Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

braking system fault


rado1

Recommended Posts

automaticka brzda sa mi da teraz ovladat len manualne..brzdit to brzdi..ale vykon je obmedzeni..tocky sli hore ale mohol som ist domov max 110..teraz tam suplo aj cervenu stopku..zajtra chcem ist na diagnostiku..mam podozrenie na niejaku poistku, alebo rele..stretol sa pri 508 niekto s niecim podobnym? tu je video 

 

Upraveno uživatelem rado1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky..ale zajtra to chcem dat na diagnostiku..stalo sa to pri jazde do kopca auto presmyklo..zasvietilo esp a po 5 sekundách sa to takto rozsvietilo..prestal fungovat system proti prevrateniu vozidla..mal som zapnuty aj snezny rezim..sam som zvedavy co to bude..ci su tam niejake snimace..ale sranda,ze to automaticky obmedzilo vykon auta..a brzdi to normalne..siel som par kilometrov dolu kopcom a v pohode..dam to pozriet a napisem sem co to bolo..prehladal som cely internet..vsade napisu len diagnostiku..teraz som to bol vyskusat..auto sa spravalo akoby nic..aj po vypnuti  samo zatiahlo rucnu..znovu som nastartoval, odbrzdilo a po 500 m vyhodilo hlasky..asi to treba odblokovat..podobne som mal obmedzeny vykon auta, ked mi kuny prehryzli hadice..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cauko..auto je hotove..abs cidla boli komplet funkcne..porucha bola v zaoxidovaných kabloch esp..tak to by ma nenapadlo..vraj aj preto to obmedzilo vykon auta..ked je porucha na brzdovom okruhu..bol tam jeden s podobnou poruchou, ale ten mal vadny vypinac elektrickej parkovacej brzdy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no bolo to 107 eur..najskôr bolo podozrenie ze riadiaca jednotka..vraj to vyresetovali..isli to odskusat znovu to vyhodilo a to ich donutilo hladat to postupne po kabloch..vylucilo sa abs a elektricka parkovacia brzda..az sa zistilo, ze to ma nasvedomi esp..konkretne kablovy zvazok co je nad baterkou..este som dal skontrolovat filter..ten kde prebieha vypalovanie..tak cca pri 137 900 km ho mam zaneseni na 27 percent..a z 1,5 l tej kvapaliny ta co sa pridava na regeneraciu, tam mam vraj este 0,6 dcl..vraveli, ze vacsina ludi ho ma uz pri 160 000 a 180 000 tisíc uplne zaneseny..este 5 500 km a menim olej, filtre a chcem aj precistit a doplnit prvy krat klimu..to u kamarata vsetko..

Upraveno uživatelem rado1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Mě se přesně toto stalo dnes ráno. Předpokládám, že to bude nějaká oxidace, jak tu bylo psáno, protože včera jsem s tím jel 300km (z hor) a vše bylo OK. Dnes ráno, hned jak jsem vyjel z garáže, tak tyto errory. Může mi někdo poradit, které konektory prohlédnout?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o to jestli jsou to ty správné konektory, resp. všechny konektory co na to mohou mít vliv.

Ještě by mě zajímalo, jestli ty konektory můžu normálně rozpojit a vystříkat kontoxem nebo nejdříve odpojit baterii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to připojil na diagnostiku a je tam "milion" chyb, ale asi to co hledám je C1331: Závada signálu snímače rychlosti předního pravého kola - koherence.

Předpokládám, že když to píše koherence, tak signál z čidla je přerušovaný. Jaké můžou být příčiny? Napadá mě, že je buď zašpiněný nebo špatně seřízený. Může to být ještě něco jiného? Co bych měl zkontrolovat? Dá se to čidlo nějak proměřit?

Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info, zkontroluji to, ale u mě to bude asi jiný problém, na diagnostice mám jiné chyby. O víkendu se chystám to znovu napíchnout na diagnostiku a točit jednotlivýma kolama a snímat průběh na jednotlivých ABS snímačích. Předpokládám, že ten pravý přední bude mrtvý, ale než budu kupovat nový, tak ho zkusím vyčistit a prostříkat, jestli se třeba nechytne. Každopádně se mi v té "kose" vůbec nechce. Že se vždycky musí něco podělat zrovna v zimě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vypadá, že se mi to podařilo spravit. Zvedl jsem přední nápravu, napíchl na diagnostiku a otáčel kolama. Myslel jsem, že přední pravé čidlo bude mrtvé, ale ne, hodnoty to ukazovalo. Tak jsem pak sejmul průběhy a až tam jsem si všimnul, že ten průběh na pravém kole je takový roztřepanější než na levém. Sundal jsem kolo a zkontroloval prstenec a bylo na něm přilepené nějaké smítko. Tak jsem to očistil a už je to OK.

Mám ale ještě jeden problém. Než jsem dělal tady tuto diagnostiku, tak jsem kontroloval konektory a to tak, že jsem je vytáhl z řídící jednotky a tím se stalo to, že mám v řídící jednotce motoru spoustu chyb a na budíkách mi svítí kontrolka motoru. A problém je, že přes diagnostiku nemůžu tuto řídící jednotku smazat. Všechny ostatní bez problému, ale motorovou ne. Píše mi to, že musí být splněné podmínky: 1)motor ve stopu, 2)zapnuté zapalování a 3)počítač řízení motoru odblokovaný. Nevím, co znamená ten třetí bod a jestli to nemůže být ten problém. Můžete mi poradit? Nebo jestli se to někde řešilo, tak mě nasměrovat? 

Děkuji.

abs_přední.png

mazaní_motoru.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám tlačítkem. To stačí mít klíček v kapse ne? Do přihrádky se vkládá jen když v klíčku dojde baterka. 

Jinak zapalování jsem zapnuté měl, jinak by to s diagnostikou nekomunikovalo. Nastartované ale ne, ale to si myslím, že být nemusí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...