Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2008 HDi 73 kw hluk v motoru


marseillan

Recommended Posts

V 27. 12. 2017 at 14:17, marseillan napsal:

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 K....Active r.v.2017 

Posílám v mp3.........    

2008.mp3

Jak jsem psal mám stejný motor.Mužu ti to nahrát.Při nahrávání měl jsi zavřené dveře nebo ti to někdo nahrával z venku?Studený nebo zahřátý auto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pohodové dny přeji Všem......

       Měl jsem otevřené dveře a nahrával jsem z kabiny  (  mobil v prostoru u volantu ) ..... 

    Při studeném motoru TO NEDĚLÁ !!!!!!!!! až ,když se zahřeje.............    za nahrávku budu rád.......

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za nahrávku......    já si nemohu pomoci......,já tam i u tebe slyším chrapot spoj.ložiska.......    (  to opravdu vypadá na strukturu a konstrukci převodovky se spojkou ).........................  u zahřátého auta !!!!!

Vzkaz pro pána    MACHAL22         =   prosím,tě ,ty jsi od Třeboně ?      Já jezdím občas do Veselí/L. , mohl bych se někdy zastavit - popojet ( v tvém místě -Třeboň ? )   na poslech 2008 ?   děkuji 

  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé 2008 .....    příčina OBJEVENA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                Převodovka - navržena pány Ing. od Sochaux...............

 Kdo máme Peugeot 2008 1.6 HDi Blue  100 koní ( 73 kw )  nebo 75 koní  s  MAN 5 ( klasická pětistupňová převodovka ) r.v 2017,tak je to vlivem KONSTRUKCE Převodovky . ( mírný chrapot  při volnoběhu)

      Měl jsem možnost poslechnout skoro  ( 200 km ) Novou identickou 2008 a dělá to totéž...............  a NEZÁVISLE  dotaz přes Peugeot.

    Nedalo mi to a pátral jsem,,,,,  výsledek =  když to zjednoduším    =     někde se muselo ušetřit a ušetřilo se na modifikaci ( vlivem PC ) této 5 kvalt. převodovce....   pro auto za 350 000 Kč v naftě.......  

   Není to závada  a uši mám v pořádku  ( chi )  .................                  díky za příspěvky  od Vás.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akorát jsem dneska našel tohle vlákno. Mně převodovka u 1,6 VTi u staré 308 dělala totéž. Na volnoběh bylo slyšet lehoulinké chrastění. Jak už sis sám odpověděl, je to konstrukcí převodovky... Auto jsem prodal se 110tkm, převodovka naprosto OK.

Všecko jsou to jenom stroje, neuvěřitelně komplikované a složité. A vydávají zuky:). Kdysi dávno moje Felda, blahé paměti, vydávala někde kolem 2000-2500 otáček opravdu hlasitý ševelivý zvuk. Navíc nebyl monotónní, ale různě se "přeléval" - nevím, jak to líp popsat. Ze začátku jsem z toho byl na prášky, když jsem ji po mých najetých cca 120tkm a celkových skoro 250tkm prodával, ten zvuk tam byl pořád. Nikdy jsem nezjistil, co to dělá (a ani jsem po tom už nepátral).

Ona vůbec ta naše "automobilová hypochondrie" - a já ji mám taky, jenom se "specializuju" na jiné věci :D - je někdy až kontraproduktivní. Nejenže nám kazí radost z krásného nového auta, ale dokonce může vést paradoxně k tomu, že výrobce problémy neřeší. Před pár lety jsem se v minulé práci účastnil řešení právě zvukových problémů v rámci jedné složité motorové součástky, nechci psát jaké. Byl to problém s klepáním/rachtáním, které bylo lehce slyšet v kabině. Bylo způsobeno tím, že jedna z provozních vůlí nerotační součástky způsobila při souběhu tolerancí to, že díl bez zatížení klepal. Při zatížení se nic nedělo, vůle byla z principu vymezená. Na životnost to nemělo vliv. Mezitím jsme vyvinuli modfikovaný díl - řešení bylo prakticky revoluční - který měl míň pohyblivých součástí a nemělo tam co klepat. Nedal se zavést plošně, měl zase jiná negativa, ale tady by to šlo. Uvažovalo se o výměně u nejhlučnějších kusů, ale neprošlo to. A důvod? Věc řešily na fankluby na fórech. Kdybychom začali díly měnit za nové, okamžitě by si o tom lidi dali vědět, takže by to samozřejmě chtěli všichi - přece to musí být vadné, když to mění! A kecají, že to nevadí! Jen na ně zatlač, o problému ví, ať ti to vymění!:mrk No a fabrika by přišla na buben... 

Upraveno uživatelem Ajap
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 1. 2018 at 14:00, marseillan napsal:

Přátelé 2008 .....    příčina OBJEVENA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                Převodovka - navržena pány Ing. od Sochaux...............

 Kdo máme Peugeot 2008 1.6 HDi Blue  100 koní ( 73 kw )  nebo 75 koní  s  MAN 5 ( klasická pětistupňová převodovka ) r.v 2017,tak je to vlivem KONSTRUKCE Převodovky . ( mírný chrapot  při volnoběhu)

      Měl jsem možnost poslechnout skoro  ( 200 km ) Novou identickou 2008 a dělá to totéž...............  a NEZÁVISLE  dotaz přes Peugeot.

    Nedalo mi to a pátral jsem,,,,,  výsledek =  když to zjednoduším    =     někde se muselo ušetřit a ušetřilo se na modifikaci ( vlivem PC ) této 5 kvalt. převodovce....   pro auto za 350 000 Kč v naftě.......  

   Není to závada  a uši mám v pořádku  ( chi )  .................                  díky za příspěvky  od Vás.......

Díky, tak to nemám rozbité .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Chrapot v  převodovce:  1.Původ : Učinky acyklického chodu motoru nejsou tlumeny spojkou ,což způsobuje klepání kroužku synchronizační spojky pátého stupně

                                                            Klepání kroužku synchronizační spojky nesnižuje spolehlivost synchron. spojky pátého stupně ani spolehlivost převodovky.

                                                            toto je vyjádření servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...