech 406 stejný.Ale dobrá pokud to pomůže tak r.v.2000 Hdi,motor RHZ. Změřeno,nedobíjí,relé propojeno natvrdo kusem drátu a bez výsledku,pokud tvrdíš že je relé na BSI na co je to relé v motorovém prostoru u relátek?Jsou dvě přímo na desce pojistek a jedno na stojáka v držáku a to by mohlo dělat paseku dle odkazu který jsem našel.Pokud ne kčemu slouží,ať jsem chytřejší? Prostě alternátor pujde ven a na kontrolu,chtěl jsem ověřit jen jestli je v pytli,nebo něco s elektrikou,nebo elektronikou abych ho nenechával vyndavat zbytečně.Chtěl jsem zkontrolovat ještě zda jde do něho budící napětí.Je nutné vodič buzení odpojovat od alternátoru na zkoušení?Bylo mě divné že připojený vodič oproti - nevykazoval nic, ovšem proti + to co je na baterce to je jako kdyby tam šla záporná složka.Nevim asi bude nutné vodič odpojit a měřit. Potom připojit natvrdo na budící kontakt + musí začít dobíjet,pokud ne je alternátor KO. Nebo se dá ještě vyzkoušet jiná metoda ověření než půjde ven? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 Tam kde máš to relé běhu motoru sú aj poistky - k tomu relé je to poistka F4 30A. A s nabudením alternátora na priamo opatrne,čo keď sa "chytí" a vybehne ti príliš vysoké napätie...aby sa dačo neodpálilo. Áno máš pravdu , princíp dobíjania je rovnaký,ale systém riadenia dobíjania môže byť rôzny. Nič v zlom,chcel som ti len dobre,aby si podal info o motore. Držím palce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheepak Odesláno 7. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Ano alternátor jde ven na 99p je v hajzlíku.S buzením na přímo nevidím problém,buzení napřímo bylo myšleno přivedení plus přímo na alternátor.To je zlouška zda přichází budící proud z auta.Nevidím vtom nic co by se mělo odpálit,součástí alternátoru je regulace a ta si určuje zda se bude dobíjet nebo ne.V principu pokud přivedu 10V bude se dobíjet,pokud 14v nebude.Regulátory se zkouší na stole přes stabilizovaný regulovatelný zdroj,kdy otvírá a kdy zavírá. A taky nic ve zlém ale alternátor funguje všude stejně na každém autě.Stator,rotor,budící proud přes uhlíky a regulátor.Nic víc.Zda je regulátor součástí alternátoru,nebo ne je věc jiná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 V 1/4/2018 at 6:26, mmartinkovic napsal: Jednoducho premeraj či nabíja na cca 14 V. Rádio môže byť napojené od inakial. Už jsi změřil to nabíjení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 před 39 minutami, sheepak napsal: A taky nic ve zlém ale alternátor funguje všude stejně na každém autě.Stator,rotor,budící proud přes uhlíky a regulátor.Nic víc.Zda je regulátor součástí alternátoru,nebo ne je věc jiná. to mas pravdu , no platilo to par rokov do zadu....dnes uz nie.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 21. květen 2018 Sdílet Odesláno 21. květen 2018 Zdravím, nechci zakládat nové téma tak zkusím zde. Sice to není Peugeot ale Citroen, tak snad mi poradíte. Jedná se o Xsaru II 1.4 a svítí kontrolka dobíjení, ale altík dobijí na 14.2V. Dá se nějak zjistit kde je chyba ? Zda v samotném altíku nebo na cestě mezi ním a budíky ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 21. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 Nikdo nic neporadí ? Kontrolka svítí stále Sem tam zhasne, ale pak se rozsvítí zase. Aktuálně je v autě nový alternátor (ten starý přestal dobíjet). Po namontovaní nového kontrolka nesvítila a altík dobijí na 14.4V, ale po zhasnutí motoru a opětovném nastartování už zase svítí. Po připojení žárovky přímo na konektor a přívod na alternátoru, žárovka svítí a po nastartovaní zhasne, tak by to asi mělo být. Tudíž je asi chyba někde po trase k budíkům, ale kde? Nevíte někdo ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.