Jump to content
macoyogy74

Teplota chladiacej kvapaliny

Recommended Posts

Ahojte. Dnes po 30km jazdy teplota vody vid foto. Teplota chladiacej kvapaliny sa mi drzi na 75°C. Vedel by mi niekto poradit co by s tym mohlo byt. Nestretol sa nahodou niekto s niecim takym. Mal som podozrenie na termostat. Ten sme vymenili.....ziadna zmena. Vsimol som si ale ze  ak postojim a nebodaj stupne na 80°C tak mi zopne ventilatory a znovu to stiahne na 75°C.

IMG_20171218_121720.jpg

Edited by macoyogy74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukni se na senzor teploty. Nyní by bylo ještě dobrý napsat, kolik bylo venku °C. Jinak já se svým 2,2HDi jsem  nyní rád když se po nějakých 30km dostanu de digitálu k 90°.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 2,2 HDI 125kw a donedavna to bolo v poho.....teplotu drzalo na 90°C no asi tak predvcerom som zaregistroval ze nejako dlho trvalo kym sa mi objavila aspon jedna ciarka a vystupalo to na max 75°C tak ze ziadna pozvolna zmena ale zo dna na den.....na vyrovnavacej nadrzke som nic neobjavil....aky by to aj malo vyznam....? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dnes som sa na to pozrel trochu z blizsia a cidlo je na termostate. Po prejdeni 20km. teplota podla dig.ukazatela 70 stupnov a chladic uplne studeny....premeral som teplotu chladiacej kvapaliny pri termostate a nameral som 69 stupnov tak ze digi.zobrazovac ukazuje spravne.....nerozumiem kde sa co mohlo stat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
V Mon Dec 18 2017 at 19:31, Semir103 napsal:

Tak to mám stejně, jen se mi nespíná ventilátor. Klimu vypínám. Nevím jaký máš motor. Jinak u mého je na nádobce chladicí kapaliny. 

 

Na nádobce kapaliny  máš  max. čidlo hladiny. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma 2,2 HDI motor iba jeden senzor teploty chladiacej kvapaliny...? Pytam sa lebo už ako som popisal vyššie tak sa teplota nevyšplha nad 70 stupnov a chladič po 20km. jazdy studeny ako psí čumák a napriek tomu spínali predne vetráky. Som totalne zufalí. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No možná rada k ničemu, ale pokud máš na senzoru 70°C tak je dobrý si pohmatat hadice. Od motoru k termostatu a pak od termostatu dál. To bych řešil jako první před výměnou nějakého čidla. Pokud bude hadice u motoru teplá a u chladiče studená řešil bych termostat, vodní pumpu apod. Čidlo teploty přeci nespíná termostat. Přední ventilátor mi příjde 70st. na sepnutí brzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ved prave. Ventilator mi pride ako nejako zblbnuty. Termostat je vymeneny. Nefunkcna vodna pumpa by sa prejavila skor asi prehrievanim . Jedina zistena zavada ....porucha pridavneho kurenia. To by vysvetlovalo to pomalšie zohrievanie sa chladiacej kvapaliny ale po dlhšej jazde by sa aj tak mala zohriat a nie ze max 70 stupnov a hotovo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po jaké době jsi to zkoušel, jaká ujetá vzdálenost. Termostat spíná - otevírá 82-83°C. Tak že bych to projel někam dál a pak zkusil nebo to nech blafat u baráku, trochu pod plynem. Pak uvidíš. Dej vědět. Zatím to typuji na vadný termostat. Nebo si dej práci a vyndej ho a nedávej ho tam a uvidíš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...