Mikis Odesláno 17. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2017 Zravím, zdá se mi, že topení na mé 308 1.4 VTi málo topí a tak jsem se pustil do demontáže středové konzoly, abych zjistil zda není ucpaný radiátor. Bohužel radiátor je OK při zahřátí motoru na 90 stupňů jsou obě trubky k radiátoru stejně horké nedá se na nich udržet ruka. Když jsem zkoušel zda funguje klapka (jen tím, že jsem otáčel na studený a teplý vzduch) tak když jel ventilátor naplno se mi zdá, že na konci kdy má jít teplý vzduch tak průtok vzduchu zpomaluje, ale stále je to dobrý průvan. Je tohle v pořádku má to tak být nebo je někde něco špatně? Mám pro jistotu zkontrolovat klapku a pokud ano dá se k ní nějak dobře dostat, třeba ze strany spolujezdce tak abych nemusel demontovat radiátor (to se mi moc nechce když funguje)? Díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2017 Je ucpany radiator. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikis Odesláno 17. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2017 (upraveno) Tím ucpáním myslíš, že přes něj neprojde vzduch? Jak by se tam nějaký bordel dostal když je na vstupu vzduchu kabinový filtr. Upraveno 17. prosinec 2017 uživatelem Radek Hurvajz Odstraněna citace těsně předchazejícího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 17. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2017 Nejspíš voda skrz něj neproudí jak by měla, nestačí ohřát proudící vzduch, co se týče vzduchu tak se přes radiátor průtok vzduchu sníží, ale jak pišeš že to fouká tak je to ok, potom snad ta klapka studený/teplý jedině. A necituj přimo předchazející přispěvky, použij odpovědět, ne citovat!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikis Odesláno 17. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2017 Ale radiátor jsem kontroloval a teplota vstupní trubky je stejná jako teplota výstupní trubky, jak jsem psal hned na začátku proto mi to nějak nejde dohromady když horká voda přes radiátor proudí. Na klapku bych se i podíval, ale potřeboval bych poradit kudy, abych nemusel demontovat celý radiátor a vypouštět vodu to se mi moc nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 17. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2017 No pokud je radiátor pruchozí jen z části tak trubky horký budou, ale jak začne přes radiátor proudit vzduch tak se voda nestihne vyměnovat a tím to topí málo nebo skoro vubec. Prostě by byl snížený průtok vody, za chodu ventilatoru a pruchodu vzduchu přes radiátor by měla potom být trubka na výstupu skoro studená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 18. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2017 Tak zkusim jeste jednou. Vymen radiator. Klapku zjistis bez nejake kontroly. Proste sedni do auta dej vetrak naplno a pak si hraj s teplotou.Tzn dej naplno teplotu a potom na minimum. Bude se menit proudeni vzduchu tim padem zvuk..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.